Eens. En dan met name die versie 3 die ons nu door de strot geduwd is. Kun je niet eens je contacten meer inzien of wijzigen... waardeloosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Jou valt niets te verwijten. Je moet het mensen niet aan willen doen om met Kies te werkenNaar mijn mening is dat het meest vreselijke stuk software dat ooit geschreven is.
Geen problemen met opladen hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:04 schreef Mirel het volgende:
Ik lees veel dat de meegeleverde kabel van de S3 kak is met opladen en dat er betere zijn. Welke gebruiken jullie? Ik heb weliswaar een grotere batterij maar het opladen ervaar ik echt als langzaam. De ene keer duut het van 1 tot 100% opladen 12 uur, de andere keer niet (langer). Ik zorg er ook voor dat dat ik wifi uit zet en het geheugen vrij maak.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef Mirel het volgende:
Wifi, mobile data en GPS uitzetten doet hetzelfde neem ik aan? Ik heb iig GPS alleen aan als ik in Maps ben om de zoveel tijd, en Wifi en Mobile Data wissel ik mee, afhangende of ik thuis ben of niet. In ieder geval, ik zet alles uit als ik aan het laden ben.
edit: airplane mode zorgt er ook voor dat ik geen ontvangst heb natuurlijk. Slim
Ik zie ook opties in Cyanogenmod om het cpu lager te zetten, ben dan benieuwd of dat helpt, even kijken
Tel uitdoen helpt juist niet. Het is beter om te laden als hij aanstaat. Als hij aan is krijgt hij een grotere lading. Als hij uit staat is dat lager als een failsafe. Als hij aan is kan de cpu het zelf in de gaten houden
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Mirel het volgende:
Tel uitdoen helpt juist niet. Het is beter om te laden als hij aanstaat. Als hij aan is krijgt hij een grotere lading. Als hij uit staat is dat lager als een failsafe. Als hij aan is kan de cpu het zelf in de gaten houden
Ik bedoelde aanstaan maar in vliegtuigstand...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Catch22- het volgende:
Natuurlijk gaat het niet sneller als hij aan staat
dan is hij niet juist geinstalleerd. die van mijn vriendin loopt als een treinquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Silver_Shark het volgende:
JellyBean 4.3![]()
telefoon loopt om de haverklap vast, als ik muziek luister hapert als een malle, telefoon trip hem de hele tijd om accu-weather te voorschijn te toveren, idem met handsfree functie, kan me telefoon niet meer opladen via stopcontact( 3 opladers geprobeert ) allleen via computer.
ik weet niet of jullie er last van hebben, maar Jellybean 4.3 zuigt echt.
dat gaat sneller dan aan zonder vliegtuigstand iddquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik bedoelde aanstaan maar in vliegtuigstand...
Jup, krijg vaak de melding dat die onstabiel is...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
Hebben meer mensen sinds de laatste update ook af en toe meldingen dat de wifi connection unstable is? Ik heb dat op verschillende netwerken/locaties en voorheen had ik dat nooit... Wifi werkt ook nog gewoon.
Ik had het sinds een paar weken nooit en na die update opeens regelmatig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Cici het volgende:
[..]
Jup, krijg vaak de melding dat die onstabiel is...
Komt dus waarschijnlijk door de update?
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik had het sinds een paar weken nooit en na die update opeens regelmatig.
Of het moet eerst ook al instabiel zijn geweest, maar kreeg je toen geen melding..
accu dood of software brak. Ik zou beginnen met een factory resetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef tintenkiller het volgende:
hallo iedereen,
ik heb ook een samsung galaxy s3 en het probleem is ......
de baterij gaat SUPER snel op en het duurt UREN tot het weer oplaadt,ik heb het om 20.00 uur op de oplader gezet en nu om 22.00 uur is het pas 17%
weet iemand wat dat zou zijn?????
Zou ook kunnen liggen aan de manier van opladen? Aan de stekker en stopcontact gaat bij mij veel sneller dan via usb op de pc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
accu dood of software brak. Ik zou beginnen met een factory reset
@mij?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef Catch22- het volgende:
Je software is fucked. En je lader geeft 3-4x meer stroom dan een usbpoort
factory resetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
@mij?
En hoe kan ik dat nakijken of er iets aan doen?
Okay...thnxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
accu dood of software brak. Ik zou beginnen met een factory reset
servicecenter of zelf aan odin hangenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:17 schreef Erasmusch het volgende:
Na die firmware upgrade ook hier problemen. Telefoon valt opeens uit, foutmeldingen etc. Paar dagen geleden factory reset gedaan, 2 dagen gewerkt. Inmiddels komt ie niet eens meer voorbij dat 1e Samsung welkom scherm. Recovery mode werkt nog wel, maar als ik 'wipe data/factory reset' selecteer, krijg ik 10 error meldingen E: failed to mount /cache (block device required....E: Can't open /cache/recovery/last_install
Kies herkent het apparaat ook niet meer en als ik hem in uit-stand aan de computer hang, krijg ik een lege batterij te zien alsof ie aan het chargen is.
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |