Nikki is te volwassen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Samson het volgende:
Wat ik het meest stom vind aan dit programma is dat ze meiden naar de finale laten gaan waarvan ze eigenlijk van tevoren al weten dat die het niet gaan worden: Die Daelorian sowieso te klein, dus daar heb je minder rendement van als bureau, Die Anke, sowieso te oud dus daar haal je qua looptijd weer minder rendement uit (jaja, ik zit in financieel werk...). Dus word je er enkel ingehouden voor de kijkcijfers lijkt me, dat er nog enige spanning is.
Ik denk wel dat deze meiden allemaal zullen worden aangenomen door Touché hoor. Ze kunnen sowieso werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Samson het volgende:
Wat ik het meest stom vind aan dit programma is dat ze meiden naar de finale laten gaan waarvan ze eigenlijk van tevoren al weten dat die het niet gaan worden: Die Daelorian sowieso te klein, dus daar heb je minder rendement van als bureau, Die Anke, sowieso te oud dus daar haal je qua looptijd weer minder rendement uit (jaja, ik zit in financieel werk...). Dus word je er enkel ingehouden voor de kijkcijfers lijkt me, dat er nog enige spanning is.
Kan waar zijn maar het ging me meer om de wedstrijd op zich die dus op dit punt gewoon al een gelopen race is. Op zich natuurlijk fijn dat ze kunnen werken. Hopelijk hebben ze dat dan wel aan dit programma te danken anders zou ik er als deelnemer een wrang gevoel aan overhouden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk wel dat deze meiden allemaal zullen worden aangenomen door Touché hoor. Ze kunnen sowieso werken.
'Te volwassen' lijkt me niet snel van toepassing in dat vak (als het om het innerlijke ipv het uiterlijke gedeelte gaat). Alleen maar fijn voor fotografen, iemand die netjes op tijd komt en niet aan de drugs zit oid.quote:
Ik heb hem geen enkele keer gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij is wel 5x in beeld geweest
Daarom heet dit ook r-e-a-l-i-t-y tv... = nep & vooropgezet!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Samson het volgende:
Maar waarom Bo niet mee mag is natuurlijk de grote vraag...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:09 schreef Toeps het volgende:
Daelorian en Anke zitten nu gezellig samen met Nikki op Mallorca. Dus die extra prijs was ook niet super special
Omdat ze buiten de Boot vielquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar waarom Bo niet mee mag is natuurlijk de grote vraag...
Haar vriend maakt het uit als ze alleen op vakantie gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar waarom Bo niet mee mag is natuurlijk de grote vraag...
Is een grapje mag ik hopen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Haar vriend maakt het uit als ze alleen op vakantie gaat.
Alix was toch van BNTM?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:00 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, Alix had moeten winnen.
Of was dat weer een ander seizoen?
Omdat ze op hun site staat? Aan Google te zien heeft ze geen opdrachten. Te veel heup blijkbaar, wel een mooi meisje is het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En zo te zien is zij toch nog goed terecht gekomen.
Sowieso is een deel van haar foto's van haar op die site van tijdens het programma, en dat lijkt me een slecht tekenquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze op hun site staat? Aan Google te zien heeft ze geen opdrachten. Te veel heup blijkbaar, wel een mooi meisje is het.
Ze heeft inderdaad een prachtig gezichtje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze op hun site staat? Aan Google te zien heeft ze geen opdrachten. Te veel heup blijkbaar, wel een mooi meisje is het.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef Toeps het volgende:
http://www.fashionmilk.com/the-bizz/hntm-waar-zijn-de-meiden-nu
^ De Mallorca-video's, en info!
Daelorian zit bij Future Faces, Nikki en Anke bij Touché, Bo bij Modelution
En zo verdwijnen ook zij in de vergetelheid tenzij "schrikogen"Daphne Deckers bij RTL Boulevard plotseling iets te melden heeft over hun tijdens een een-tweetje met Albert Verlinde.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef Toeps het volgende:
http://www.fashionmilk.com/the-bizz/hntm-waar-zijn-de-meiden-nu
^ De Mallorca-video's, en info!
Daelorian zit bij Future Faces, Nikki en Anke bij Touché, Bo bij Modelution
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |