je kindje voelen in je buik vind ik persoonlijk een van de allermooiste dingen die ik ooit meegemaakt heb. Kindje voelen buiten je buik is het állermooistequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het zo raar en bijzonder en onvoorstelbaar dat je weet of die kleine wakker is in je buik
Is het ook, maar zo'n gaaf gevoelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het zo raar en bijzonder en onvoorstelbaar dat je weet of die kleine wakker is in je buik
Gebeurt er al wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
Ik juich gewoon nog een keer voor mijn 37 weken!![]()
![]()
We kunnen jou boven mij zetten in de OP aangezien jij verder bent dan ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:02 schreef Kwisted het volgende:
[..]
je kindje voelen in je buik vind ik persoonlijk een van de allermooiste dingen die ik ooit meegemaakt heb. Kindje voelen buiten je buik is het állermooiste![]()
Ik wil niet de laatste in de rij zijn, ik denk dat ik de dames in WOHTS even ga aanmoedigen![]()
Vandaag overigens weer flink misselijk, echt en blegh gevoel. Maar tegelijkertijd een jeuj gevoel, want écht zwangerGisteren mijn vriendinnen verteld dat ik zwanger ben, echt hele leuke enthousiaste reacties gehad
gehehe! Nou... volgens mij is ze weer een stukje ingedaald vannacht. Hoop ik, want waar waren die messteken anders voor?quote:
Wow! Wat goed en snel! Spannend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
37 wkn voor limone![]()
![]()
Hier weer goedgekeurd, en baby ook. 3 kwartier aan ctg gelegen omdat ik dr toch een stuk minder voelde, maar alles was goed. En ze is nu helemaal ingedaald en ligt vast.
Gekkie!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:38 schreef Burdie het volgende:
Die messtekenik had ze destijds bij mijn miskraam ook (inclusief weeën en alles), alleen dan vast niet zo heftig als bij een voldragen zwangerschap
![]()
.
En hoe tof, een incontinentie-matrasbeschermerben er haast een beetje jaloers om
![]()
![]()
.
Voorts: uit eten.
Ja! Flessen wijn!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hihi jeej voor de matrasbeschermer![]()
En uit eten...ikverheug me er stiekem enorm op om na de geboorte lekker te gaan uit eten..compleet met carpaccio en een glas wijn
Ik heb wel een enorme druk op mijn achteruitgang gevoeld toen de weeën heftig werden! Was niet per se heel pijnlijk, maar wel ontzettend vervelend!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Limone het volgende:
Ik had bij mijn miskraam ook messteken, maar dan ook in het andere gaatjeDaar ben ik wel een beetje bang voor. Dat daarmee mijn bevalling begint, maar dan inderdaad veel heftiger
Dat verschilt per bacterie. Van een zachtgekookt eitje kan je bijvoorbeeld een salmonella besmetting oplopen, die eigenlijk alleen schadelijk is voor jou zelf. Van rood vlees kan je toxoplasmose oplopen, wat schadelijk kan zijn voor je kind, maar waar je zelf niet eens iets van hoeft te merken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk, kan het ook schadelijk zijn voor je kindje als je er zelf niet ziek van wordt? Of is het echt zo dat die bacterie jou ziek kan maken en daarmee je baby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |