De andere kant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uit welke kant van Nederland moet jij komen als je naar die dubieuze tent moet?
De beste kant.quote:
Je vergeet het aantal takes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef sp3c het volgende:
ik pas de OP alvast ff aan, dan kan Cat rustig wakker worden
Ah, ze heeft haar vakantie dus naar de mijne gevoegd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
Takkers ook toegevoegd voor de 25'ste
wienogmeer
Ik doe het wel weer hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef sp3c het volgende:
ja dat weet ik niet hoor, ziet niet zo te miepen
daaaamn timmmmm ik had hem zelf nog geeneens gezienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het wel weer hoor.![]()
'Ziet', rlly?
WAKE UP BRO!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
daaaamn timmmmm ik had hem zelf nog geeneens gezien
Fixed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
alleen kan Henk wel uit de OP want die heeft nog niet gezegd dat hij zou komen
das een onduidelijk verhaal en Cat kan daar niet zo goed mee omgaan
ik heb het er niet ingezet
Sp3c kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef sp3c het volgende:
cat22: je bent een lummel sp3c!!
sp3c: tihihi
Nevah!quote:
Heb je een smartphone nu dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb er niets op te zeggen maar ik doe dat gewoon vanaf mijn telefoon omdat ik dat kan tegenwoordig
Greus is trots denk ik, eigenlijk moet ik whatsapp installeren en een grapje over dr astronomisch lange benen maken nu maar ik heb geen zin en ik ben al een uur bijna eten aan het koken omdat ik al een paar uur honger heb
maar toch
hight3ch
ja van goedkopie omdat die met windows8 nog steeds asosiaal duur zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een smartphone nu dan?
Ik heb ook dat WA geinstalleerd maar mijn familie en zo is denk ik ouderwets want niemand heeft het
Ik weet niet eens wat die van mij zou kosten. Niet veel gok ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja van goedkopie omdat die met windows8 nog steeds asosiaal duur zijn
Henk erin, klaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb er amper wat opgezet. Ik gebruik dat ding toch alleen in de treinDe rest kan op mijn laptop. Ik heb wel een routeplannerding erop, dat is misschien ooit handig.
Oh ja die Henkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
toch sta je de laatste tijd om de twee weken bij Henk op de stoep ingewikkelde Cnorrie
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
Uhhhm oh machtige Cat wil je mij bij de 25ste zetten?
Lekker toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Zou wat zijn als er vandaag sjoelmeet was geweest.
Venlo - Henk v.v. is volgens mij één van de weinige verbindingen geweest die superstorm des doods kracht OMGWTFBBQ bestendig isquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Zou wat zijn als er vandaag sjoelmeet was geweest.
Sp3c kan het niet aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef sp3c het volgende:
op zich niet erg natuurlijk maar de verwarring is gigantisch nu hier
Je kan het toch zelf ook uitzoeken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
waar is Cat22!?!
ze moet dit drama oplossen voor het uit de hand is en we straks iedere week bij Henk zitten!!!
Wat vindt Henk ervan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
waar is Cat22!?!
ze moet dit drama oplossen voor het uit de hand is en we straks iedere week bij Henk zitten!!!
Nee, want hij kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het toch zelf ook uitzoeken?
zolang er betaald wordt en zijn toko heel blijft wel ok denk ik.quote:
*superwoemancape afgooit*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
waar is Cat22!?!
Spesjale Limburgse plannenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*superwoemancape afgooit*
Alles komt goed! Geen paniek!
Sp3c![]()
De 25e heb ik een weekje vrij dus dan wilde ik richting het Rotterdamse komen. En zo te zien zijn er meerderen met mij.Wat de locals ervoor of erna willen doen motte ze lekker zelluf wetuh.
Including nakende vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
maar ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*superwoemancape afgooit*
Alles komt goed! Geen paniek!
Sp3c![]()
De 25e heb ik een weekje vrij dus dan wilde ik richting het Rotterdamse komen. En zo te zien zijn er meerderen met mij.Wat de locals ervoor of erna willen doen motte ze lekker zelluf wetuh.
Dan kom ik gewoon de 18e hoor, desnoods gaan we met zijn 2en zuipen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
wat moet ik wel niet denken als ik de 18de op CS op Cnorrie sta te wachten die dan helemaal niet komt??
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Including nakende vrouwen.Ik denk dat ik de agenda er maar eens bij moet pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Simpele, doch doeltreffende oplossing.quote:
Doe!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de agenda er maar eens bij moet pakken![]()
...
erm ... fixedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
Cat regelt dat ook gewoon ff zonder te melden dat de balans zoek is
Corrie Cat22
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
Cat regelt dat ook gewoon ff zonder te melden dat de balans zoek is
Corrie
Takke gaat een briefje op haar rug hangen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef sp3c het volgende:
heeft er verder niets mee te maken maar ik dacht ik meld het ff want mevrouw vergeet het steeds zogenaamd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |