zo klaar johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Factory reset laat de meldingen verdwijnen maar het meldingenscherm kreeg ik niet terug helaas.
Via Androidworld niks kunnen vinden, ik vrees dat ik weer mag kloten met Odin. Niet nice
Ik ben het al aan het uitzoekenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo klaar joheven de rom van sammobile trekken en flashen. Half uur werk inc wachten.
Kan je gelijk een nonbranded eu versie pakken, heb je ook sneller updates
Na veel geploeter en met wat extra hulp is het gelukt, het toestel draait nu prima op de laatste update!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Catch22- het volgende:
Dat zou ik niet doen nee.
Telefoon uit.
Odin opstarten
Bij pda kies je het gedownloadde bestand
Power home en vol down in
Continue
Telefoon aan de pc hangen
Wachten tot odin herkent (repartition uit!!)
Start
zo moeilijk is t toch niet? Wat wou er niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Na veel geploeter en met wat extra hulp is het gelukt, het toestel draait nu prima op de laatste update!![]()
Bedankt!
Kon eerst het juiste bestand van de upgrade niet vinden, daarna had ik de nieuwste versie van Odin. Daarmee lukte het niet, bij een oudere versie lukte het wel. Na die foutmelding geprobeerd Kies te installeren, waardoor m'n pc een aantal keer crashte, downloads die meer dan een uur duurden, stuurprogramma's die niet goed waren en meer van dat geneuzel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo moeilijk is t toch niet? Wat wou er niet?
Maar meaui dat t werkt!
Ga ik toch ook maar eens doen, soms duurt het gewoon 3 seconden tot mijn homescreen volledig is opgebouwd. Zie je dan ook icoontje voor icoontje gebeurenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Mip1988 het volgende:
Ben weer helemaal blij met mn Galaxy![]()
Het ding was na anderhalf jaar gebruik erg traag aan het worden
Daarom terug gegaan naar de fabrieksinstellingen en enkel de apps teruggezet die ik daadwerkelijk gebruik
Voelt weer als nieuwlekker vlot
Haha zo herkenbaar. Dat was voor mij de reden om cyanogenmod te installeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ga ik toch ook maar eens doen, soms duurt het gewoon 3 seconden tot mijn homescreen volledig is opgebouwd. Zie je dan ook icoontje voor icoontje gebeuren
En dat werkt. Allemaal weer soepeltjes en snelquote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ga ik toch ook maar eens doen, soms duurt het gewoon 3 seconden tot mijn homescreen volledig is opgebouwd. Zie je dan ook icoontje voor icoontje gebeuren
Zo zit ik er ook in, toch iedere keer gezeik met mijn telefoon, volgende wordt in ieder geval geen Samsung meer verwacht ik...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Cici het volgende:
Mijn telefoon heeft zich gister voor de 2e keer vanzelf opnieuw opgestart.
Sinds de nieuwe update is het gewoon prut...
Traag, prut, gewoon kut.
2 weken terug gezet naar fabrieksinstellingen, hielp ook geen zier.
In juli mag ik mijn abbo verlengen met een nieuw telefoontje.
Denk dat ik dit keer voor een Iphone ga..
Nope, ik ook zeker niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook in, toch iedere keer gezeik met mijn telefoon, volgende wordt in ieder geval geen Samsung meer verwacht ik...
Ik moet helaas nog ietsje minder dan een jaar omdat het een zakelijk toestel is, maar daarna zal vermoedelijk een iPhone volgen inderdaad. tegen die tijd de 6(s)?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef Cici het volgende:
[..]
Nope, ik ook zeker niet.
Mijn zusje houd het al jaren bij Sony (Ericsson).
Die heb ik ook jaren gehad, fijne telefoontjes.
Maar mijn gedachten zijn nu al helemaal bij de Iphone.
Jammer alleen dat ik tot juli moet wachten....
Er zijn ook genoeg iDevices die dit probleem hebben. Dat gebeurt gewoon na lang en instensief gebruik van die knopjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef tuut-chips het volgende:
Yep mijn S3 vertoont ook steeds meer hardwarefoutjes. Powerknop die onbetrouwbaar is, headsetjack die het vaak niet doet, USB-aansluiting die nog maar met een beperkt aantal kabels werkt...
Jou valt niets te verwijten. Je moet het mensen niet aan willen doen om met Kies te werkenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Kon eerst het juiste bestand van de upgrade niet vinden, daarna had ik de nieuwste versie van Odin. Daarmee lukte het niet, bij een oudere versie lukte het wel. Na die foutmelding geprobeerd Kies te installeren, waardoor m'n pc een aantal keer crashte, downloads die meer dan een uur duurden, stuurprogramma's die niet goed waren en meer van dat geneuzel.
Daarbij moet ik vermelden dat ik een burnout heb en als het eenmaal tegenzit dan zit het gevoelsmatig ook goed tegen. En waar dit soort dingen normaal gesproken best lukken met wat logisch nadenken gaat dat nu een stuk lastiger. Dan loop ik er maar een paar uurtjes bij weg
Ik blijf erbij dat iTunes erger is...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Jou valt niets te verwijten. Je moet het mensen niet aan willen doen om met Kies te werkenNaar mijn mening is dat het meest vreselijke stuk software dat ooit geschreven is.
Ben ook geen fan van iTunes, maar Kies is naar mijn mening toch veel erger. Bij mij heeft Kies m'n telefoon nooit kunnen vinden, van allerlei drivers geïnstalleerd en how-to's gevolgd, maar het ging gewoon niet. Ik heb het eraf gebeukt en wil de naam Kies nooit en te nimmer meer zien op mijn computerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat iTunes erger is...
Ik vind de 5s en 5c nu nog erg duur... Hopelijk dat die tegen juli iets goedkoper zijn icm een abonnement.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:19 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog ietsje minder dan een jaar omdat het een zakelijk toestel is, maar daarna zal vermoedelijk een iPhone volgen inderdaad. tegen die tijd de 6(s)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |