je kindje voelen in je buik vind ik persoonlijk een van de allermooiste dingen die ik ooit meegemaakt heb. Kindje voelen buiten je buik is het állermooistequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het zo raar en bijzonder en onvoorstelbaar dat je weet of die kleine wakker is in je buik
Is het ook, maar zo'n gaaf gevoelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het zo raar en bijzonder en onvoorstelbaar dat je weet of die kleine wakker is in je buik
Gebeurt er al wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
Ik juich gewoon nog een keer voor mijn 37 weken!![]()
![]()
We kunnen jou boven mij zetten in de OP aangezien jij verder bent dan ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:02 schreef Kwisted het volgende:
[..]
je kindje voelen in je buik vind ik persoonlijk een van de allermooiste dingen die ik ooit meegemaakt heb. Kindje voelen buiten je buik is het állermooiste![]()
Ik wil niet de laatste in de rij zijn, ik denk dat ik de dames in WOHTS even ga aanmoedigen![]()
Vandaag overigens weer flink misselijk, echt en blegh gevoel. Maar tegelijkertijd een jeuj gevoel, want écht zwangerGisteren mijn vriendinnen verteld dat ik zwanger ben, echt hele leuke enthousiaste reacties gehad
gehehe! Nou... volgens mij is ze weer een stukje ingedaald vannacht. Hoop ik, want waar waren die messteken anders voor?quote:
Wow! Wat goed en snel! Spannend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
37 wkn voor limone![]()
![]()
Hier weer goedgekeurd, en baby ook. 3 kwartier aan ctg gelegen omdat ik dr toch een stuk minder voelde, maar alles was goed. En ze is nu helemaal ingedaald en ligt vast.
Gekkie!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:38 schreef Burdie het volgende:
Die messtekenik had ze destijds bij mijn miskraam ook (inclusief weeën en alles), alleen dan vast niet zo heftig als bij een voldragen zwangerschap
![]()
.
En hoe tof, een incontinentie-matrasbeschermerben er haast een beetje jaloers om
![]()
![]()
.
Voorts: uit eten.
Ja! Flessen wijn!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hihi jeej voor de matrasbeschermer![]()
En uit eten...ikverheug me er stiekem enorm op om na de geboorte lekker te gaan uit eten..compleet met carpaccio en een glas wijn
Ik heb wel een enorme druk op mijn achteruitgang gevoeld toen de weeën heftig werden! Was niet per se heel pijnlijk, maar wel ontzettend vervelend!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Limone het volgende:
Ik had bij mijn miskraam ook messteken, maar dan ook in het andere gaatjeDaar ben ik wel een beetje bang voor. Dat daarmee mijn bevalling begint, maar dan inderdaad veel heftiger
Dat verschilt per bacterie. Van een zachtgekookt eitje kan je bijvoorbeeld een salmonella besmetting oplopen, die eigenlijk alleen schadelijk is voor jou zelf. Van rood vlees kan je toxoplasmose oplopen, wat schadelijk kan zijn voor je kind, maar waar je zelf niet eens iets van hoeft te merken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk, kan het ook schadelijk zijn voor je kindje als je er zelf niet ziek van wordt? Of is het echt zo dat die bacterie jou ziek kan maken en daarmee je baby?
Hihi, ik ruik altijd aan de (alcoholische) drankjes van mijn man.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:10 schreef martine1984 het volgende:
Ik krijg hier enorme trek van dames. Heb een tijdje geleden zelf aan de fles safari zitten ruiken omdat ik dat zo onwijs lekker vind en het niet mag. *schaam*
Ah oke, zit dat zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat verschilt per bacterie. Van een zachtgekookt eitje kan je bijvoorbeeld een salmonella besmetting oplopen, die eigenlijk alleen schadelijk is voor jou zelf. Van rood vlees kan je toxoplasmose oplopen, wat schadelijk kan zijn voor je kind, maar waar je zelf niet eens iets van hoeft te merken.
quote:
Huh???? ***google momentje***....ohhhhhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:08 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
er staan er nog 5 in de koelkast![]()
![]()
Ik was nog blijven hangen bij de Liefmansquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Huh???? ***google momentje***....ohhhhhh
Ik dacht dat het een verhaspeling was van: Manlief....en dus zin in seks...hahaha
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
Ik juich gewoon nog een keer voor mijn 37 weken!![]()
![]()
Spannend Bla!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier weer goedgekeurd, en baby ook. 3 kwartier aan ctg gelegen omdat ik dr toch een stuk minder voelde, maar alles was goed. En ze is nu helemaal ingedaald en ligt vast.
Zijn niet de batterijen leeg?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:11 schreef DJMomo het volgende:
Ooit wel een keer. Nu zat ie een tijdje in mijn tas, haal m er uit, en lens wil niet meer naar buiten. Mèh, balen hoor.
Neen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zijn niet de batterijen leeg?
Oh shit.. Heb je een bekkenband? of is dat Heel Erg Verboten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:06 schreef Burdie het volgende:
@purple ik heb begrepen dat bij sommigen het indalen pas tijdens de bevalling gebeurt.
Ik ben ff niet blij, heb vandaag zo goed als niks gedaan, en mijn bekken doet me toch een partij pijn. En ik moet vanavond nog met de hond trainen...
.
Ja heb ik, die gaat vanavond ook zeker omquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh shit.. Heb je een bekkenband? of is dat Heel Erg Verboten?
KIJK FAZZ! EINZZZ1ZZ111ZZZ ZWEI DREIIIII! JAWOHL!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja zeg! Kom ik eindelijk weer eens langs, zeg je er niets over![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:48 schreef Enfermera het volgende:
En ik heb het idee dat ik al plopjes voelDat kan toch echt serieus niet met deze termijn?!
Nou het eerste wat ik dacht is.....hey haar darmen brobbelen....maar VL zei al snel: hey voelde je dat, dat is hem. (ondanks dat we niet weten wat het is, is het in de gesprekken vaak een hij).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Tof Nobono! Wat dacht je toen je het voelde?
Ikea wordt het! Maar ik moet even wachten tot het weekend, dan kan mijn man er heen. Ik was gister hevig teleurgesteld dat hij gistermiddag niet op stel en sprong naar de Ikea was gereden om dat ding te halen. Enorme huilbuiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef Burdie het volgende:
Limone, bij de ikea hebben ze 'm ook. Zit dat bij jou in de buurt?
Dat geeft de burger moed! Lijkt mij ook vervelend, maar zolang het geen pijnlijke messteken zijn, zie ik daar niet tegen op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme druk op mijn achteruitgang gevoeld toen de weeën heftig werden! Was niet per se heel pijnlijk, maar wel ontzettend vervelend!
Oh joh, dat dacht ik! Spannend! Ben benieuwd. En menstruatieachtige krampen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee hoor, geen keizersnee, dus het is echt afwachten
Fazz hopelijk is de misselijkheid snel voorbij en kun je dam vollop genieten!
Flower 29 wkn
Blijf daar gewoon maar in gelovenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh joh, dat dacht ik! Spannend! Ben benieuwd. En menstruatieachtige krampen?
Hebben die ook tweepersoons? Want die kon ik op de website niet vinden..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:22 schreef DJMomo het volgende:
als je perse nu nu nu nu moet, kun je dus ook bij de hema halen he, limoen!
verder plopjes voor Nobo, en 29w voor flower, wtf!? waar blijft de tijd!
Ik had het over het kwaaltje van Bla, maar goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Blijf daar gewoon maar in geloven
(Sorry. Ik heb werkelijk gegild van de pijn. En ik gil nooit.)
Oh dan ga ik daar zo ff langs. Toch om de hoek!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hema heeft ze wel, daar heb ik de mijne ook vandaan, 180x210.
Ghehe nee geen krampenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh joh, dat dacht ik! Spannend! Ben benieuwd. En menstruatieachtige krampen?
wordt je nesteldrang toch bevredigd vandaagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar zo ff langs. Toch om de hoek!
Ik heb tijdens mijn miskraam messteken gehad. Zo pijnlijk dat ik door mijn benen zakte en ik door mijn man uit het parkje gehaald moest worden waar ik toen op de grond zat. Toen was ik pas 10 weken zwanger, dus ik heb wel een beetje angst voor de messteken bij 40-42 wekenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Overigens geen messteken gevoeld tijdens de weeën. Je voelt heul andere dingen op het toppunt van de pijn, maar op het moment dat je denkt, 'nu ga ik dood' floept ineens je kind eruit
Maar het begint heel zachtjes over het algemeen en zet naarmate het later op de dag (of nacht) wordt steeds meer aan. En dan komt de dokter die even toucheert en dan begint te echte hel
Jaaaa! Nesteldrang. Het is verschrikkelijk - heerlijk! Ik ga nu even de ramen lappen! blaadjes heb ik hier geen last vanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:35 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wordt je nesteldrang toch bevredigd vandaagHoop dat ze m idd hebben voor je!
Ik doe het niet, zwanger of niet. Heb met zwangerschap van dochter1 ook geen Mexicaanse griepprik gehaald. Zoals mignonne al zei, geef je zelf antistoffen door in de zwangerschap en natuurlijk tijdens de borstvoeding. Daarbij is de griepprik van nu altijd gebaseerd op de griep van vorig seizoen, dus je kunt gewoon nog steeds ziek worden. En wat je andere kinderen meenemen, kom je zelf ook mee in aanraking, dus antistoffen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
Daaag dames. Mag ik even binnenvallen met een vraag? Mijn gyn vroeg vandaag of ik een griepprik wilde. Ik heb gezegd dat ik dat volgend keer zou laten weten omdat ik eerst meer info wilde. Haar redenatie was dat ik de babys dan al het eea aan antistoffen mee zou geven en aangezien ze midden in de winter komen zou dat fijn zijn voor ze.
Iemand hier ervaring mee of eerder over gehoord? Mn eerste twee zwangerschappen heeft ze er niks over gezegd, maar dat waren dan ook september-babys...
Mooi dat het zo werktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah maar Fazz! Je bent het daarna echt meteen 'vergeten'! Ik weet nog hoe ik erbij lag tijdens een wee maar hoe het voelt? Geen idee! En nu ga ik het gewoon nog een keertje doen!
Ja, dat is wel een mooie gedachtequote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:14 schreef Burdie het volgende:
Bevallen gaat echt niet leuk zijn, maar ik heb er zo veel zin in! Kennismaken met mijn baby![]()
![]()
!
Is het gelukt ja??? Ik ben reuze nieuwsgierig!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Jeeeeej voor plopjes!
Babyvoelen is genieten! Hier zijn het natuurlijk al lang geen plopjes meer: Het mooiste vind ik hier wanneer vriend z'n arm om me heen heeft in bed () en dat ik dan merk dat 'ie bijna in slaap valt (
![]()
) en dat dan mini tegen z'n arm begint te trappen. (
![]()
![]()
). En hard ook. Beste vriendjes zijn het, nu al.
--
Flower 29 weken!
--
Nikki,voor je rotdroom.
--
Fazz, we hadden een aantal standaard kaarten gevonden, maar die waren het allemaal net-niet. Konden ook niet aangepast worden.. Uiteindelijk heul veul andere sites bezocht (thanks Hilzillah, Suikertante en het geboortekaartjestopic) en ergens stond een geboortekaartje in de stijl die we willen. Verder nog compleet niet naar wens, maar de basis klopte wel. Toen maar gemaild of er aanpassingen gedaan kunnen worden aan de hand van een tekening die ik al wel had.. En dat kan!Het wordt dus een deel standaard en een deel maatwerk. Gelukkig wel betaalbaar, pfieuw..
--
33 weken vandaag!
Weet ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Is het gelukt ja??? Ik ben reuze nieuwsgierig!
Ja weet je, het was natuurlijk extra rot omdat er ook niets positiefs uitkwam, zoals een baby. Dus in die zin zal de bevalling al weer anders zijn. En voor jou ook. Geen enkele bevalling is het zelfde, ook niet bij tweede kindjes. Zeggen zequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is erg vervelend dat dat zo heftig was Limone![]()
Tijdens mijn miskraam kreeg ik wel krampen maar gezien ik in het ziekenhuis lag en het opgewekt werd kreeg ik er ook pijnstilling bij.
Ik ga voor je duimen dat die messteken wegblijven. En positief benaderen is the way to go, je kunt het toch niet voorbereiden hoe het zal gaan of zal zijn! Ik heb het hele zooitje maar over me heen laten komen toen, maar was uiteindelijk zo uitgeput dat ik die weeen niet meer kon opvangen en ook niet meer kon lopen door de pijn. Ik moet er ook niet teveel bij nadenken nu
Ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:14 schreef Burdie het volgende:
Bevallen gaat echt niet leuk zijn, maar ik heb er zo veel zin in! Kennismaken met mijn baby![]()
![]()
!
Herkenbaar!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ben ik de enige die soms schijtziek wordt dat iedereen vraagt "en, hoe lang nog?"
en "ja er is er nog nooit een blijven zitten" of "wat er in zit moet er ook weer uit"
Laat me met rust!!!
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Oke fijn om te horen![]()
Er staat nog niet zo veel vast haar maar er zal zeker gewandeld gaan worden, uiteraard geen meerdaagse trails in de bergen ofzoM'n conditie is nu prima (hopelijk dan ook nog) dus wandelingen t/m 10km lijken me moeten lukken. Mits geen andere klachten natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het kan dus zomaar een week van te voren toch anders worden.
Maar oke, wel goed om te beseffen dat m'n conditie en mogelijkheden over een week of 6 misschien wel heel anders liggen![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ga naar TaiwanEr staat nog helemaal niets vast hoor
Jup, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het kan dus zomaar een week van te voren toch anders worden.
Maar oke, wel goed om te beseffen dat m'n conditie en mogelijkheden over een week of 6 misschien wel heel anders liggen. Het verschilt heel erg per zwangerschap, dus mooi dat je de mogelijkheid hebt om op dat moment te kijken of het haalbaar is
.
Hier rende ik rond die termijn rond om 10 dagen lang radio te maken. Op zich was dat voor mij vol te houden, maar ik merkte wel het verschil tov andere jaren.
Japie is d'r wel een van subtiliteit hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef DJMomo het volgende:
mèh, en toen stond mijn zwitserse collega naast me, en die vrouw is zo slank... pffff.![]()
en toen voelde ik japie ploinken en toen
Leuk zeg!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:12 schreef NoBoNo het volgende:
Nou het eerste wat ik dacht is.....hey haar darmen brobbelen....maar VL zei al snel: hey voelde je dat, dat is hem. (ondanks dat we niet weten wat het is, is het in de gesprekken vaak een hij).
Dus ja, dat is wat ik dacht....hahaha
Ik heb volgens mij wel geschreeuwd toen mijn wee 25 minuten duurdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet geschreeuwd, maar ik kan me goed voorstellen dat anderen dat wel doen tijdens bijvoorbeeld een weeënstorm of het persen.Heb wel m'n man gebeten en geroepen dat ik het nooit meer zou doen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Hobbesje het volgende:
Mag ik ook meekletsen? Durfde hier nog niet te kijken, maar vandaag hebben we een goede echo gehad en nu druf ik over naar hier.
Even kort: zwanger van ons derde kindje. Ik heb 2 jongens (worden 3 en 7 in november) en afgelopen jaar 2 miskramen gehad: 1 met goed 14 weken (geen hartje meer - domme pech volgens de gyn) en 1 met 6,5 week.
Nu ben ik ruim 7 weken zwanger (van een 2e ICSI poging).
Ja precies. En:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef WupWup het volgende:
Iedereen gaat anders om met haar weeën, daar zit geen fout of goed aan. Als schreeuwen voor jou de manier is, ga je vooral niet lopen inhouden i'd say. Zelf heb ik vorige keer niet geschreeuwd, maar wel na elke wee vanaf 8cm een hartgrondige godslasterende vloek eruit gekeildLuchtte heerlijk op. M'n verloskundige in rok vond het alleen wat minder
Ik kon door het infuus niet op m'n handen leunen en door alle snoertjes kon ik ook niet zo even rondlopen of ergens overheen hangen. Toen ben ik maar op de rand van het bed gaan zitten met m'n hoofd tegen m'n man aan en op een gegeven ogenblik heb ik hem onbewust in z'n buik gebeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef Purple010 het volgende:
Soempie je man bijten? Wat is dat voor actie. Maar blijkbaar is het weer goedgekomen met jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef WupWup het volgende:
Iedereen gaat anders om met haar weeën, daar zit geen fout of goed aan. Als schreeuwen voor jou de manier is, ga je vooral niet lopen inhouden i'd say. Zelf heb ik vorige keer niet geschreeuwd, maar wel na elke wee vanaf 8cm een hartgrondige godslasterende vloek eruit gekeildLuchtte heerlijk op. M'n verloskundige in rok vond het alleen wat minder
quote:
Dat is ook zo. Ik kan me ook totaal geen voorstelling maken van de pijn die ik ga hebben dus ik kan ook eigenlijk helemaal niet zeggen wat ik wel of niet verwacht te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef WupWup het volgende:
Iedereen gaat anders om met haar weeën, daar zit geen fout of goed aan.
Nikki, wat was je dan een koele kikker!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb pas geluid gemaakt toen ik een hechting moest. Toen zei ik: "auw" en zei de kraamhulp: "oh ze heeft toch wel gevoel".![]()
Welkom, welkom!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Hobbesje het volgende:
Mag ik ook meekletsen? Durfde hier nog niet te kijken, maar vandaag hebben we een goede echo gehad en nu druf ik over naar hier.
Bij mij ging het infuus gewoon uit tijdens het persen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef Soempie het volgende:
Hier ook weeënopwekkers en geen pauze meer tussen de weeën. Het was dat ik er geen adem voor had, maar anders had ik vast ook geschreeuwd hoor.![]()
Ik ben benieuwd hoe het -voor mij- gaat als er wel pauze zit tussen de weeën, als een bevalling uit zichzelf begint en ook naar de persweeën zonder pijnstilling. Maargoed, misschien wordt het wel weer een inleiding.
Hobbesje, wat fijn van de echo! Gefeliciteerd en welkom.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens de hand van de verloskundige fijn geknepen tijdens het persen. Ik dacht dat het mijn man was(had mijn ogen dicht). Vond ze wat minder.....
Ja, helemaal vergeten te reageren op je dm.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Kyara het volgende:.
Hoop voor je dat het geen inleiding wordt. Zou wel super zijn als ze 1 dag voor je UD komt, qua dag en datum
ik moet ook nog op jouw PM reagerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, helemaal vergeten te reageren op je dm.Maar inderdaad, weer vrijdag de 13e zou ik wel heel gaaf zijn.
![]()
Ja, dat idd. Niemand kan voor een ander beslissen of schreeuwen wel of niet nodig is. Als dat oplucht of als je het niet in kan houden: waarom niet? Ik heb niet geschreeuwd omdat ik het niet kon tijdens de weeënstorm, het lukte gewoon niet. Maar als het wel had gekund had ik het misschien wel gedaan hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet geschreeuwd, maar ik kan me goed voorstellen dat anderen dat wel doen tijdens bijvoorbeeld een weeënstorm of het persen.Heb wel m'n man gebeten en geroepen dat ik het nooit meer zou doen.
Gefeliciteerd met eh..Joop!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef Bolletje... het volgende:
Bedankt voor deze gezellige bevallingsverhalen, ik heb er zin an( help!!)
Maar om ff een totaal ander onderwerp er in te gooien;We krijgen een ZOON!!!
Voorlopig noemen we hem Joop
Cool, een jochie. Goede keus Joop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Bolletje... het volgende:
Hahah Flowerbox, we zijn bang ons te verspreken bij vrienden en ouders, dus de "werknaam" is Joop
Zijn echte naam is leuker hoor
Bij mij was het wel uit zichzelf begonnen, op zondagochtend. Maar op dinsdagochtend/tegen de middag zat ik nog steeds op een krappe 6cm. En toen zijn ze met die opwekkers begonnen. Hoe dat is, weet ik dus welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef Soempie het volgende:
Hier ook weeënopwekkers en geen pauze meer tussen de weeën. Het was dat ik er geen adem voor had, maar anders had ik vast ook geschreeuwd hoor.![]()
Ik ben benieuwd hoe het -voor mij- gaat als er wel pauze zit tussen de weeën, als een bevalling uit zichzelf begint en ook naar de persweeën zonder pijnstilling. Maargoed, misschien wordt het wel weer een inleiding.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kon door het infuus niet op m'n handen leunen en door alle snoertjes kon ik ook niet zo even rondlopen of ergens overheen hangen. Toen ben ik maar op de rand van het bed gaan zitten met m'n hoofd tegen m'n man aan en op een gegeven ogenblik heb ik hem onbewust in z'n buik gebeten.Hij vond het niet erg.
je had een manuele verwijdering op de verloskamers zonder verdoving of iets? of had je nog een ruggenprik?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef Theeleuter het volgende:
Wat wel pijn deed was dat het hoofdje stond, maar dat was snel genoeg voorbij, oh en ook minder prettig is een manuele verwijdering van de placenta. Maar, liever dat dan de OK in. Toen heb ik me een paar keer betrapt op auw! roepen, haha. Gyn, bleef vragen of het nog ging, steevast was mijn antwoord, gewoon doorgaan...
Leuk vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Purple010 het volgende:
Het is heel druk in mn buik. Weet niet of ik het leuk moet vinden of irritant. T doet soms echt pijn.... Veel beweging geen krampen! Vind het zo kinderachtig om PCM te nemen.
Sorry even een egopost.
En een warme kruik ofzo? Of lekker warm douchen? Dat doe ik normaal bij gewone buikpijn enzo, maar goed, dit is natuurlijk geen gewone buikpijn. Zou ook niet weten wat je eraan kunt doen. Ja, wat je al gaat doen, hem in slaap proberen te wiegenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef Purple010 het volgende:
Coco, normaal vind ik het ook echt leuk en kan ik ervan genieten. Nu ervaar ik het als een andere orde. Heb inderdaad geen pcm genomen, zie er ook niet echt het nut van.
Ga maar een beetje in beweging... Wie weet gaat hij daarvan slapen.
Precies, blijkbaar heb je een super tof huisje gebouwd, met zo'n feestje aan de gangquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef Purple010 het volgende:
Hou het er nu maar op dat er blijkbaar een feestje in mn buik is. Ga het vast nog missen...
Doet me denken aan parfum én een kale oude man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Bolletje... het volgende:
Hahah Flowerbox, we zijn bang ons te verspreken bij vrienden en ouders, dus de "werknaam" is Joop
Zijn echte naam is leuker hoor
Zonder verdoving. Overigens in overleg anders had ze het echt niet geprobeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
je had een manuele verwijdering op de verloskamers zonder verdoving of iets? of had je nog een ruggenprik?
Ik neem het bij een volgende op in een bevalplan denk ik, als een mpv nodig is, gooi me maar gewoon onder zeil en vertel me vooral NIET dat k een mpv heb gehad![]()
Wat is de precieze reden dat het nu sowieso een ks wordt? Omdat je 2x een ks hebt gehad?Ik vraag me namelijk af of dat bij mij ook t geval gaat zijn. Jouw laatste bevalling klinkt als de mijne: heel lang weeën (2-3 dagen), toen ik eindelijk een ruggenprik kreeg, werkte die niet goed, blijven steken op een krappe 6cm en idd een ks.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Hobbesje het volgende:
Haha. Moet wel een beetje lachen om jullie verhalen. Bij de bevalling van onze oudste heb ik een heleboel gegil gehoord van de dames die aan de overkant op de verloskamers waren! Volgens mij niet ongebruikelijk dus.
Ikzelf heb niet gegild of mijn man fijngeknepen, laat staan gebeten (arme man van soempie)....,maar wel geklaagd dat het wel wat minder pijnlijk zou mogen zijn. Maar ik heb nooit meer dan 6 cm gehaald. Dit keer mag ik geen weeen meer hebben en wordt het een geplande ks. Moet zeggen dat ik het wel een prettig vooruitzicht vind (bij de laatste bevalling 16 uur weeen weggepuft met een niet goed werkende ruggenprik en dan alsnog weer geeindigt in een ks).
hier ook een impasse...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Doet me denken aan parfum én een kale oude man.
Hebben jullie nu al de naam? *jaloers* we hebben een pauze ingelast voordat er echt ruzie van zou komen.
Je hebt tot drie werkdagen na de geboorte om te beslissen hoor. Het is niet ongebruikelijk dat mensen daar gebruik van maken. Veel buitenlanders doen het op die manier, het mooist vond ik een Duitse dame. Ik vroeg naar de naam en ze keek me aan of ik gek wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:14 schreef Limone het volgende:
Pssst!
wij ik zijn/ ben er ook nog steeds niet uit. We hebben drie namen, maar ik heb het gevoel niet. En wij moeten echt voort maken.![]()
Aha ok. Ik zal wel een flink gekleurd beeld hebben. De manuele verwijderingen die ik gezien heb waren niet van het soort die je zonder verdoving zou doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:29 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Zonder verdoving. Overigens in overleg anders had ze het echt niet geprobeerd.
Reden dat de placenta flauw deed is omdat ik een laagliggende had. Ze hebben de naweeën moeten opwekken. En die hebben dus niet de hele placenta los weten te krijgen.
Om heel eerlijk te zijn vond ik dit prima, eventuele volgende keer mogen ze het weer proberen. Kan ook zijn dat een klein hummeltje in mijn armen voor afleiding zorgde. Heb haar wel op een gegeven moment aan manlief gegeven. Was bang haar te knijpen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:51 schreef Aventura het volgende:
Deden wij ook! Hadden een meer mediterrane naam en een stoere germaanse. Toen zoon eruit was, 8,5 pond en blond, wisten we: het wordt de stoere variant!
Vergeet cola vooral niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:17 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Niets kunnen vinden in het boekje behalve Coca?
Daar moet je nog mee oppassen ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hobbes welkom en gefeliciteerd
Bolletje een zoon, leuk!
Purple hoe is t met je buik?
limone nog geen naam
Ach wij hadden bij de eerste gewoon wel een naam, maar hebben dr de eerste tijd steeds baby genoemd
Ik geef mijn beesten altijd de meest fantastische namen maar noem ze nooit zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar moet je nog mee oppassen ookWij hebben hetzelfde gedaan bij onze eerste kat (Poes noemen ipv bij haar naam). Je raadt het al: ze luistert nu alleen naar Poes
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik geef mijn beesten altijd de meest fantastische namen maar noem ze nooit zo![]()
Furr is haarbal
Jazz is neger
Kan hem altijd omdopen tot piet! mutsje opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Neger kan wel gevoelig liggen tegenwoordig
Nou bij de twee anderen is het wel goed gegaan. Maar ik zie me er wel voor aan dat ik in mijn enthousiasme en vertederdheid straks ook steeds 'baby' zeg
Meer een schop voor mijn kont.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:27 schreef Burdie het volgende:
Wat luxe dan dat wij het echt al maanden weten
Namentopic voor suggesties?
Irritant he? Ik heb er dit keer ook heel erg last van. En leun erg op vent, maar die lijkt het allemaal minder belangrijk te vinden. iig minder urgent. Terwijl ik NU een naam wil hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Meer een shop voor mijn kont.
Het ligt namelijk echt aan mij, hij is er allang uit. Gister heeft hij nog een vurig pleidooi gehouden voor de drie namen. Het is mijn besluiteloosheid dat het tegenhoudt. Het is ook diezelfde besluiteloosheid die ook niet wil wachten tot de geboorte. Zul je net zien...
Super irritant! Prima om besluiteloos te zijn bij het schap vruchtjes-in-blik, maar een naam! Een NAAM! aaaargh! Ik moet gewoon zeggen: we doen het. Gister heb ik namelijk nog mooie namen uit het namenwoordenboek voorgelezen. Maar hij reageert gewoon niet meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:35 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Irritant he? Ik heb er dit keer ook heel erg last van. En leun erg op vent, maar die lijkt het allemaal minder belangrijk te vinden. iig minder urgent. Terwijl ik NU een naam wil hebben.
(hoest met je zeiltje?nog gevonden bij Hema?)
Buik wat rustiger en ik heb heerlijk geslapen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hobbes welkom en gefeliciteerd
Bolletje een zoon, leuk!
Purple hoe is t met je buik?
limone nog geen naam
Ach wij hadden bij de eerste gewoon wel een naam, maar hebben dr de eerste tijd steeds baby genoemd
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef Chanty het volgende:
Eerste kots-sessie is een feit. Valt niet mee, zachtjes overgeven op het toilet op je werk
Ik ook wel ergens een beetje. Hoe beroerd ik me ook voel op dit moment... ik weet wel dat er geen twijfel mogelijk is dat ik zwanger benquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Ik kwam hier net ff spieken hoe het met jou is!
Het stomme is, ik ben blij voor je![]()
.
Dat ja. Fijne bevestigingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook wel ergens een beetje. Hoe beroerd ik me ook voel op dit moment... ik weet wel dat er geen twijfel mogelijk is dat ik zwanger benDaar wil ik best een aantal weken voor boven de pot hangen.
Snel terug komen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat ja. Fijne bevestiging.
Ik ben hier weer weg!
Gelukkigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:54 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Buik wat rustiger en ik heb heerlijk geslapen!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:08 schreef Chanty het volgende:
Eerste kots-sessie is een feit. Valt niet mee, zachtjes overgeven op het toilet op je werk
quote:
klinkt als lage bloeddruk, maar als je je zorgen maakt kan je altijd bellen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef martine1984 het volgende:
Ging net de dochter van mn vriendin op tillen vanaf de grond. Toen zag ik dus sterretjes. Verder voel ik me op zich prima. Moet ik nu bellen met de verloskundige?
Ik ken natuurlijk alleen mij eigen, en die was deels wel al los natuurlijk. Ze heeft alleen het laatste stukje waar de weeen niet kwamen los moeten halen en toen kreeg ze het niet goed te pakken....Dus het eind was meer onprettig dan pijnlijk al dat gewroet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Aha ok. Ik zal wel een flink gekleurd beeld hebben. De manuele verwijderingen die ik gezien heb waren niet van het soort die je zonder verdoving zou doen
Jaaa, mij ook! Workin' on it, babe!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lijkt me tof als we nog even samen hier kunnen zitten
En sowieso kom ik je binnen twee weken in het andere topic vergezellen
Het is zowiezo omdat ik nu al 2 keer een ks heb gehad (eerste keer ook wegens niet vorderende ontsuiting), maar mijn laatste bevalling was vol complicaties voor mij en de baby. Niet werkende ruggenprik en het is geeindigd met een gescheurd litteken en een ks onder narcose (en zonder gewassen gyn omdat daar geen tijd meer voor was). Ben nu zoekende naar waar ik dit keer wil gaan bevallen. In Nijmegen kijken ze iig per geval wat de beste aanpak is en hier moet ik daar de vinger nog op zien te krijgen. Als ze niet flexibel zijn in de termijn (en dat was 39 weken hebben ze mij verteld na de bevalling) dan gaan we toch maar naar Nijmegen, ondanks dat het echt wel een eind rijden is....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is de precieze reden dat het nu sowieso een ks wordt? Omdat je 2x een ks hebt gehad?Ik vraag me namelijk af of dat bij mij ook t geval gaat zijn. Jouw laatste bevalling klinkt als de mijne: heel lang weeën (2-3 dagen), toen ik eindelijk een ruggenprik kreeg, werkte die niet goed, blijven steken op een krappe 6cm en idd een ks.
Uiteraard wordt het in de toekomst nog besproken met mijn gyn, maar ben gewoon al benieuwd
Jup, I know, maar ik dacht dat ik jouw naam ook wel eens tegengekomen was in WOHTS en dat je vanuit daar was doorgeschoven naar AZWBNZMG. Maar, ik speel de zwangerschapsdementiekaart.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:35 schreef Hobbesje het volgende:
Skippy denk niet dat we samen in wohts hebben gezeten, ik kom van als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat.
Momo, dat kan duiden op een hoge bloeddruk. Ik zou even langs de VK gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef DJMomo het volgende:
Skip. Doe eens delen jouw jongens naam lijst! Wij hebben nl dezelfde wensen.
En freakin hell weeeeer vlekken. Kan zo niet werken joh. Krijg amper kans iets te lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Ik denk zelf niet dat het teveel is. Maar juist omdat ik vorige keer 'Je bent zeker pleeg?!' naar mn hoofd geslingerd kreeg dacht ik dat er misschien een duidelijke regel was waar ik me aan vast kon houden zodat ik er niet weer overheen zou gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:46 schreef Thistleweed het volgende:
Ik weet niet hoeveel harde buiken je 'mag' hebben.
Ik zou denk ik nog even aankijken en dan toch de verloskundige bellen. Toen ik dat had met 36 weken kwam de verloskundige even langs om te kijken of ik geen ontsluiting had.
Ik denk ook dat jouw eigen gevoel belangrijk is. Denk je dat het te veel harde buiken zijn?
Neeeeeee!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik zou wel echt nog even goed na blijven denken over de naam, Limone.. Iets kiezen wat het net niet helemaal is voor je lijkt me niet fijn. Zou voor mij geen rust brengen iig. En anders houd je het op Nellie. KamperNellie vond ik geweldig in je PB's.
Que?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk zelf niet dat het teveel is. Maar juist omdat ik vorige keer 'Je bent zeker pleeg?!' naar mn hoofd geslingerd kreeg dacht ik dat er misschien een duidelijke regel was waar ik me aan vast kon houden zodat ik er niet weer overheen zou gaan.
Maar ik kijk het gewoon nog aan, zolang het niet pijnlijk is is het puur voorbereiding denk ik maar. Vanavond lekker een warme douche en dan hopelijkslapen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef Limone het volgende:
[..]
Neeeeeee!![]()
Had ik net voor mijzelf besloten dat ik niet moest zeuren, lees ik dit! Nee hoor, ik was juist heel blij dat ik voor deze namen heb gekozen. Zoals mijn man gister nog zei: "jij hebt alle namen voorgedragen.." Van dit soort levensbepalende beslissingen krijg ik gewoon een beetje faalangst. Dat is het.
Nellie vind ik stiekem echt heel leuk. Ik heb gister nog Nella en Nelle voorgesteld.. Op Nella reageerde hij niet. Op Nelle dan weer wel, met: "halfzware?"Dus...
Of Nele..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
Dank voor je reactie! Even nuancering van de opmerking. Die was zeg semi-sarcastisch, namelijk van een oud-collega O&G'erquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Que?wat een vreemde opmerking?
Zou je eerdere blaasontsteking mogelijk weer op kunnen spelen?
Je mag echt wel een paar harde buiken hebben per dag en zelfs per uur. Als het er meer dan 10 per uur zijn dan zou ik het willen weten, en ik zou het ook willen weten als ze pijnlijk zijn en/of wanneer er regelmaat in zit. Als jij al een paar uur iedere 10 minuten een harde buik hebt dan is dat dus wel regelmaat.
Harde buiken zijn 9 van de 10 keer niets. Bij jouw termijn idd te druk geweest, veel beweging, een beetje oefenwerk, indalingsweeën, braxton hicks, noem het hoe je wilt. Maar in een enkel geval kan het wel eens een voorbode zijn van of overgaan in het echte werk. En hoewel je een heel eind op de goede weg bent is het met nog geen 36 weken daar echt nog even te vroeg voor.
Klinkt alsof je idd druk bent geweest, warme douche nemen, kruikje dr op en proberen je gedachten eraf te halen, blijft het toch komen met enige regelmaat dan zou je kunnen overwegen te bellen
oh! haha ik had hem te snel gelezen denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank voor je reactie! Even nuancering van de opmerking. Die was zeg semi-sarcastisch, namelijk van een oud-collega O&G'ermeer dat verpleegkundigen altijd te hard zijn voor zichzelf en bladiebla.
Ik houd het voor nu in ieder geval op te druk inderdaad. Zo met een kopje thee op de bank en later lekker een douche en dan naar bed. Mocht het van het erger worden ga ik wel bellen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef GotC het volgende:
*ontlurkt uit bubbel*
Dames, ik kom me maar eens afmelden hier!
T.hias is nu 9 dagen oud en doet het geweldigMet mij gaat het ook goed, gisteren zelfs al een rondje buiten gelopen achter de wagen.
Tot snel lieve meiden, ik vond het enorm gezellig hier! Dus tot snel/over een tijdje in het volgende topic
Wat een leukerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fijn om te horen dat alles goed gaat![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef Limone het volgende:
[..]
Neeeeeee!![]()
Had ik net voor mijzelf besloten dat ik niet moest zeuren, lees ik dit! Nee hoor, ik was juist heel blij dat ik voor deze namen heb gekozen. Zoals mijn man gister nog zei: "jij hebt alle namen voorgedragen.." Van dit soort levensbepalende beslissingen krijg ik gewoon een beetje faalangst. Dat is het.
Nellie vind ik stiekem echt heel leuk. Ik heb gister nog Nella en Nelle voorgesteld.. Op Nella reageerde hij niet. Op Nelle dan weer wel, met: "halfzware?"Dus...
Ik kon het niet laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, grapje, ik meende het wel. Heb ik het nou nóg erger gemaakt?
En je faalt niet, maar ik snap je wel.
En mwehe @halfzware.
--
Of Noëlla, Noëlle. Lijkt er ergens nog een beetje op.
Nee hoor, ik ben heel tevreden zo. Ik heb haar zelfs al zo genoemdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.Nee, grapje, ik meende het wel. Heb ik het nou nóg erger gemaakt? En je faalt niet, maar ik snap je wel.
En mwehe @halfzware.
--
Of Noëlla, Noëlle. Lijkt er ergens nog een beetje op.
Oooooh, dan is het goed. Zijn er nog andere manieren om je de kast op te krijgen? Ik heb niets te doen vanavond.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel tevreden zo. Ik heb haar zelfs al zo genoemdEr is geen andere naam leuker, liever en toch stoer.
Ken beur'n. Thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh! haha ik had hem te snel gelezen denk ikik dacht juist meer andersom
![]()
nou niet te hard zijn voor jezelf danen sterkte ermee.
Jeeeeej x2!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:18 schreef Limone het volgende:
Ja! Met een strik met een glimmerIk ga morgen weer springen.. In de babykamer!
Maar goed dat je het nu vertelt, ik had me zeer verheugd op trailerbaby Nelliequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Limone het volgende:
Oh die strik was wel een beetje een grapje. Dat je niet zo teleurgesteld bent...
Jij weet het antwoord op mijn vraag?quote:
Nee, echt totaal niet.. dat is het stomme. Toen moest ik gewoon gelijk eten als ik wakker werd. En verder at ik me tonnetje rondquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Ikea wordt het! Maar ik moet even wachten tot het weekend, dan kan mijn man er heen. Ik was gister hevig teleurgesteld dat hij gistermiddag niet op stel en sprong naar de Ikea was gereden om dat ding te halen. Enorme huilbui![]()
![]()
Hoe ging de hondentraining? Ik had na de fitness echt nul last meer van mijn doosch. Die oefeningen ga ik nu elke avond doen. kan me voorstellen dat er bij jouw training weinig oefeningen waren die speciaal voor de bekken waren![]()
![]()
Lief Bla, maar 90x200 is te klein. Hebben jullie eigenlijk een datum? Je gaat toch weer voor een keizersnede? Of laten jullie haar op haar eigen moment komen?
Wat rot Enf. dat je zo misselijk bent Was je dat bij M. ook?voor de buitenbuikse plopjes!
Jaaaaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef Sethiwe het volgende:
Lekker van genieten van je laatste dag werken, volgend jaar pas weer en dan ben je gewoon mamma
Haha Mabawa, mijn lief lijkt daar gelukkig in de verste verte niet opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Mabawa. het volgende:
Ha een Joop voor Bolletje en!!
Limone doe je bij dat pakje dan ook een haarbandje in??Ben heel benieuwd wie Nellie is! Enne wanneer komt er een springfoto?
Echt niet?! Wat stom.. ik dacht dat alle OUD-partners een bril en zwart sikkie hadden. Stom zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Haha Mabawa, mijn lief lijkt daar gelukkig in de verste verte niet op
ooohhh als je het verhaal achter die smiley toch eens wistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:51 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Echt niet?! Wat stom.. ik dacht dat alle OUD-partners een bril en zwart sikkie hadden. Stom zeg
Tell me! Want blijkbaar mis ik heel iets maar ik ben hier niet zo doorgewinterd als jij!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ooohhh als je het verhaal achter die smiley toch eens wist
quote:
Ja weird, ik kan ook nog steeds niet geloven dat we binnen nu en een aantal weken gewoon een baby in de wieg hebben liggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mabawa laatste dagje, wat gaat het snel zeg. Toen ik hier net kwam was jij echt 20 weken ofzo. En nu ben ik zelf al 20 weken.
Ohnee aanstaande dinsdag 20 weken. Maar het voelt nu al als 20.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja weird, ik kan ook nog steeds niet geloven dat we binnen nu en een aantal weken gewoon een baby in de wieg hebben liggen.Bij anderen gaat het altijd sneller, tenminste dat lijkt zo. Want jij alweer 20 weken
damnn
20e week danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ohnee aanstaande dinsdag 20 weken. Maar het voelt nu al als 20.
Zeg, hoe sta jij inmiddels met het eerste pakje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef Limone het volgende:
![]()
Eerste pakjes, geboortekaartjes.. Doe je best!
Noemen helpt ja
Ja goed! Er wordt druk ontworpen etc. Eerst nu een aantal proefdingen via de mail en dan straks een versie per post om um echt, echt, echt te bekijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Burdie het volgende:
Bob
Wat een leukerd heb je afgebakken, GotC!
Proj, hoe is het met jullie kaartje dan?
Stond jij ook op Boebidoe's neuklijstje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef Bolletje... het volgende:
In het kort; Die smiley met sik moet oud Fokker "Blauwe" voorstellen. Hij was net als ik in de begin tijd erg actief op het Forum.
Destijds hadden wij zelfs een "relatie" op het forum, en zelfs ook nog even kortstondig irl, maar dat was geen succes( ik houd het netjes, is al 13 jaar terug
)
Ik schrok mij rot toen Mabawa ineens mij in combi met "blauwe" noemde, hahahaha
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef Bolletje... het volgende:
In het kort; Die smiley met sik moet oud Fokker "Blauwe" voorstellen. Hij was net als ik in de begin tijd erg actief op het Forum.
Destijds hadden wij zelfs een "relatie" op het forum, en zelfs ook nog even kortstondig irl, maar dat was geen succes( ik houd het netjes, is al 13 jaar terug
)
Ik schrok mij rot toen Mabawa ineens mij in combi met "blauwe" noemde, hahahaha
hahaha weet ik eigenlijk niet meer, maar zal gerust welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Stond jij ook op Boebidoe's neuklijstje?
Toen was ik 20 jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het niet meer doen!
Mennn 13 jaar terug, toen was ik nog tietloos!
Gok dat daar iets mis gingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord op mijn vraag?![]()
Yesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
hahaha weet ik eigenlijk niet meer, maar zal gerust welDat was toch een lijstje "wie met wie"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |