abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132425718

Specs:

Algemeen: GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 850/900/1900/2100 MHz, HSDPA 21 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps; 4G (regionaal))
Afmetingen: 136.6 x 70.6 x 8.6 mm, 133 g
Scherm: 4.8" 16M-color HD (720 x 1280 pixels) Super AMOLED capacitive touchscreen, Gorilla Glass
CPU: Quad-core 32nm ARM Cortex A9 1.4 GHz processor, Exynos 4212 Quad chipset
GPU: Mali-400MP
RAM: 1GB
Geheugen: 16/32/64GB storage, microSD card slot
Camera: 8 megapixel auto-focus camera with face detection, touch focus and image stabilization; Full HD (1080p) video recording at 30fps, LED flash, 1.9MP front facing camera, video-calls
Connectiviteit: Wi-Fi a/b/g/n, Wi-Fi hotspot, Bluetooth 4.0+HS, standard microUSB port, GPS receiver with A-GPS, 3.5mm audio jack, FM radio, TV-out, USB-on-the-go, NFC
Batterij: 2100 mAh
Overig: TouchWiz 4.0 UI, DivX/XviD codec support, built-in accelerometer, multi-touch input, proximity sensor, gyroscope sensor, Swype text input, RGB light

http://pocketnow.com/android/samsung-galaxy-s-iii-unveiled

http://www.phonedog.com/2(...)uper-amoled-display/

http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s-iii-hands
pi_132425774
Blijkbaar was er nog geen nieuw topic...

Mijn telefoon was net even aan het flippen. Ik werd gebeld, maar hij bleef op het vergrendelscherm staan (geen knoppen om op te nemen) waardoor ik niet kon opnemen. Accu eruit gehaald en de telefoon opnieuw opgestart > geen oproep te vinden in het logbestand :?
pi_132434690
Hallon hallon,

Ik heb nu ongeveer een jaar een Galaxy S3. Puik apparaat, amper problemen mee gehad.

Nu heb ik echter sinds een maand of 2 dat 'ie zeer regelmatig blijft hangen, en dat ik hem helemaal opnieuw moet opstarten. Ook vaak start 'ie vanzelf opnieuw op als ik er niets mee doe.
Vanmorgen kwam het zelfs zo ver dat ik alles opnieuw moest instellen, alsof ik het toestel pas voor de eerste keer aanzette. Had verder wel al mijn contacten en apps nog erop staan.
Ik heb ongeveer 1500 foto's erop staan, kan dit het probleem zijn?

Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen? (Ik ga binnenkort in ieder geval al eens proberen de foto's eraf te halen.)
Flesje bier
pi_132441082
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Gezicht het volgende:
Hallon hallon,

Ik heb nu ongeveer een jaar een Galaxy S3. Puik apparaat, amper problemen mee gehad.

Nu heb ik echter sinds een maand of 2 dat 'ie zeer regelmatig blijft hangen, en dat ik hem helemaal opnieuw moet opstarten. Ook vaak start 'ie vanzelf opnieuw op als ik er niets mee doe.
Vanmorgen kwam het zelfs zo ver dat ik alles opnieuw moest instellen, alsof ik het toestel pas voor de eerste keer aanzette. Had verder wel al mijn contacten en apps nog erop staan.
Ik heb ongeveer 1500 foto's erop staan, kan dit het probleem zijn?

Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen? (Ik ga binnenkort in ieder geval al eens proberen de foto's eraf te halen.)
Installeer ff dropbox, stel je foto's ff veilig voor het geval dat.. ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:51:33 #5
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132441457
Android 4.3 komt deze maand toch..? Wordt het echt beter dan die we nu hebben? :)
pi_132445061
Laatste tijd is het RAM geheugen van mijn telefoon constant vol of tegen de >93%. Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe telefoon. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Android 4.3 komt deze maand toch..? Wordt het echt beter dan die we nu hebben? :)
swype toetsenbord en user profiles alleen maar toch?
pi_132445115
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
De testversies die ik heb geprobeerd liepen een heel stuk soepeler dan 4.2.1. en daarvoor iig
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132846173
SamMobiles twitterde op zondag 03-11-2013 om 00:18:38 Exclusive: I9300XXUGMJ9 – Android 4.3 Jelly Bean leaked firmware for the Galaxy S III | SamMobile: http://t.co/smPkpe9nID reageer retweet
pi_132846399
Ik draai al 'n tijdje 4.3 via AOKP custom rom op m'n Galaxy SIII
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_132846409
Heb ook een tijdje een 4.3 ROM gehad, maar had last van een bug die mijn accu continue naar 50 graden bracht... batterij ging nog geen anderhalf uur mee :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132862653
Heb ook al 4.3 op staan.. Powered by JellyBam/BAM-ROM :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_132868155
Is het mogelijk om foto's vanuit de galerij op te slaan op of te kopiëren naar je sd-kaart?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_132869544
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef minthy het volgende:
Is het mogelijk om foto's vanuit de galerij op te slaan op of te kopiëren naar je sd-kaart?
je kan bij je camera al instellen dat hij opslaat op sd.
pi_132870406
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

je kan bij je camera al instellen dat hij opslaat op sd.
Dat heb ik even gecheckt, dat staat ingesteld. Blijkbaar in het begin al gedaan :D
Waarschijnlijk ligt het dan niet zozeer aan de hoeveelheid foto's die op het toestel staat dat hij vaak traag wordt en aangeeft dat het geheugen op 90% vol is.
Ik zoek nog even verder, thanks ^O^
Tante minthy!! O+
pi_132870481
Klembord al eens leeggemaakt? Dat bleek hier een goede.
pi_132871731
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Klembord al eens leeggemaakt? Dat bleek hier een goede.
Waar kan je dat vinden? :@
Er draait een cleaner op m'n toestel, die miept eens in de zoveel tijd dat het geheugen vol is, de laatste dagen meerdere keren per dag. Die app ruimt elke keer van alles op maar dat helpt niet zo lang :+

Edit; het gaat om het RAM-geheugen
Tante minthy!! O+
pi_132872001
ik krijg morgen mijn S3 binnen :)

Wat is jullie ervaring met de Mp3 speler?, ik gebruik nu voor mn muziek de ipod touch maar de geluidskwaliteit van dat ding via de koptelefoon is niet zo best, is de S3 op dat gebied goed?
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  zondag 3 november 2013 @ 22:28:26 #18
19529 Fendy
True Spirit
pi_132873229
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:

Wat is jullie ervaring met de Mp3 speler?, ik gebruik nu voor mn muziek de ipod touch maar de geluidskwaliteit van dat ding via de koptelefoon is niet zo best, is de S3 op dat gebied goed?
Ik vind hem best heel aardig, heb ook wel een erg goede koptelefoon (sony MDR V700) maar zelfs met de meegeleverde in-ears is het best aardig. Ik heb hem ook vaak aan de aux ingang op mijn autoradio en dat klinkt ook erg lekker!
Of het beter is dan een iPod Touch durf ik echter niet te zeggen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_132878339
quote:

Ligt aan je headset. Niet aan de iPod.

Puur voor muziek zal je iPod touch prettiger werken ook.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 4 november 2013 @ 10:22:06 #20
265768 NBT
Bigger is better.
pi_132882234
iemand tips waar ik mn beeldscherm van galaxy s 3 goedkoop kan laten fixen? (de vloeistof is gaan lekken)
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  maandag 4 november 2013 @ 10:24:24 #21
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132882287
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef NBT het volgende:
iemand tips waar ik mn beeldscherm van galaxy s 3 goedkoop kan laten fixen? (de vloeistof is gaan lekken)
Je kan kijken of een bekende van je een beetje handig daarmee is, die kan dan aan de hand hiervan: het misschien wel doen. Maar ik sta niet voor de gevolgen in :@
  maandag 4 november 2013 @ 10:25:03 #22
19529 Fendy
True Spirit
pi_132882306
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef NBT het volgende:
Wat is goedkoop? Het onderdeel zelf kost iets van 200 euro volgens mij.
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 4 november 2013 @ 10:32:02 #23
265768 NBT
Bigger is better.
pi_132882450
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Fendy het volgende:

[..]

Wat is goedkoop? Het onderdeel zelf kost iets van 200 euro volgens mij.
Nou ik ben bij de t mobile shop geweest, en hier vragen ze inderdaad 250-300 euro... maar het onderdeel los is inderdaad 170 euri.....
pi_132882672
It is helaas zo goed als onmogelijk om alleen het glas te vervangen (10 euro), dus je moet de hele lcd unit vervangen (170 euro). Dat is redelijk simpel te doen als je een beetje ervaring hebt met electronica.
  maandag 4 november 2013 @ 10:48:26 #25
265768 NBT
Bigger is better.
pi_132882709
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:46 schreef Rorsach het volgende:
ing hebt met el
Glas vervangen hoeft ook niet.... het is echt het vloeistof in de monitor... en Waar zou ik zo'n onderdeel kunnen kopen? :)
  maandag 4 november 2013 @ 10:49:56 #26
265768 NBT
Bigger is better.
  maandag 4 november 2013 @ 11:35:22 #27
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_132883726
Vloeistof? Wat doet die vloeistof? Weet je zeker of het niet de lijmlaag is?
quote:

Prima, geen klachten. Ik had ooit wel slechte oordopjes, maar kon het met de equalizer uiteindelijk wel goed maken. Muziekapp tip: Poweramp :) Je kan veel instellen, van skins tot welke menu-items je wilt zien. Als je een Winamp gebruiker bent en de queue-functie van Winamp tof vindt, dan vind je de queue-functie van Poweramp ook tof
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 4 november 2013 @ 12:08:27 #28
19529 Fendy
True Spirit
pi_132884605
quote:
Het AMOLED scherm en de digitiser (zeg maar het glas) zijn met elkaar verlijmd, dus als het ene stuk is moet je meteen een complete set kopen, afzonderlijk is dat niet te doen.
Je hebt gelijk Fen.
pi_132885252
quote:

Ik heb een custom rom met de 'ViPER4Android' aanpassingen voor het geluid en daar is het erg mee vooruit gegaan. Kan het alleen vergelijken met de Iphone 4 van m'n werk en daarmee vergeken is hij zeker zo goed.
E.e.a. is ook erg afhankelijk van je koptelefoon. Mijn oude Denon in-ears deden niet veel voor de geluidskwaliteit, sinds een half jaartje een Bowers & Wilkins P5 on-ear koptelefoon en dat is een genot om mee te luisteren.
  maandag 4 november 2013 @ 12:34:58 #30
265768 NBT
Bigger is better.
pi_132885411
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef Fendy het volgende:

[..]

Het AMOLED scherm en de digitiser (zeg maar het glas) zijn met elkaar verlijmd, dus als het ene stuk is moet je meteen een complete set kopen, afzonderlijk is dat niet te doen.
dan is die unit toch wel genoeg wat in die link staat ofnee? :)
pi_132885761
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb een custom rom met de 'ViPER4Android' aanpassingen voor het geluid en daar is het erg mee vooruit gegaan. Kan het alleen vergelijken met de Iphone 4 van m'n werk en daarmee vergeken is hij zeker zo goed.
E.e.a. is ook erg afhankelijk van je koptelefoon. Mijn oude Denon in-ears deden niet veel voor de geluidskwaliteit, sinds een half jaartje een Bowers & Wilkins P5 on-ear koptelefoon en dat is een genot om mee te luisteren.
Ikzelf merk tussen mijn iPad, Samsung Galaxy Note, de S3 (wel de 4G versie) van mijn broertje of mijn beide iPods nauwelijks verschil met mijn Bowers&Wilkins P3.

Wél verschil merk ik met mijn HTC Desire S, maar die heeft die Beats-software erin zodat de bass een beetje wordt opgeschroefd.

Ik vind het trouwens belachelijk dat de headset-controls nooit universeel zijn. Werkt het op Android, dan ook alleen maar op een bepaald merk (Samsung-oortjes doen het prima op Samsungs maar op HTC's loopt de besturing door elkaar) en dingen die op Apple gericht zijn kunnen enkel pauzeren op Android-apparaten.
Hoe moeilijk kan het zijn om eens een universele standaard hiervoor te gebruiken?

[ Bericht 7% gewijzigd door J.Appleseed op 04-11-2013 14:01:39 ]
pi_132887701
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ikzelf merk tussen mijn iPad, Samsung Galaxy Note, de S3 (wel de 4G versie) van mijn broertje of mijn beide iPods nauwelijks verschil met mijn Bowers&Wilkins P3.

Wél verschil merk ik met mijn HTC Desire S, maar die heeft die Beats-software erin zodat de bass een beetje wordt opgeschroefd.
Grappig, heb het vergelekn met m'n Desire, de iphone 4 en mijn SIII met en zonder Viper4android en hoor bij die laatste wezenlijk veel verschil. :)
pi_132887725
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Grappig, heb het vergelekn met m'n Desire, de iphone 4 en mijn SIII met en zonder Viper4android en hoor bij die laatste wezenlijk veel verschil. :)
Wat doet die dan precies? Hoe verschilt het geluid? Ben ik wel benieuwd naar - ik gebruik op alle apparaten de originele firmware, m.u.v. de Desire S (daar zit dus zo'n One X-ROM op, met Beats-support).
pi_132887741
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Wat doet die dan precies? Hoe verschilt het geluid? Ben ik wel benieuwd naar - ik gebruik op alle apparaten de originele firmware, m.u.v. de Desire S (daar zit dus zo'n One X-ROM op, met Beats-support).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2191223
pi_132887838
quote:
Dus het is eigenlijk een soort custom EQ?
  maandag 4 november 2013 @ 15:18:20 #36
19529 Fendy
True Spirit
pi_132890245
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef NBT het volgende:

[..]

dan is die unit toch wel genoeg wat in die link staat ofnee? :)
Jazeker!
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 4 november 2013 @ 17:55:24 #37
87680 Mirel
pi_132895504
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef Fendy het volgende:

[..]

Neeee dit klopt niet. Je kan het glas gewoon losmaken van het AMOLED scherm (in feite de touchscreen). Ik deed het vandaag toevallig, een zwarte op m'n origineel blauwe S3:

Ging nog vrij makkelijk ook. Hiervandaan gekocht met de toolkit voor 15 euro: http://www.marktplaats.nl(...)c1b&previousPage=lr#

en dit filmpje gekeken:

Wat de gast in het filmpje doet met een mes lukte me niet echt, m'n aardappelmesje kwam niet over de hele breedte heen. Wat ik deed is met zo'n dingetje die ik bij een toolkit kreeg gewoon langs alle randen (behalve onderkant) glijden zodat hij daar loskomt.

1 - accu, sim en achterklep eruit,
2 - plakband op de barsten op m'n scherm zodat bij het eraf halen alles in 1x eraf komt
3 - fohn tegen bovenkant voor een tijdje zodat de lijm tussen het glas en het AMOLED scherm vloeibaar wordt
4 - met een mes en wat tools bij de bovenkant pielen zodat je eronder komt, en dan langs de rand overal losmaken, behalve onderkant (de 2 knoppen onderin zitten hebben zo'n dingetje dat vastgeplakt is aan het glas)
5 - van boven naar beneden open gemaakt. In mijn geval boog het een beetje zoals verpakkingen van kaas, worst of boter opengemaakt worden, maar dat komt omdat de lijm niet heel erg vloeibaar was. Dat buigen zorgt ervoor dat kleine stukjes zooi eraf schieten en dat moet je later weer schoonmaken.
----
5b uiteindelijk had ik dus wat zooi over die ik alleen kon zien als ik het scherm aandeed, dus bij deze stap kan je dat wellicht ook doen of schijn er zelf licht op. Controleer of alles weg is. Ik merkte het pas achteraf op en moest hem dus voor een 2e keer openen :P Bij de 2e keer extra lang met de fohn erop geblazen en dat zorgde ervoor dat het glas supermakkelijk eraf kwam :)
----
6 - AMOLED schoongeveegd, in mijn geval zat er nog wat resten lijm over die ik zorgeloos met een doekje eraf heb gehaald, op een gegeven moment ook wat nat gemaakt en om een mes gezet zodat ik de kleine stukjes eraf kon krabben
7 - nieuwe scherm erop, fohn erop zodat de lijm weer vloeibaar wordt, daarna goed aandrukken en je bent klaar. Ik legde 'em nog met het scherm op tafel, achterklep terug, en heel veel zwaar spul op de telefoon voor een tijdje om hem goed aan te drukken.

Uiteindelijk keek ik bij dat filmpje alleen hoe hij dat met het mes deed, daarna uitgezet. Het is vrij makkelijk als je doorhebt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 04-11-2013 18:02:25 ]
  maandag 4 november 2013 @ 17:57:01 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132895562
Hoefde er geen nieuwe lijmlaag tussen? Scherm van de s3 van mijn vriendin is gebroken namelijk...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 november 2013 @ 18:01:23 #39
87680 Mirel
pi_132895719
Nope, hij zit vrij goed, ik heb nog geprobeerd te pielen op verschillende punten maar het zit gewoon goed vast. :) Bij veel tutorials zeggen ze dat de lijmlaag van de vorige keer voldoende is en dat blijkt te kloppen. Hangt er misschien af hoe lang je je S3 hebt

Ik kreeg er een extra laag bij, in de vorm van de telefoon zelf, die je dus over het hele ding heen moet plakken zoals zo'n screenprotector, maar dan steviger (niet zo vouwbaar) en met een lijmlaag. Maar ik had geen zin om dat te plakken, was bang dat ik pockets met lucht zou krijgen zoals bij screenprotectors vaak gebeurt als je geen geduld hebt :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Mirel op 04-11-2013 18:07:30 ]
  maandag 4 november 2013 @ 18:07:19 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132895944
Verder geen verkleuringen e.d. ? Of kan je het wel echt zien?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 november 2013 @ 18:11:37 #41
87680 Mirel
pi_132896108
Geen verkleuringen. Responsiveness van de touchpad is normaal. Hij voelt en werkt gewoon normaal aan.

Ik heb wel een klein krasje onderin (op het AMOLED scherm dus), maar die zit tegen de rand aan en zie je nauwelijks. Geen idee of dat kwam toen die barst erin kwam of toen ik het losmaakte. Gewoon voorzichtig doen dus :P In mijn geval was het nogal een grote barst met veel kleine scherven, dus de kans was opzich groot dat bij het lospeuteren zo'n klein stukje eraf viel
  maandag 4 november 2013 @ 18:12:41 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132896149
Maat van me doet het voor mij. Die is supernauwkeurig en kalm. Die heeft daarbij ook al tig schermen enzo vervangen, dat komt wel goed
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 november 2013 @ 18:14:32 #43
87680 Mirel
pi_132896209
Probeer het zelf zou ik zeggen, of laat die maat van je erbij zitten. :)
  maandag 4 november 2013 @ 18:59:17 #44
19529 Fendy
True Spirit
pi_132897863
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Mirel het volgende:

[..]

Neeee dit klopt niet.
<knip>
I stand corrected ;) dit was wat ik overal las en waarom een reparatie zo duur zou zijn... handig om te weten in ieder geval ^O^
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 08:20:09 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132915851
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef Fendy het volgende:

[..]

I stand corrected ;) dit was wat ik overal las en waarom een reparatie zo duur zou zijn... handig om te weten in ieder geval ^O^
nieuw scherm is wel beter. Deze reparatie is vrij foutgevoelig en daarbij zit het er nooit zo strak op als het was en kan er dus stof onder komen en is de kans op verkleuringen aanwezig. Die afweging kan je altijd zelf maken. Als het je niet aanstaat heeft het je maar 15 euro gekost. Compleet nieuw display kan altijd nog.

Hoe lang geleden had je dit gedaan mirel?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:36:45 #46
87680 Mirel
pi_132917721
Gisteren. Toen ik klaar was keek ik in dit topic en zag toevallig jullie posts :P
  woensdag 6 november 2013 @ 15:49:36 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132964374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Mirel het volgende:
Gisteren. Toen ik klaar was keek ik in dit topic en zag toevallig jullie posts :P
ben benieuwd. Heb hem ook bij die man besteld.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 november 2013 @ 16:01:14 #48
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_132964946
bij mij zit er precies linksboven in het glas een scheurtje :'( je ziet het bijna niet valt me pas net op...
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 10 november 2013 @ 22:15:17 #49
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133130278
Mijn oh zo lieve telefoontje heeft alweer, of nog steeds, kuren. Het opladen gaat werkelijk voor geen meter, erg langzaam, als ik hem ondertussen gebruik loopt hij bijna altijd gewoon leeg, en als ik niks doe is het ook maar de vraag of hij oplaadt. Het verschilt echt per nacht of ik wakker word met een percentage van 40%, 70%, of helemaal vol. Gisteravond had ik hem uitstaan en aan de lader. Als je de lader erin doet, gaat het scherm branden, en krijg je dat batterijtje in beeld. Ik zag echter steeds dat het scherm oplichtte, oftewel, blijkbaar dacht mijn telefoon dat de kabel eruit was gegaan en er weer in, terwijl er niks bewoog. Hier heb ik net een mooi screenshotje van gemaakt:

Zoals je kunt zien staat linksboven het USB-tekentje, oftewel, de telefoon lijkt te herkennen dat hij verbonden is met mijn laptop. Maar rechtsboven bij de batterij, staat niet dat hij ook wordt opgeladen. Dit gebeurde heel plotseling, ik had hem gewoon stil liggen, ineens gaat het scherm branden en staat er dat hij niet meer wordt opgeladen.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik had met Hi SmartCare hem al eens laten repareren, toen hebben ze het scherm vervangen ( :') ) maar dat heeft niks veranderd.
pi_133131183
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Heeinz het volgende:
Mijn oh zo lieve telefoontje heeft alweer, of nog steeds, kuren. Het opladen gaat werkelijk voor geen meter, erg langzaam, als ik hem ondertussen gebruik loopt hij bijna altijd gewoon leeg, en als ik niks doe is het ook maar de vraag of hij oplaadt. Het verschilt echt per nacht of ik wakker word met een percentage van 40%, 70%, of helemaal vol. Gisteravond had ik hem uitstaan en aan de lader. Als je de lader erin doet, gaat het scherm branden, en krijg je dat batterijtje in beeld. Ik zag echter steeds dat het scherm oplichtte, oftewel, blijkbaar dacht mijn telefoon dat de kabel eruit was gegaan en er weer in, terwijl er niks bewoog. Hier heb ik net een mooi screenshotje van gemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien staat linksboven het USB-tekentje, oftewel, de telefoon lijkt te herkennen dat hij verbonden is met mijn laptop. Maar rechtsboven bij de batterij, staat niet dat hij ook wordt opgeladen. Dit gebeurde heel plotseling, ik had hem gewoon stil liggen, ineens gaat het scherm branden en staat er dat hij niet meer wordt opgeladen.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik had met Hi SmartCare hem al eens laten repareren, toen hebben ze het scherm vervangen ( :') ) maar dat heeft niks veranderd.
Gebruik je nog de originele Samsung lader? Die gaan na verloop van tijd bij veel mensen kapot, waaronder mijzelf. Waarschijnlijk verhelp je het door een nieuwe lader te kopen.
  zondag 10 november 2013 @ 22:27:58 #51
19529 Fendy
True Spirit
pi_133131303
Usb poort gaar lijkt me. Of heel vies.
Je hebt gelijk Fen.
pi_133131440
Dat lag hier inderdaad aan de bijgeleverde lader, na een maand of 2 gebruikt te hebben :'). Ik heb een nieuwe (universele, met langer snoer O+) aangeschaft, problemen opgelost ^O^
Tante minthy!! O+
  zondag 10 november 2013 @ 22:41:05 #53
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133132196
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 22:26 schreef Xetran het volgende:

[..]

Gebruik je nog de originele Samsung lader? Die gaan na verloop van tijd bij veel mensen kapot, waaronder mijzelf. Waarschijnlijk verhelp je het door een nieuwe lader te kopen.
Ik heb echt al zoveel laders/kabels geprobeerd.. Ik gebruik nu de Samsung lader van m'n moeder, paar maandjes oud, heb een oplader van een ander merk geprobeerd, andere kabels, nieuwe kabels van Samsung, kabel van een vriend.. Allemaal hetzelfde.
  zondag 10 november 2013 @ 22:42:18 #54
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133132248
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Dat lag hier inderdaad aan de bijgeleverde lader, na een maand of 2 gebruikt te hebben :'). Ik heb een nieuwe (universele, met langer snoer O+) aangeschaft, problemen opgelost ^O^
Misschien dan maar naar de PhoneHouse om te testen. Had je ook precies dezelfde problemen dan?
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Fendy het volgende:
Usb poort gaar lijkt me. Of heel vies.
Blazen werkt iig niet :')
pi_133141660
Bij mij heeft de originele lader het ook begeven, weliswaar pas na een jaar, gebruik nu een Nokia opzetstuk voor het laden:)
  maandag 11 november 2013 @ 13:22:21 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_133145150
Samsung lader gebruik ik vrijwel niet. Gebruik eigenlijk nog altijd de lader van mijn oude Nokia N85 :P
Don't let my username fool you...
  maandag 11 november 2013 @ 14:30:52 #57
87680 Mirel
pi_133147178
Koop een extra grote accu, hoef je iig minder vaak op te laden 8-)

De mijne is wat lelijker :')
pi_133147849
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Mirel het volgende:

[..]

Neeee dit klopt niet. Je kan het glas gewoon losmaken van het AMOLED scherm (in feite de touchscreen). Ik deed het vandaag toevallig, een zwarte op m'n origineel blauwe S3:
[ afbeelding ]

Ging nog vrij makkelijk ook. Hiervandaan gekocht met de toolkit voor 15 euro: http://www.marktplaats.nl(...)c1b&previousPage=lr#

en dit filmpje gekeken:

Wat de gast in het filmpje doet met een mes lukte me niet echt, m'n aardappelmesje kwam niet over de hele breedte heen. Wat ik deed is met zo'n dingetje die ik bij een toolkit kreeg gewoon langs alle randen (behalve onderkant) glijden zodat hij daar loskomt.

1 - accu, sim en achterklep eruit,
2 - plakband op de barsten op m'n scherm zodat bij het eraf halen alles in 1x eraf komt
3 - fohn tegen bovenkant voor een tijdje zodat de lijm tussen het glas en het AMOLED scherm vloeibaar wordt
4 - met een mes en wat tools bij de bovenkant pielen zodat je eronder komt, en dan langs de rand overal losmaken, behalve onderkant (de 2 knoppen onderin zitten hebben zo'n dingetje dat vastgeplakt is aan het glas)
5 - van boven naar beneden open gemaakt. In mijn geval boog het een beetje zoals verpakkingen van kaas, worst of boter opengemaakt worden, maar dat komt omdat de lijm niet heel erg vloeibaar was. Dat buigen zorgt ervoor dat kleine stukjes zooi eraf schieten en dat moet je later weer schoonmaken.
----
5b uiteindelijk had ik dus wat zooi over die ik alleen kon zien als ik het scherm aandeed, dus bij deze stap kan je dat wellicht ook doen of schijn er zelf licht op. Controleer of alles weg is. Ik merkte het pas achteraf op en moest hem dus voor een 2e keer openen :P Bij de 2e keer extra lang met de fohn erop geblazen en dat zorgde ervoor dat het glas supermakkelijk eraf kwam :)
----
6 - AMOLED schoongeveegd, in mijn geval zat er nog wat resten lijm over die ik zorgeloos met een doekje eraf heb gehaald, op een gegeven moment ook wat nat gemaakt en om een mes gezet zodat ik de kleine stukjes eraf kon krabben
7 - nieuwe scherm erop, fohn erop zodat de lijm weer vloeibaar wordt, daarna goed aandrukken en je bent klaar. Ik legde 'em nog met het scherm op tafel, achterklep terug, en heel veel zwaar spul op de telefoon voor een tijdje om hem goed aan te drukken.

Uiteindelijk keek ik bij dat filmpje alleen hoe hij dat met het mes deed, daarna uitgezet. Het is vrij makkelijk als je doorhebt :)
Interessant. Ik heb hier nog een Galaxy Note 2 met eveneens een gebroken glasplaat (scherm is nog helemaal in orde). Ik neem aan dat dat dus ook gewoon mogelijk is?
  maandag 11 november 2013 @ 19:41:20 #59
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133158393
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:30 schreef Mirel het volgende:
Koop een extra grote accu, hoef je iig minder vaak op te laden 8-)
[ afbeelding ]

De mijne is wat lelijker :')
[ afbeelding ]
Dan krijg ik die helemaal niet vol :')
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:28:57 #60
87680 Mirel
pi_133173098
;) :D
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 14:53 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Interessant. Ik heb hier nog een Galaxy Note 2 met eveneens een gebroken glasplaat (scherm is nog helemaal in orde). Ik neem aan dat dat dus ook gewoon mogelijk is?
http://www.marktplaats.nl(...)ortOrder=increasing# Die bovenste lijken me allemaal okay :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:29:27 #61
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_133282323
Misschien vaker gevraagd, maar wie heeft er de Cyanogenmod op zijn/haar S3 staan? Sinds de installer uit is gekomen heb ik erg de neiging om het te gaan installeren. :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:02:42 #62
87680 Mirel
pi_133283454
Ik heb het vanochtend geinstalleerd. Ik ben er nu mee bezig. Wat minpunten eerst:

er komen apps bij die je niet kan verwijderen zoals:
- google zooi
- camera
- voice recorder
- muziekspeler
etc

Ik dacht dat het hele idee was dat je zelf mocht bepalen welke app je gebruikt voor wat. Nou vind ik het prima dat ik gewoon Poweramp installeer voor m'n muziek en niet Apollo van Cyanogenmod gebruik, maar dan wil ik Apollo kunnen verwijderen en niet enkel uitzetten zoals ik moest doen in de gewone Samsung rom.

Voor de rest voelt het net zoals Nova Launcher, en blijkbaar zijn die gewoon gebaseerd op de ROM an Google Nexus? Dat gedeelte heb ik nooit gesnapt :P Maar goed, ik wil zeggen dat het wellicht daarop lijkt, de extra opties van Nova Launcher vond ik tof, maar diezelfde opties gaan niet zo diep in Cyanogenmod. Bijv. het aantal icoontjes in een grid. Ik had trouwens ook apps om m'n fontgrootte te verkleinen tot 60%, en Cyanogenmod heeft dat ingebouwd. Tof, maar je kan niet verder dan 80%. Laat me dat gewoon zelf bepalen :') In Nova Launcher kan je widgets resizen, in Cyanogenmod niet.

Nog eentje: de Dialer app is stukken fijner en sneller dan die van Samsung. Ik gebruikte die niet meer, ik was overgestapt op ExDialer. Maar nu zie ik dat ik na het importeren van m'n contacts op m'n sim dat ik met deze Cyanogenmod Dialer niet dubbele contacten kan verwijderen. Er is geen delete optie. Dus dan maar weer ExDialer geinstalleerd :P

Maar goed, ik ben nu dus bezig met Nova Launcher en andere kleine apps om de boel te krijgen hoe ik het wil. En zo kan ik wel doorgaan over de minpunten :P

Pluspunten:
+ uiteindelijk na alles instellen heb je toch niet meer heel veel Samsung zooi, bespaart mogelijk ruimte en processen
+ fonts lijken fijner (meer cleartype)
+ kleuren zijn mooier, en er zijn meer opties tot je beschikking, tientallen itt tot de drie of vier van Samsung
+ Meer details in de pulldown menu, al is die wel anders, je moet er aan wennen
+ root access mocht je dat nodig hebben

Minpunten
- ingebouwde apps hoef ik niet (ik wil nog wel uitzoeken of ik ze ook kan verwijderen ipv enkel uitzetten
- als je al een poweruser was met je gewone ROM, dan voegt Cyanogenmod wellicht niet veel toe
- functionaliteit in de algemene dingen haalt het niet bij die van custom launchers zoals Nova Launcher
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:28:46 #63
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_133284246
Wow super thanks voor de 'korte review'. :) Ik heb op dit moment mijn Samsung geroot en al de Samsung meuk uitgezet, alleen vind ik de telefoon nog steeds erg traag.

Maar begrijp ik goed dat bij het installeren van de Cyanogenmod nog steeds de samsung meuk (bloatware) er bij zit?
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:34:47 #64
87680 Mirel
pi_133284399
Oh nee dat niet. Er zit wat Google zooi op. Google+ en Google Search. En er zijn wat Cyanogenversies voor het luisteren van muziek, foto's maken, kijken van filmpjes en opnemen van geluid. Nu begrijp ik dat er iets is zoals een root uninstaller waar ze mee weg kunnen, dus ik zal eens kijken wat ik weg kan halen.

Weet jij toevallig gemakkelijk uit te leggen hoe ik bepaalde software zoals de Samsung camera app erop kan zetten?
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:29:41 #65
19529 Fendy
True Spirit
pi_133285999
Ik lees echt alleen maar horrorverhalen over de 4.3 update op de S3, ik ga echt nog niet updaten tot het gefixed is.
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:39:38 #66
87680 Mirel
pi_133299360
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef nlboy het volgende:
Wow super thanks voor de 'korte review'. :) Ik heb op dit moment mijn Samsung geroot en al de Samsung meuk uitgezet, alleen vind ik de telefoon nog steeds erg traag.

Maar begrijp ik goed dat bij het installeren van de Cyanogenmod nog steeds de samsung meuk (bloatware) er bij zit?
Ik stelde zelf ook wat vragen op Reddit en ik kreeg goeie antwoorden terug. Bijv. over het installeren van de S3 camera app: http://www.reddit.com/r/c(...)n_software_in_my_s3/

Die app wil ik namelijk nog wel terug hebben :) Schijnbaar is er iemand die hem geport heeft :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirel op 15-11-2013 21:46:05 ]
pi_133301525
waarom niet gelijk die 4.4...ik hoef die 4.3 niet...Samsung is er ook mee gestopt met de uitroll omdat er veel problemen zijn
pi_133444286
Vandaag deze adapter binnen gekregen:

Om 't beeld van m'n telefoon op m'n tv te krijgen, ik had al 'n MHL kabel (van m'n Galaxy Nexus). Probleem is alleen dat m'n GSIII meteen freezed. Even later start m'n telefoon weer opnieuw op.

Iemand 'n idee wat ik zou kunnen/moeten doen? Andere tips?
  woensdag 20 november 2013 @ 14:30:56 #69
87680 Mirel
pi_133446374
Klinkt als een hardwareprobleem, of driver voor hardware probleem. Ben benieuwd of je ook problemen krijgt met andere dingen aansluiten aan je telefoon.

Of dat ding wat je kocht werkt niet met S3's:
http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-hdmi-mhl-adapter-94063/

Maar dan zou die toch niet kunnen aansluiten of? Of misschien wel..? Er zijn bepaalde usb kabels die enkel je telefoon kunnen opladen maar niet data kunnen overzetten, misschien dat die ook bepaalde pinnetjes niet hebben ofzo.
pi_133446567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef whizzzerrr het volgende:
waarom niet gelijk die 4.4...ik hoef die 4.3 niet...Samsung is er ook mee gestopt met de uitroll omdat er veel problemen zijn
ja, dat was ook hun excuus om 4.2.2 niet uit te rollen...
heb 4.3 nu draaien en afgezien van het vertraagd uit lockscreen komen verder geen issues.
pi_133446592
Ik heb precies hetzelfde, met 2 verschillende TV-out kabels, aansluiten, reset.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_133446959
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef Mirel het volgende:
Klinkt als een hardwareprobleem, of driver voor hardware probleem. Ben benieuwd of je ook problemen krijgt met andere dingen aansluiten aan je telefoon.

Of dat ding wat je kocht werkt niet met S3's:
http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-hdmi-mhl-adapter-94063/

Maar dan zou die toch niet kunnen aansluiten of? Of misschien wel..? Er zijn bepaalde usb kabels die enkel je telefoon kunnen opladen maar niet data kunnen overzetten, misschien dat die ook bepaalde pinnetjes niet hebben ofzo.
Deze adapter zou de oplossing moeten zijn bij 'n "oudere" mhl kabel (van m'n Galaxy Nexus). Maakt van 'n 5pin 'n 11pin aansluiting (of andersom). De kabel werkte wel met m'n GN, dus daar kan 't niet aan liggen.

Als ik de adapter alleen al in m'n S3 steek dan krijg ik al 'n freeze en reboot. Dus 't zit 'm in de instellingen ergens lijkt me. Al gezocht, maar kan 't niet vinden.

Hopelijk heeft de eBay verkoper 'n antwoord, maar die reageerde eerder ook al niet op 'n mail. Kijken of slechte feedback 'm uit de tent lokt anders. (enorme klojo overigens, zeggen dat de adapter in NL ligt en binnen 13 werkdagen binnen is, maar uiteindelijk ruim 3 wkn moeten wachten en ook nog verzendkosten moeten betalen).

woensdag 20 november 2013 14:38 schreef HeatWave het volgende:[/b]
Ik heb precies hetzelfde, met 2 verschillende TV-out kabels, aansluiten, reset.
[/quote]
Bij jou ook dus, wat voor ROM heb je op je S3 staan? Stock of custom?
pi_133517345
Vandaag met de S3 van m'n vriendin geprobeerd, alles nog stock. Daar werkt 't dus wel prima.

Ligt dus aan mijn "setup". Ga ik toch eens bekijken hoe ik dat veranderd kan krijgen, want ik wil liever niet terug naar stock :{
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:55:10 #74
87680 Mirel
pi_133518912
Misschien heb je ooit bepaalde apps of processen gedisabled. Check eens na :)
pi_133519823
Ik lees nu dat AOKP en CM roms geen hdmi-output zouden hebben.
pi_133580123
Inmiddels ARHD geflasht, stock Samsung en dat helemaal geoptimaliseerd.

De TV-out werkt in ieder geval, maar wat is dat stock toch godse lelijk zeg (mijn mening!) Eens kijken of ik daar nog iets aan kan doen. Voor de rest lijkt 't allemaal wel soepel te lopen :Y
  zondag 24 november 2013 @ 19:19:43 #77
87680 Mirel
pi_133582654
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Inmiddels ARHD geflasht, stock Samsung en dat helemaal geoptimaliseerd.

De TV-out werkt in ieder geval, maar wat is dat stock toch godse lelijk zeg (mijn mening!) Eens kijken of ik daar nog iets aan kan doen. Voor de rest lijkt 't allemaal wel soepel te lopen :Y
Nova Launcher :D
pi_133585661
Oh daar heb ik 't niet eens over :D

Meteen al Apex erop geknald, ongeveer 'tzelfde als Nova. 't Gaat mij meer om de statusbar en de snelkoppelingen in de pulldown bar.
pi_133605184
Vraagje,
Ik heb nog steeds 4.1.2 maar als ik zoek naar updates zegt hij dat de laatste updates al geinstalleerd zijn. Heeft iedereen dit of ligt het aan mijn telefoon? :)
  maandag 25 november 2013 @ 13:06:24 #80
19529 Fendy
True Spirit
pi_133606198
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Krediax het volgende:
Vraagje,
Ik heb nog steeds 4.1.2 maar als ik zoek naar updates zegt hij dat de laatste updates al geinstalleerd zijn. Heeft iedereen dit of ligt het aan mijn telefoon? :)
Heeft iedereen, de updates naar 4.3 vanuit Samsung zijn stop gezet in verband met iets te veel klachten....
Je hebt gelijk Fen.
pi_133614485
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Fendy het volgende:

[..]

Heeft iedereen, de updates naar 4.3 vanuit Samsung zijn stop gezet in verband met iets te veel klachten....
Weet je ook of we die nog krijgen?
Of is het wachten op Android KitKat?
Of krijgen wij die ook niet?
  maandag 25 november 2013 @ 17:21:51 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133614630
Als het niet officieel is dan is het onofficieel ook wel te doen ;).

Ik heb al een tijdje 4.3 op mijn S3 iig. Werkt wel ok verder.
Get woke, go broke!
pi_133614641
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Als het niet officieel is dan is het onofficieel ook wel te doen ;).

Ik heb al een tijdje 4.3 op mijn S3 iig. Werkt wel ok verder.
Ja ok, maar ik durf niet te rooten....
  maandag 25 november 2013 @ 17:22:49 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133614658
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef Cici het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik durf niet te rooten....
Dat is wel het minst gevaarlijke eigenlijk. En echt zo gebeurd.
Get woke, go broke!
  maandag 25 november 2013 @ 17:32:41 #85
19529 Fendy
True Spirit
pi_133614938
Mja, het zal ooit wel komen denk ik...

quote:
Following the introduction of the Samsung Galaxy S3 Android 4.3 update earlier this month, Samsung has confirmed it has now suspended the software update due to a number of bugs.

Having been rolled out the week before last, bringing a range of new features to the Samsung Galaxy S4 predecessor, a raft of consumer complaints have caused Samsung to react and pull the plug on the latest Jelly Bean patch.

Far from your standard teething problems, the Android 4.3 Samsung Galaxy S3 update has seen a mass of high-profile issues introduced, with users reporting everything from random handset freezing and Wi-Fi issues to severe battery drain, none of which was present prior to the software release.

Now, Samsung has acknowledged the issue, with an official spokesperson for the Korean manufacturer revealing the S3’s Android 4.3 update has now been pulled.

“As we are currently investigating the reported issues with Galaxy S3 4.3 Jelly Bean update, the upgrading service has been temporarily suspended,” Samsung stated. They added: “We are committed to providing customers with the best possible mobile experience, and will ensure to resume the upgrading service at the earliest possibility.”

With further Samsung Galaxy S3 problems raised by the software update including devices freezing during incoming calls and disrupted music playback, the issues have not been reported on the Android 4.3 update introduced to the Galaxy S4.

With reports suggesting that Samsung could have rushed the Android update to market in order to add Samsung Galaxy Gear compatibility to the S3, those who have not already made the jump to Android 4.3 now face an indefinite wait to add the new features.
Je hebt gelijk Fen.
pi_133614943
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is wel het minst gevaarlijke eigenlijk. En echt zo gebeurd.
Ik geloof je wel.
Maar ik ben een bange poeperd...
Ik wacht wel gewoon :)
  maandag 25 november 2013 @ 17:48:50 #87
19529 Fendy
True Spirit
pi_133615388
Meh, ik mag niet rooten, company policy.
Je hebt gelijk Fen.
pi_133720571
Kun je met Cyanogenmod nou eigenlijk al foto's in 16:9 formaat schieten? Vorige keer kon dat helaas niet... of is er een third party app die het wel kan?
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:14:08 #89
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_133752891
Wat vind men van een Galaxy Express 2?

Ben wat aan het researchen wat en hoe.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_133872698
En toen had ik een nieuwe s3.... vorige ergens in nepal verloren, als mn aangifte van de politie daar binnen is maar eens eea met verzekering regelen.
pi_133872985
Ik ben benieuwd wanneer Android 4.3 voor de Note 2 komt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_134073442
Mijn S3 laadt van de ene op de andere dag niet meer op...wat ik er ook in prik er brand geen blauw lampje meer. Nieuw accu of is er wat anders aan de hand?
  maandag 9 december 2013 @ 10:33:13 #93
19529 Fendy
True Spirit
pi_134074454
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn S3 laadt van de ene op de andere dag niet meer op...wat ik er ook in prik er brand geen blauw lampje meer. Nieuw accu of is er wat anders aan de hand?
Gare USB port?
Je hebt gelijk Fen.
pi_134074734
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Fendy het volgende:

[..]

Gare USB port?
Zat ik ook nog aan te denken, maar het contact zit niet los ofzo. Gisterochtend van de lader afgehaald, heel de dag op tafel laten liggen en 's-avonds weer aan de lader en toen deed hij het niet meer...
  maandag 9 december 2013 @ 10:47:13 #95
19529 Fendy
True Spirit
pi_134074825
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zat ik ook nog aan te denken, maar het contact zit niet los ofzo. Gisterochtend van de lader afgehaald, heel de dag op tafel laten liggen en 's-avonds weer aan de lader en toen deed hij het niet meer...
Kan goed zijn dat het interne contactje van je USB portje naar je printplaat gewoon gaar is.
Je hebt gelijk Fen.
pi_134075227
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef Fendy het volgende:

[..]

Kan goed zijn dat het interne contactje van je USB portje naar je printplaat gewoon gaar is.
Tja, dat is moeilijk zelf te checken of niet? straks ff bij een vodafone oid langs gaan om te kijken of het met een andere accu wel werkt.
pi_134095173
Even een m.b.t. google play waardebonnen: Zijn de duitse bonnen ook gewoon inwisselbaar? Ik zie ze namelijk vaak in Duitsland liggen, maar vind het zonde als ik ze niet kan gebruiken.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_134101309
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef relativity het volgende:
Even een m.b.t. google play waardebonnen: Zijn de duitse bonnen ook gewoon inwisselbaar? Ik zie ze namelijk vaak in Duitsland liggen, maar vind het zonde als ik ze niet kan gebruiken.
Als je Google account Duits is, wel. Zo niet, dan nee.
pi_134133637
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Als je Google account Duits is, wel. Zo niet, dan nee.
Hmm ik lees namelijk veel verschillende dingen op internet. Snap er niks van.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 16 december 2013 @ 11:08:14 #100
19529 Fendy
True Spirit
pi_134321420
Ik lees her en der dat voor de internationale versie de update naar 4.3 weer hervat is, hier al mensen die succesvol hebben kunnen updaten?
Je hebt gelijk Fen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')