Ik heb echt al zoveel laders/kabels geprobeerd.. Ik gebruik nu de Samsung lader van m'n moeder, paar maandjes oud, heb een oplader van een ander merk geprobeerd, andere kabels, nieuwe kabels van Samsung, kabel van een vriend.. Allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 10 november 2013 22:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gebruik je nog de originele Samsung lader? Die gaan na verloop van tijd bij veel mensen kapot, waaronder mijzelf. Waarschijnlijk verhelp je het door een nieuwe lader te kopen.
Misschien dan maar naar de PhoneHouse om te testen. Had je ook precies dezelfde problemen dan?quote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Dat lag hier inderdaad aan de bijgeleverde lader, na een maand of 2 gebruikt te hebben. Ik heb een nieuwe (universele, met langer snoer
) aangeschaft, problemen opgelost
Blazen werkt iig nietquote:
Interessant. Ik heb hier nog een Galaxy Note 2 met eveneens een gebroken glasplaat (scherm is nog helemaal in orde). Ik neem aan dat dat dus ook gewoon mogelijk is?quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Neeee dit klopt niet. Je kan het glas gewoon losmaken van het AMOLED scherm (in feite de touchscreen). Ik deed het vandaag toevallig, een zwarte op m'n origineel blauwe S3:
[ afbeelding ]
Ging nog vrij makkelijk ook. Hiervandaan gekocht met de toolkit voor 15 euro: http://www.marktplaats.nl(...)c1b&previousPage=lr#
en dit filmpje gekeken:
Wat de gast in het filmpje doet met een mes lukte me niet echt, m'n aardappelmesje kwam niet over de hele breedte heen. Wat ik deed is met zo'n dingetje die ik bij een toolkit kreeg gewoon langs alle randen (behalve onderkant) glijden zodat hij daar loskomt.
1 - accu, sim en achterklep eruit,
2 - plakband op de barsten op m'n scherm zodat bij het eraf halen alles in 1x eraf komt
3 - fohn tegen bovenkant voor een tijdje zodat de lijm tussen het glas en het AMOLED scherm vloeibaar wordt
4 - met een mes en wat tools bij de bovenkant pielen zodat je eronder komt, en dan langs de rand overal losmaken, behalve onderkant (de 2 knoppen onderin zitten hebben zo'n dingetje dat vastgeplakt is aan het glas)
5 - van boven naar beneden open gemaakt. In mijn geval boog het een beetje zoals verpakkingen van kaas, worst of boter opengemaakt worden, maar dat komt omdat de lijm niet heel erg vloeibaar was. Dat buigen zorgt ervoor dat kleine stukjes zooi eraf schieten en dat moet je later weer schoonmaken.
----
5b uiteindelijk had ik dus wat zooi over die ik alleen kon zien als ik het scherm aandeed, dus bij deze stap kan je dat wellicht ook doen of schijn er zelf licht op. Controleer of alles weg is. Ik merkte het pas achteraf op en moest hem dus voor een 2e keer openenBij de 2e keer extra lang met de fohn erop geblazen en dat zorgde ervoor dat het glas supermakkelijk eraf kwam
----
6 - AMOLED schoongeveegd, in mijn geval zat er nog wat resten lijm over die ik zorgeloos met een doekje eraf heb gehaald, op een gegeven moment ook wat nat gemaakt en om een mes gezet zodat ik de kleine stukjes eraf kon krabben
7 - nieuwe scherm erop, fohn erop zodat de lijm weer vloeibaar wordt, daarna goed aandrukken en je bent klaar. Ik legde 'em nog met het scherm op tafel, achterklep terug, en heel veel zwaar spul op de telefoon voor een tijdje om hem goed aan te drukken.
Uiteindelijk keek ik bij dat filmpje alleen hoe hij dat met het mes deed, daarna uitgezet. Het is vrij makkelijk als je doorhebt
Dan krijg ik die helemaal niet volquote:Op maandag 11 november 2013 14:30 schreef Mirel het volgende:
Koop een extra grote accu, hoef je iig minder vaak op te laden![]()
[ afbeelding ]
De mijne is wat lelijker
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)ortOrder=increasing# Die bovenste lijken me allemaal okayquote:Op maandag 11 november 2013 14:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb hier nog een Galaxy Note 2 met eveneens een gebroken glasplaat (scherm is nog helemaal in orde). Ik neem aan dat dat dus ook gewoon mogelijk is?
Ik stelde zelf ook wat vragen op Reddit en ik kreeg goeie antwoorden terug. Bijv. over het installeren van de S3 camera app: http://www.reddit.com/r/c(...)n_software_in_my_s3/quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef nlboy het volgende:
Wow super thanks voor de 'korte review'.Ik heb op dit moment mijn Samsung geroot en al de Samsung meuk uitgezet, alleen vind ik de telefoon nog steeds erg traag.
Maar begrijp ik goed dat bij het installeren van de Cyanogenmod nog steeds de samsung meuk (bloatware) er bij zit?
ja, dat was ook hun excuus om 4.2.2 niet uit te rollen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef whizzzerrr het volgende:
waarom niet gelijk die 4.4...ik hoef die 4.3 niet...Samsung is er ook mee gestopt met de uitroll omdat er veel problemen zijn
Deze adapter zou de oplossing moeten zijn bij 'n "oudere" mhl kabel (van m'n Galaxy Nexus). Maakt van 'n 5pin 'n 11pin aansluiting (of andersom). De kabel werkte wel met m'n GN, dus daar kan 't niet aan liggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef Mirel het volgende:
Klinkt als een hardwareprobleem, of driver voor hardware probleem. Ben benieuwd of je ook problemen krijgt met andere dingen aansluiten aan je telefoon.
Of dat ding wat je kocht werkt niet met S3's:
http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-hdmi-mhl-adapter-94063/
Maar dan zou die toch niet kunnen aansluiten of? Of misschien wel..? Er zijn bepaalde usb kabels die enkel je telefoon kunnen opladen maar niet data kunnen overzetten, misschien dat die ook bepaalde pinnetjes niet hebben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |