Je kent t verhaal of niet? Van mij en Anja (psycho meisje) ?quote:
Ach bij mijn 1e vriendinnetje kwam ik er ook snel achter dat ik slechts nummer zoveel wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef kree het volgende:
Maarja om het nog ff over het onderwerp te hebben, hoewel tis goed om hier ook over te praten, jullie weten wel t verhaal met Anja (althans die hier tijdje terug enzo zaten) had maandje nog ff contact via sms.
Toen zei ze, dr was nooit wat kree.
Ik Wtf, was wel heel gekwetst daardoor eigenlijk en vroeg me af wat was er dan wel voor haar??
Nope. Ik ben heel benieuwd waarom ze psycho is...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Je kent t verhaal of niet? Van mij en Anja (psycho meisje) ?
quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd irritant... Ze weten dat ik geen/weinig geld heb en dan toch van die dure dingen plannenIk heb na n tijdje ook gewoon gezegd dat ik ook wel thuis wilde lunchen of een broodje mee van huis wilde nemen
Heb je gelijk in, verklaar je alleen niet een brief van twee kantjes van haar van hoe het wel allemaal aan haar lag enzo die ik nog kreeg van dr.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach bij mijn 1e vriendinnetje kwam ik er ook snel achter dat ik slechts nummer zoveel was
Big deal, het was een leuke tijd maar ligt in het verleden nu, move on with your life
Pff doet me pijn om die dingen weer te gaan herhalen, mss kan iemand anders die het wel meelas toen t ff samenvatten, tis te lang verhaal en ik kriig er serieus nu alweer een traantje over als ik eraan denkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope. Ik ben heel benieuwd waarom ze psycho is...
Je moet er niet zoveel over nadenken. Het betekent voor haar veeel minder dan het voor jou betekent heeft. Hoe lang is dit nu geleden? Vroeger of later zal je toch afsluiting moeten zien te vindenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, verklaar je alleen niet een brief van twee kantjes van haar van hoe het wel allemaal aan haar lag enzo die ik nog kreeg van dr.
Gelogen mss ik weet het niet had ik liever gehad dat ze dan eerder gelijk eerlijk tegen me was geweest.
En qua problemen mja als ik haar moet geloven was het bij haar wel een stukje erger als van mij. Bedoel ik heb geen scheermesjes ingeslikt mezelf gesneden, op een rand van een flat gegaan en noem nog maar op
heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet er niet zoveel over nadenken. Het betekent voor haar veeel minder dan het voor jou betekent heeft. Hoe lang is dit nu geleden? Vroeger of later zal je toch afsluiting moeten zien te vinden
jaja van fouten leer je, was t nu alleen niet echt denk alleen aan mij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeweettog? Ik heb altijd gelijk![]()
uh..watte?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
jaja van fouten leer je, was t nu alleen niet echt denk alleen aan mij.
maarja
Geen broodje meenemen een restaurant droppiequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zou je dan eccccht niet meenemen
Trusten kerelquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, onderhand tijd voor bed. Aflevering van NCIS kijken en dan slapen.
Welterusten allen!
hahaha dat is wat anders danquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen broodje meenemen een restaurant droppie
Maar als je ergens heen gaat... wandelen ofzo
Mur, een droppie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen broodje meenemen een restaurant droppie
Maar als je ergens heen gaat... wandelen ofzo
Aaahwquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben al wakker sinds half 4.
Slapen lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |