Installeer ff dropbox, stel je foto's ff veilig voor het geval dat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Gezicht het volgende:
Hallon hallon,
Ik heb nu ongeveer een jaar een Galaxy S3. Puik apparaat, amper problemen mee gehad.
Nu heb ik echter sinds een maand of 2 dat 'ie zeer regelmatig blijft hangen, en dat ik hem helemaal opnieuw moet opstarten. Ook vaak start 'ie vanzelf opnieuw op als ik er niets mee doe.
Vanmorgen kwam het zelfs zo ver dat ik alles opnieuw moest instellen, alsof ik het toestel pas voor de eerste keer aanzette. Had verder wel al mijn contacten en apps nog erop staan.
Ik heb ongeveer 1500 foto's erop staan, kan dit het probleem zijn?
Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen? (Ik ga binnenkort in ieder geval al eens proberen de foto's eraf te halen.)
swype toetsenbord en user profiles alleen maar toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Android 4.3 komt deze maand toch..? Wordt het echt beter dan die we nu hebben?
De testversies die ik heb geprobeerd liepen een heel stuk soepeler dan 4.2.1. en daarvoor iigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Android 4.3 komt deze maand toch..? Wordt het echt beter dan die we nu hebben?
twitter:SamMobiles twitterde op zondag 03-11-2013 om 00:18:38Exclusive: I9300XXUGMJ9 – Android 4.3 Jelly Bean leaked firmware for the Galaxy S III | SamMobile: http://t.co/smPkpe9nID reageer retweet
je kan bij je camera al instellen dat hij opslaat op sd.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef minthy het volgende:
Is het mogelijk om foto's vanuit de galerij op te slaan op of te kopiëren naar je sd-kaart?
Dat heb ik even gecheckt, dat staat ingesteld. Blijkbaar in het begin al gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
je kan bij je camera al instellen dat hij opslaat op sd.
Waar kan je dat vinden?quote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Klembord al eens leeggemaakt? Dat bleek hier een goede.
Ik vind hem best heel aardig, heb ook wel een erg goede koptelefoon (sony MDR V700) maar zelfs met de meegeleverde in-ears is het best aardig. Ik heb hem ook vaak aan de aux ingang op mijn autoradio en dat klinkt ook erg lekker!quote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:
ik krijg morgen mijn S3 binnen
Wat is jullie ervaring met de Mp3 speler?, ik gebruik nu voor mn muziek de ipod touch maar de geluidskwaliteit van dat ding via de koptelefoon is niet zo best, is de S3 op dat gebied goed?
Ligt aan je headset. Niet aan de iPod.quote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:
Wat is jullie ervaring met de Mp3 speler?, ik gebruik nu voor mn muziek de ipod touch maar de geluidskwaliteit van dat ding via de koptelefoon is niet zo best, is de S3 op dat gebied goed?
Je kan kijken of een bekende van je een beetje handig daarmee is, die kan dan aan de hand hiervan: het misschien wel doen. Maar ik sta niet voor de gevolgen inquote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef NBT het volgende:
iemand tips waar ik mn beeldscherm van galaxy s 3 goedkoop kan laten fixen? (de vloeistof is gaan lekken)
Wat is goedkoop? Het onderdeel zelf kost iets van 200 euro volgens mij.quote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef NBT het volgende:
iemand tips waar ik mn beeldscherm van galaxy s 3 goedkoop kan laten fixen? (de vloeistof is gaan lekken)
Nou ik ben bij de t mobile shop geweest, en hier vragen ze inderdaad 250-300 euro... maar het onderdeel los is inderdaad 170 euri.....quote:Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat is goedkoop? Het onderdeel zelf kost iets van 200 euro volgens mij.
Glas vervangen hoeft ook niet.... het is echt het vloeistof in de monitor... en Waar zou ik zo'n onderdeel kunnen kopen?quote:
Prima, geen klachten. Ik had ooit wel slechte oordopjes, maar kon het met de equalizer uiteindelijk wel goed maken. Muziekapp tip: Powerampquote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:
Het AMOLED scherm en de digitiser (zeg maar het glas) zijn met elkaar verlijmd, dus als het ene stuk is moet je meteen een complete set kopen, afzonderlijk is dat niet te doen.quote:Op maandag 4 november 2013 10:49 schreef NBT het volgende:
gevonden.... http://www.telecomtelecom.nl/onderdelen/22952-samsung-galaxy-s3-display-unit-white-gh97-13630b?ref=1069&a=22952&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=googleshopping-nl&gclid=CJ_xjJvtyroCFWbMtAodwXYACA
toch meer als ik dacht....
Ik heb een custom rom met de 'ViPER4Android' aanpassingen voor het geluid en daar is het erg mee vooruit gegaan. Kan het alleen vergelijken met de Iphone 4 van m'n werk en daarmee vergeken is hij zeker zo goed.quote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:
dan is die unit toch wel genoeg wat in die link staat ofnee?quote:Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het AMOLED scherm en de digitiser (zeg maar het glas) zijn met elkaar verlijmd, dus als het ene stuk is moet je meteen een complete set kopen, afzonderlijk is dat niet te doen.
Ikzelf merk tussen mijn iPad, Samsung Galaxy Note, de S3 (wel de 4G versie) van mijn broertje of mijn beide iPods nauwelijks verschil met mijn Bowers&Wilkins P3.quote:Op maandag 4 november 2013 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb een custom rom met de 'ViPER4Android' aanpassingen voor het geluid en daar is het erg mee vooruit gegaan. Kan het alleen vergelijken met de Iphone 4 van m'n werk en daarmee vergeken is hij zeker zo goed.
E.e.a. is ook erg afhankelijk van je koptelefoon. Mijn oude Denon in-ears deden niet veel voor de geluidskwaliteit, sinds een half jaartje een Bowers & Wilkins P5 on-ear koptelefoon en dat is een genot om mee te luisteren.
Grappig, heb het vergelekn met m'n Desire, de iphone 4 en mijn SIII met en zonder Viper4android en hoor bij die laatste wezenlijk veel verschil.quote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ikzelf merk tussen mijn iPad, Samsung Galaxy Note, de S3 (wel de 4G versie) van mijn broertje of mijn beide iPods nauwelijks verschil met mijn Bowers&Wilkins P3.
Wél verschil merk ik met mijn HTC Desire S, maar die heeft die Beats-software erin zodat de bass een beetje wordt opgeschroefd.
Wat doet die dan precies? Hoe verschilt het geluid? Ben ik wel benieuwd naar - ik gebruik op alle apparaten de originele firmware, m.u.v. de Desire S (daar zit dus zo'n One X-ROM op, met Beats-support).quote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grappig, heb het vergelekn met m'n Desire, de iphone 4 en mijn SIII met en zonder Viper4android en hoor bij die laatste wezenlijk veel verschil.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2191223quote:Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat doet die dan precies? Hoe verschilt het geluid? Ben ik wel benieuwd naar - ik gebruik op alle apparaten de originele firmware, m.u.v. de Desire S (daar zit dus zo'n One X-ROM op, met Beats-support).
Dus het is eigenlijk een soort custom EQ?quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2191223
Jazeker!quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef NBT het volgende:
[..]
dan is die unit toch wel genoeg wat in die link staat ofnee?
Neeee dit klopt niet. Je kan het glas gewoon losmaken van het AMOLED scherm (in feite de touchscreen). Ik deed het vandaag toevallig, een zwarte op m'n origineel blauwe S3:quote:Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het AMOLED scherm en de digitiser (zeg maar het glas) zijn met elkaar verlijmd, dus als het ene stuk is moet je meteen een complete set kopen, afzonderlijk is dat niet te doen.
I stand correctedquote:
nieuw scherm is wel beter. Deze reparatie is vrij foutgevoelig en daarbij zit het er nooit zo strak op als het was en kan er dus stof onder komen en is de kans op verkleuringen aanwezig. Die afweging kan je altijd zelf maken. Als het je niet aanstaat heeft het je maar 15 euro gekost. Compleet nieuw display kan altijd nog.quote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
I stand correcteddit was wat ik overal las en waarom een reparatie zo duur zou zijn... handig om te weten in ieder geval
ben benieuwd. Heb hem ook bij die man besteld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Mirel het volgende:
Gisteren. Toen ik klaar was keek ik in dit topic en zag toevallig jullie posts
Gebruik je nog de originele Samsung lader? Die gaan na verloop van tijd bij veel mensen kapot, waaronder mijzelf. Waarschijnlijk verhelp je het door een nieuwe lader te kopen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Heeinz het volgende:
Mijn oh zo lieve telefoontje heeft alweer, of nog steeds, kuren. Het opladen gaat werkelijk voor geen meter, erg langzaam, als ik hem ondertussen gebruik loopt hij bijna altijd gewoon leeg, en als ik niks doe is het ook maar de vraag of hij oplaadt. Het verschilt echt per nacht of ik wakker word met een percentage van 40%, 70%, of helemaal vol. Gisteravond had ik hem uitstaan en aan de lader. Als je de lader erin doet, gaat het scherm branden, en krijg je dat batterijtje in beeld. Ik zag echter steeds dat het scherm oplichtte, oftewel, blijkbaar dacht mijn telefoon dat de kabel eruit was gegaan en er weer in, terwijl er niks bewoog. Hier heb ik net een mooi screenshotje van gemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien staat linksboven het USB-tekentje, oftewel, de telefoon lijkt te herkennen dat hij verbonden is met mijn laptop. Maar rechtsboven bij de batterij, staat niet dat hij ook wordt opgeladen. Dit gebeurde heel plotseling, ik had hem gewoon stil liggen, ineens gaat het scherm branden en staat er dat hij niet meer wordt opgeladen.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik had met Hi SmartCare hem al eens laten repareren, toen hebben ze het scherm vervangen () maar dat heeft niks veranderd.
Ik heb echt al zoveel laders/kabels geprobeerd.. Ik gebruik nu de Samsung lader van m'n moeder, paar maandjes oud, heb een oplader van een ander merk geprobeerd, andere kabels, nieuwe kabels van Samsung, kabel van een vriend.. Allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 10 november 2013 22:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gebruik je nog de originele Samsung lader? Die gaan na verloop van tijd bij veel mensen kapot, waaronder mijzelf. Waarschijnlijk verhelp je het door een nieuwe lader te kopen.
Misschien dan maar naar de PhoneHouse om te testen. Had je ook precies dezelfde problemen dan?quote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Dat lag hier inderdaad aan de bijgeleverde lader, na een maand of 2 gebruikt te hebben. Ik heb een nieuwe (universele, met langer snoer
) aangeschaft, problemen opgelost
Blazen werkt iig nietquote:
Interessant. Ik heb hier nog een Galaxy Note 2 met eveneens een gebroken glasplaat (scherm is nog helemaal in orde). Ik neem aan dat dat dus ook gewoon mogelijk is?quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Neeee dit klopt niet. Je kan het glas gewoon losmaken van het AMOLED scherm (in feite de touchscreen). Ik deed het vandaag toevallig, een zwarte op m'n origineel blauwe S3:
[ afbeelding ]
Ging nog vrij makkelijk ook. Hiervandaan gekocht met de toolkit voor 15 euro: http://www.marktplaats.nl(...)c1b&previousPage=lr#
en dit filmpje gekeken:
Wat de gast in het filmpje doet met een mes lukte me niet echt, m'n aardappelmesje kwam niet over de hele breedte heen. Wat ik deed is met zo'n dingetje die ik bij een toolkit kreeg gewoon langs alle randen (behalve onderkant) glijden zodat hij daar loskomt.
1 - accu, sim en achterklep eruit,
2 - plakband op de barsten op m'n scherm zodat bij het eraf halen alles in 1x eraf komt
3 - fohn tegen bovenkant voor een tijdje zodat de lijm tussen het glas en het AMOLED scherm vloeibaar wordt
4 - met een mes en wat tools bij de bovenkant pielen zodat je eronder komt, en dan langs de rand overal losmaken, behalve onderkant (de 2 knoppen onderin zitten hebben zo'n dingetje dat vastgeplakt is aan het glas)
5 - van boven naar beneden open gemaakt. In mijn geval boog het een beetje zoals verpakkingen van kaas, worst of boter opengemaakt worden, maar dat komt omdat de lijm niet heel erg vloeibaar was. Dat buigen zorgt ervoor dat kleine stukjes zooi eraf schieten en dat moet je later weer schoonmaken.
----
5b uiteindelijk had ik dus wat zooi over die ik alleen kon zien als ik het scherm aandeed, dus bij deze stap kan je dat wellicht ook doen of schijn er zelf licht op. Controleer of alles weg is. Ik merkte het pas achteraf op en moest hem dus voor een 2e keer openenBij de 2e keer extra lang met de fohn erop geblazen en dat zorgde ervoor dat het glas supermakkelijk eraf kwam
----
6 - AMOLED schoongeveegd, in mijn geval zat er nog wat resten lijm over die ik zorgeloos met een doekje eraf heb gehaald, op een gegeven moment ook wat nat gemaakt en om een mes gezet zodat ik de kleine stukjes eraf kon krabben
7 - nieuwe scherm erop, fohn erop zodat de lijm weer vloeibaar wordt, daarna goed aandrukken en je bent klaar. Ik legde 'em nog met het scherm op tafel, achterklep terug, en heel veel zwaar spul op de telefoon voor een tijdje om hem goed aan te drukken.
Uiteindelijk keek ik bij dat filmpje alleen hoe hij dat met het mes deed, daarna uitgezet. Het is vrij makkelijk als je doorhebt
Dan krijg ik die helemaal niet volquote:Op maandag 11 november 2013 14:30 schreef Mirel het volgende:
Koop een extra grote accu, hoef je iig minder vaak op te laden![]()
[ afbeelding ]
De mijne is wat lelijker
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)ortOrder=increasing# Die bovenste lijken me allemaal okayquote:Op maandag 11 november 2013 14:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb hier nog een Galaxy Note 2 met eveneens een gebroken glasplaat (scherm is nog helemaal in orde). Ik neem aan dat dat dus ook gewoon mogelijk is?
Ik stelde zelf ook wat vragen op Reddit en ik kreeg goeie antwoorden terug. Bijv. over het installeren van de S3 camera app: http://www.reddit.com/r/c(...)n_software_in_my_s3/quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef nlboy het volgende:
Wow super thanks voor de 'korte review'.Ik heb op dit moment mijn Samsung geroot en al de Samsung meuk uitgezet, alleen vind ik de telefoon nog steeds erg traag.
Maar begrijp ik goed dat bij het installeren van de Cyanogenmod nog steeds de samsung meuk (bloatware) er bij zit?
ja, dat was ook hun excuus om 4.2.2 niet uit te rollen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef whizzzerrr het volgende:
waarom niet gelijk die 4.4...ik hoef die 4.3 niet...Samsung is er ook mee gestopt met de uitroll omdat er veel problemen zijn
Deze adapter zou de oplossing moeten zijn bij 'n "oudere" mhl kabel (van m'n Galaxy Nexus). Maakt van 'n 5pin 'n 11pin aansluiting (of andersom). De kabel werkte wel met m'n GN, dus daar kan 't niet aan liggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef Mirel het volgende:
Klinkt als een hardwareprobleem, of driver voor hardware probleem. Ben benieuwd of je ook problemen krijgt met andere dingen aansluiten aan je telefoon.
Of dat ding wat je kocht werkt niet met S3's:
http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-hdmi-mhl-adapter-94063/
Maar dan zou die toch niet kunnen aansluiten of? Of misschien wel..? Er zijn bepaalde usb kabels die enkel je telefoon kunnen opladen maar niet data kunnen overzetten, misschien dat die ook bepaalde pinnetjes niet hebben ofzo.
Nova Launcherquote:Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Inmiddels ARHD geflasht, stock Samsung en dat helemaal geoptimaliseerd.
De TV-out werkt in ieder geval, maar wat is dat stock toch godse lelijk zeg (mijn mening!) Eens kijken of ik daar nog iets aan kan doen. Voor de rest lijkt 't allemaal wel soepel te lopen
Heeft iedereen, de updates naar 4.3 vanuit Samsung zijn stop gezet in verband met iets te veel klachten....quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Krediax het volgende:
Vraagje,
Ik heb nog steeds 4.1.2 maar als ik zoek naar updates zegt hij dat de laatste updates al geinstalleerd zijn. Heeft iedereen dit of ligt het aan mijn telefoon?![]()
Weet je ook of we die nog krijgen?quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heeft iedereen, de updates naar 4.3 vanuit Samsung zijn stop gezet in verband met iets te veel klachten....
Ja ok, maar ik durf niet te rooten....quote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Als het niet officieel is dan is het onofficieel ook wel te doen.
Ik heb al een tijdje 4.3 op mijn S3 iig. Werkt wel ok verder.
Dat is wel het minst gevaarlijke eigenlijk. En echt zo gebeurd.quote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik durf niet te rooten....
quote:Following the introduction of the Samsung Galaxy S3 Android 4.3 update earlier this month, Samsung has confirmed it has now suspended the software update due to a number of bugs.
Having been rolled out the week before last, bringing a range of new features to the Samsung Galaxy S4 predecessor, a raft of consumer complaints have caused Samsung to react and pull the plug on the latest Jelly Bean patch.
Far from your standard teething problems, the Android 4.3 Samsung Galaxy S3 update has seen a mass of high-profile issues introduced, with users reporting everything from random handset freezing and Wi-Fi issues to severe battery drain, none of which was present prior to the software release.
Now, Samsung has acknowledged the issue, with an official spokesperson for the Korean manufacturer revealing the S3’s Android 4.3 update has now been pulled.
“As we are currently investigating the reported issues with Galaxy S3 4.3 Jelly Bean update, the upgrading service has been temporarily suspended,” Samsung stated. They added: “We are committed to providing customers with the best possible mobile experience, and will ensure to resume the upgrading service at the earliest possibility.”
With further Samsung Galaxy S3 problems raised by the software update including devices freezing during incoming calls and disrupted music playback, the issues have not been reported on the Android 4.3 update introduced to the Galaxy S4.
With reports suggesting that Samsung could have rushed the Android update to market in order to add Samsung Galaxy Gear compatibility to the S3, those who have not already made the jump to Android 4.3 now face an indefinite wait to add the new features.
Ik geloof je wel.quote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel het minst gevaarlijke eigenlijk. En echt zo gebeurd.
Gare USB port?quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn S3 laadt van de ene op de andere dag niet meer op...wat ik er ook in prik er brand geen blauw lampje meer. Nieuw accu of is er wat anders aan de hand?
Zat ik ook nog aan te denken, maar het contact zit niet los ofzo. Gisterochtend van de lader afgehaald, heel de dag op tafel laten liggen en 's-avonds weer aan de lader en toen deed hij het niet meer...quote:
Kan goed zijn dat het interne contactje van je USB portje naar je printplaat gewoon gaar is.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zat ik ook nog aan te denken, maar het contact zit niet los ofzo. Gisterochtend van de lader afgehaald, heel de dag op tafel laten liggen en 's-avonds weer aan de lader en toen deed hij het niet meer...
Tja, dat is moeilijk zelf te checken of niet? straks ff bij een vodafone oid langs gaan om te kijken of het met een andere accu wel werkt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat het interne contactje van je USB portje naar je printplaat gewoon gaar is.
Als je Google account Duits is, wel. Zo niet, dan nee.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef relativity het volgende:
Even een m.b.t. google play waardebonnen: Zijn de duitse bonnen ook gewoon inwisselbaar? Ik zie ze namelijk vaak in Duitsland liggen, maar vind het zonde als ik ze niet kan gebruiken.
Hmm ik lees namelijk veel verschillende dingen op internet. Snap er niks van.quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je Google account Duits is, wel. Zo niet, dan nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |