Ja dat zolderkamertje weet ik nog wel jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou hangt af vanaf wanneer je t bekijkt.
Het verhaal van dat zolder achter kamertje wist je denk nog wel.
Ok verhuist naar beter, maar daar zit ik nog.
Mede dankzij niet contract verlenging ww etc enzo nu.
Dus maar ok het is beter hier laat ik t zo zeggen
Kweet 'tquote:Op maandag 30 december 2013 23:31 schreef kree het volgende:
Ja dit is leefbaar, klopt er zit niks tussen dat zolder kamertje en dit.
Maar ok nog steeds woon ik op t erf bij mensen particulier (inwonend voor de belasting) geen huurtoeslag, adres of noem t maar op. Dus t sucks wel.
Maar ok dat vorige ging ik aan kapot letterlijk, dit is wel ok voor zo in mn eentje.
Geld is wel probleem, leef nu ook maar van bijstand, nou leer je je centjes wel tellen dat is een voordeel.
Kan net allemaal
Ja, die wachtlijsten zijn gewoonquote:Op maandag 30 december 2013 23:35 schreef kree het volgende:
was dr maar plekje via sociale woningbouw, maar wachtlijst xxx nog steeds
Ja dat vind ik ook altijd irritant... Ze weten dat ik geen/weinig geld heb en dan toch van die dure dingen plannenquote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef kree het volgende:
Ik durf haast niet meer te kijken nu op mn rekening.
Tis makkelijk gezegd heej, weet niet wat jij krijgt, maar ok 800 ofzo de maand.
Lijkt veel geld.
Maar ok 450 eraf gelijk voor huur
verzekeringen mwah 150-200
Mobiel etc die dingen tellen ook nog aan, hmm zuinig 70 ofzo.
Rest nog om te eten en drinken en andere dingen.
Ga er toch wel ff over nadenken van als mensen vragen ga je mee uit eten enzo... dat ergert me nog t meest,
Maarja zucht
Nou dit is precies dus wat ik meemaak, weet je was nooit een probleem.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd irritant... Ze weten dat ik geen/weinig geld heb en dan toch van die dure dingen plannenIk heb na n tijdje ook gewoon gezegd dat ik ook wel thuis wilde lunchen of een broodje mee van huis wilde nemen
Ik heb het gewoon gezegd... Als het echt vrienden zijn dan maken ze er geen probleem van toch? En bovendien zo erg is het ook niet om een keer ipv uit eten te gaan gewoon bij iemand thuis te etenquote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dit is precies dus wat ik meemaak, weet je was nooit een probleem.
En dan zit je samen joh we gaan gezellig dit en dat.
En ik zit te denken tja mss is voor hun 3 tientjes ofzo weinig.
Voor mij een week eten zeg maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vindt t onwijs kut zo
I know the feeling broquote:Op maandag 30 december 2013 23:46 schreef kree het volgende:
Lol nou toch maar even bekeken, thx God is t geld gestort.
Nou bepalen jullie ff maand januarie voor me.
E700,-
te besteden.
Wij doen dat ookquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd irritant... Ze weten dat ik geen/weinig geld heb en dan toch van die dure dingen plannenIk heb na n tijdje ook gewoon gezegd dat ik ook wel thuis wilde lunchen of een broodje mee van huis wilde nemen
Charmed!quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij doen dat ookAlleen wij zeggen: ga gezellig mee uiteten of stappen, wij betalen jou helft wel
Oh dat heeft dan weer nooit iemand tegen me gezegdquote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij doen dat ookAlleen wij zeggen: ga gezellig mee uiteten of stappen, wij betalen jou helft wel
Echte vrienden nemen jou zoals je -bent-!quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef kree het volgende:
Het is wat jullie zeggen.
Vooral wie zijn echte vrienden dan??
Die leer je dan een beetje kennen enzo.
En ok dan blijken het leuke kennissen, maar het is ook zo wil niet tegen iedereen vertellen enzo mijn verhaal en waarom.
En dan is het best wel eens lastig uit te leggen.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Charmed!Hoe ist met onze oneshot-onekill misses!
![]()
Jammerquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heeft dan weer nooit iemand tegen me gezegd
Zal ik anders een keertje een patatje voor je halen? Dan betaal ik voor jou de mayo!quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef kree het volgende:
Owh en medelijden accepteren van...
Dan zeg ik maar af met x reden, want dat wil ik ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen, ik weet hoe dat voelt. Het is een beetje alsof je langzaam in de duisternis wegzinkt en zonder licht aan het eind van de tunnel. Maar dat is wel hoe jouw leven nu is en je moet door blijven vechtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef kree het volgende:
tis wel je komt er een beetje door in een negatieve spiraal denk zo.
Zal iedereen wel hebben.
En hoeft niet, maar oh oh er zijn zoveel dingen gebeurd die ik hier niet verteld heb en weet ook niet of ik dat wel moet doen hoe graag ik t ook kwijt wil, maarja.
precies, hoe kom ik dr uit denk ik dan, beetje zwemmen proberen en half verzuipen en net boven komenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongen, ik weet hoe dat voelt. Het is een beetje alsof je langzaam in de duisternis wegzinkt en zonder licht aan het eind van de tunnel. Maar dat is wel hoe jouw leven nu is en je moet door blijven vechten
Je kent t verhaal of niet? Van mij en Anja (psycho meisje) ?quote:
Ach bij mijn 1e vriendinnetje kwam ik er ook snel achter dat ik slechts nummer zoveel wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef kree het volgende:
Maarja om het nog ff over het onderwerp te hebben, hoewel tis goed om hier ook over te praten, jullie weten wel t verhaal met Anja (althans die hier tijdje terug enzo zaten) had maandje nog ff contact via sms.
Toen zei ze, dr was nooit wat kree.
Ik Wtf, was wel heel gekwetst daardoor eigenlijk en vroeg me af wat was er dan wel voor haar??
Nope. Ik ben heel benieuwd waarom ze psycho is...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Je kent t verhaal of niet? Van mij en Anja (psycho meisje) ?
quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, verklaar je alleen niet een brief van twee kantjes van haar van hoe het wel allemaal aan haar lag enzo die ik nog kreeg van dr.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach bij mijn 1e vriendinnetje kwam ik er ook snel achter dat ik slechts nummer zoveel was
Big deal, het was een leuke tijd maar ligt in het verleden nu, move on with your life
Pff doet me pijn om die dingen weer te gaan herhalen, mss kan iemand anders die het wel meelas toen t ff samenvatten, tis te lang verhaal en ik kriig er serieus nu alweer een traantje over als ik eraan denkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope. Ik ben heel benieuwd waarom ze psycho is...
Je moet er niet zoveel over nadenken. Het betekent voor haar veeel minder dan het voor jou betekent heeft. Hoe lang is dit nu geleden? Vroeger of later zal je toch afsluiting moeten zien te vindenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, verklaar je alleen niet een brief van twee kantjes van haar van hoe het wel allemaal aan haar lag enzo die ik nog kreeg van dr.
Gelogen mss ik weet het niet had ik liever gehad dat ze dan eerder gelijk eerlijk tegen me was geweest.
En qua problemen mja als ik haar moet geloven was het bij haar wel een stukje erger als van mij. Bedoel ik heb geen scheermesjes ingeslikt mezelf gesneden, op een rand van een flat gegaan en noem nog maar op
heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet er niet zoveel over nadenken. Het betekent voor haar veeel minder dan het voor jou betekent heeft. Hoe lang is dit nu geleden? Vroeger of later zal je toch afsluiting moeten zien te vinden
jaja van fouten leer je, was t nu alleen niet echt denk alleen aan mij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeweettog? Ik heb altijd gelijk![]()
uh..watte?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
jaja van fouten leer je, was t nu alleen niet echt denk alleen aan mij.
maarja
Geen broodje meenemen een restaurant droppiequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zou je dan eccccht niet meenemen
Trusten kerelquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, onderhand tijd voor bed. Aflevering van NCIS kijken en dan slapen.
Welterusten allen!
hahaha dat is wat anders danquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen broodje meenemen een restaurant droppie
Maar als je ergens heen gaat... wandelen ofzo
Mur, een droppie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen broodje meenemen een restaurant droppie
Maar als je ergens heen gaat... wandelen ofzo
Aaahwquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben al wakker sinds half 4.
Slapen lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |