Raymond van het Groenewoud, maakt prima liedjes.quote:
Meisjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Raymond van het Groenewoud, maakt prima liedjes.
Ik ga niet kijken. Gullit boeit me niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Derksen en Gullit kan best wat korter
Je had hem helemaal verneukt man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zal je nog eens in de OP noemen GGMM, lul
Cafe Corsariquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef KingRoland het volgende:
hoe heet dat vlaamse programma waar jan en rene te gast waren?
ik was hem toch al aan het fixen man. maar jij sluit het weer meteenquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben een tweede scherm nodig.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben een tweede scherm nodig.
FOK! is levenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd voor een radiootje en de SC's
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 17-10-2013 om 20:48:30Moet erg lachen om Geer en Goor reageer retweet
Jack is erg druk met candy crush, daarom is hij zo chagrijnigquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 17-10-2013 om 20:48:30Moet erg lachen om Geer en Goor reageer retweet
Er is nooit teveel Boskamp.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Parafernalia het volgende:
beetje veel Boskamp maar wel een topshow
Sjek twitterde ook vanaf zijn iPhone dat de Samsung Galaxy zo'n mooi apparaat is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je 'm als UI nemen.
Dat mag hij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Zo moeten lachen om die tweetquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack is erg druk met candy crush, daarom is hij zo chagrijnig
Zijn daar ook beelden van?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet d'r aan d'r laatste gangbang denken.
Dat was nog eens een geslaagd FOK! meet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was nog eens een geslaagd FOK! meet.
Is hij dat niet dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze denkt waarschijnlijk dat je Humberto Tan bent.
Verbaasde mij ookal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ze dat retweet
Dit gaat Billy niet leuk vinden.
Welke van de drie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Daar had ik je even op het verkeerde been he.
Jij hebt al een tweet van morgen?quote:
Ik zie Sensi liever met René dan met een of andere lul uit een soap.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Verbaasde mij ookal.
We slopen die homo.
Met 10 sjaaltjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie Sensi liever met René dan met een of andere lul uit een soap.
Kijk mij eens aardig zijn. Oprecht deze keer.
is gewoon gezelligquote:
Billy heeft dezelfde vader als Lex Immers, alleen een knappere moeder.quote:
Uiteraard Sjek is op vakantie in Australiëquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt al een tweet van morgen?
Mag hopen dat Billy vaker scoortquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Billy heeft dezelfde vader als Lex Immers, alleen een knappere moeder.
Ik neem FOK! niet te serieus, dan kun je lachen als men zielig doet.quote:
Ik neem het ook totaal niet serieus, het is te grappig voor woorden als mensen het wel serieus nemenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem FOK! niet te serieus, dan kun je lachen als men zielig doet.
Volgens mij is de beste man niet vies van een grammetje of 5 van dat witte poeder per dagquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Billy![]()
Kom we gaan hem gegroepeerd wegpesten.
Waarschijnlijk draagt die Billy ook nog een spijkerbroekquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Billy![]()
Kom we gaan hem gegroepeerd wegpesten.
Je bent zelf serieus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem het ook totaal niet serieus, het is te grappig voor woorden als mensen het wel serieus nemen
Gewoon neerhalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste man niet vies van een grammetje of 5 van dat witte poeder per dag
Sensi Lowe.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
Hoor ik iemand vragen om de Fok knokploeg?
Ik wist al dat hij @VBLusertje was.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij is Rens @VBLusertje.
Wat een dorpsidioot is dat zeg.
Hij heeft wel vaker de neiging om iets geinigs te verkrachten naar totaal niet grappig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij is Rens @VBLusertje.
Wat een dorpsidioot is dat zeg.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker de neiging om iets geinigs te verkrachten naar totaal niet grappig.
Topshow.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef _NZT_ het volgende:
Topshow geweest? Morgen maar ff mp4tje kijken
Fan van Danny Veraquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef Morendo het volgende:
Wat deed Frits Bom laatst in het publiek? Is dat al opgehelderd?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
MP4
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)d8-bef3-097f67f70a3f
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
MP4
Levenslange ban graag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
MP4
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Levenslange ban graag.
Een grap is een grap, maar dit gaat te ver.
500kb/s maar idd, lijkt wel 2003 weerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Downloaden van de mp4 gaat echt fucking traag hier, bij jullie ook?
Iwanius of zoiets?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ben ik onze criticaster even voor!
Bedankt Johannes, zonder een onzinpost van Iwanius kan ik niet slapen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechte uitzending met die leedvermaak hebbende Van der GijpEr kwam een mail over de verjaardag van Boskamp net toen Boskamp jarig was, Ferdy Okker, Genee verzon die naam
![]()
Haha nou, het is dat ik je avatar en je username en je ondertitel zag. Maar anders!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechte uitzending met die leedvermaak hebbende Van der GijpEr kwam een mail over de verjaardag van Boskamp net toen Boskamp jarig was, Ferdy Okker, Genee verzon die naam
![]()
We hebben zijn werk uitgebreid kunnen bestuderen en naar eigen zeggen heb ik zijn dooddoeners perfect geïmiteerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedankt Johannes, zonder een onzinpost van Iwanius kan ik niet slapen.
Ik vind Bokskamp met muts trouwens wel een goede nieuwe avatar voor jouw. Anders zitten we steeds tegen hetzelfde plaatje aan te kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ben ik onze criticaster even voor!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Bokskamp met muts trouwens wel een goede nieuwe avatar voor jouw. Anders zitten we steeds tegen hetzelfde plaatje aan te kijken.
En jullie maar denken dat ik alleen VI en Sierd de Vos na kan doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha nou, het is dat ik je avatar en je username en je ondertitel zag. Maar anders!
Ja leuk, maar jij bent veel nadrukkelijker aanwezig hier, arrogante tepellikker. Die oranje avatar van jouw is werkelijk een plaag.quote:
Naar die laatste ben ik toch wat minder benieuwd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat ik alleen VI en Sierd de Vos na kan doen.
Ik kan ook Bassie en Froger nadoen. Iwanius was een beetje een combi van deze laatste twee.
Wist jij trouwens al dat ik honderdmiljoenmiljard posts heb op FOK! ? Maar wel zo gewoon gebleven he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat ik alleen VI en Sierd de Vos na kan doen.
Ik kan ook Bassie en Froger nadoen. Iwanius was een beetje een combi van deze laatste twee.
Je brengt me op ideeën Mani, ik ben toe aan een nieuwe UI.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Bokskamp met muts trouwens wel een goede nieuwe avatar voor jouw. Anders zitten we steeds tegen hetzelfde plaatje aan te kijken.
Ja, ik ga nog elk weekend even naar Bolle Jan, even wat liedjes zingen enzo. Dat vinden ze mooi he. Dan ga ik nog langs de Albert Kuyp om nog driehonderdduizend CDs te signeren, dat vinden de fans zo mooi he. Nog even You've got a friend zingen maar dan weer met de auto naar Italië rijden want ik had die avond ook daar nog een concert. Ik heb het wel druk pik, zo'n internationale ster zijn, das geen kattepis. Maar ja, je blijft toch een hele gewone jongen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist jij trouwens al dat ik honderdmiljoenmiljard posts heb op FOK! ? Maar wel zo gewoon gebleven he.
Wel snel zijn, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat johannes al op jacht is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën Mani, ik ben toe aan een nieuwe UI.
Best aardig pik, ik doe trouwens een verdienstelijke Paul van Vliet. Al zeg ik het zelf.quote:
Lex schijnt ook op jacht te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel snel zijn, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat johannes al op jacht is.
Als ik en Johannes dezelfde UI nemen en mensen mij aanzien voor Johannes, dan zou ik daar geen problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel snel zijn, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat johannes al op jacht is.
Kan je ook een Esmee de la Bretonière nadoen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Best aardig pik, ik doe trouwens een verdienstelijke Paul van Vliet. Al zeg ik het zelf.
Kamp Hollandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
Jantje Boskamp zat in Pownews:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1375023
Er zit ook een itempje in over Kamp Holland, voor de geïnteresseerden.
Maar Johannes, dit KAN toch niet? Nee kom op hee dit gaat echt he-le-maal nergens over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex schijnt ook op jacht te zijn.
Vind je deze UI trouwens minder oranje en minder druk?
En deze dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Johannes, dit KAN toch niet? Nee kom op hee dit gaat echt he-le-maal nergens over.
Even de drilboor in stelling brengen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zwinkels hier! Zal ik eens even wat dicht kitten?
Nu ga jij godverdomme niet over mijn lul beginnen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:57 schreef Grifte het volgende:
Dat komt goed uit Johannes, dit topic had nog net een lul nodig.
We accepteren iedereen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef Mani89 het volgende:
Geer en Goor zouden ook niet misstaan in dit topic.
Er komen maar een stuk of tien mensen in dit topic, ongeveer evenveel als jouw laatste concert dus Geer!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef Mani89 het volgende:
Geer en Goor zouden ook niet misstaan in dit topic.
In Cor we trust.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zwinkels hier! Zal ik eens even wat dicht kitten?
Ik ga het gewoon kijken, kan mij het verrotten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er komen maar een stuk of tien mensen in dit topic, ongeveer evenveel als jouw laatste concert dus Geer!
Hohoho hee Johannes heb jij die huilende sportverslaggever gezien? Dat klonk nog beter dan jou laatste single!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er komen maar een stuk of tien mensen in dit topic, ongeveer evenveel als jouw laatste concert dus Geer!
Dankuquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
mp4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3fc-2fa0eec440d1.mp4
Ja, echt, het duurde zelfs tot 22.08 ivm de verjaardag van Boskamp.quote:
OKquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt, het duurde zelfs tot 22.08 ivm de verjaardag van Boskamp.
En Derksen & Ruud Gullit was ook wel leuk.
Nu zet je me een beetje neer als een domme kracht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik noem jou vanaf nu mijn valse stiefzuster.
Er waren diverse cadeautjes, en nog een muzikale verrassing voor Jan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
OKMorgen even kijken dan. Die verjaardag klinkt sowieso al leuk.
Toch niet Dries hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er waren diverse cadeautjes, en nog een muzikale verrassing voor Jan.
Kijk uit voor Mani, dat is een echte vrouwenverslinder.quote:
Kappen nou met die harmonica ik word er strontziek van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zet je me een beetje neer als een domme kracht.
Terwijl ik toch gestudeerd heb aan de HHH.
HA HA HA!
Dat niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit voor Mani, dat is een echte vrouwenverslinder.
Laatst had ik een kut op de kachel getekend en wat denk je, een kwartier later had ie z'n bek verbrand!
OH leuk jullie worden nog bekende Nederlanders joh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet.
En zowel ik als GGMM zijn geretweet door iemand die tijdens de aflevering aan het woord was.
Marcodej vond 'r cheap, die hoefde haar niet. Maar die komt uit Katwijk, wat weet die nou van mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
OH leuk jullie worden nog bekende Nederlanders joh!
Mani is volgens mij best wel een lieverd. Dus doe maar aardig voor hem. geen kutten meer op kachels tekenenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat altijd, maar het is toch een soort broer van me.
Oh er zat een lekker vrouwtje, als Hansie er was geweest had hij haar meegenomen gok ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej vond 'r cheap, die hoefde haar niet. Maar die komt uit Katwijk, wat weet die nou van mooie vrouwen.
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit voor Mani, dat is een echte vrouwenverslinder.
Laatst had ik een kut op de kachel getekend en wat denk je, een kwartier later had ie z'n bek verbrand!
Hey Mani, rustig nou, het was pas ook gezellig in de caravan bij jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.
Hee eigen huis en handjes thuis Snikkels!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Mani, rustig nou, het was pas ook gezellig in de caravan bij jou.
Ik wilde alleen maar pffffrtt even pffffrt pffrrrrrrrtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hee eigen huis en handjes thuis Snikkels!
Hoi Rens, geen idee ik was bier drinken met sp3c en voetbalmanager.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey Karina hoe was het vanavond in het P&W topic?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Rens, geen idee ik was bier drinken met sp3c en voetbalmanager.
Johannes had de drilboor in stelling gezet Adriaantje. Bidibibidibidi.quote:
De scene daarna was voor mannen ook nog interessant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh morgen dat ook even terugkijken, alleen dat stukje dan
Was een topshow hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Rens, geen idee ik was bier drinken met sp3c en voetbalmanager.
Oh laat me raden, naakte wijven zeker?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De scene daarna was voor mannen ook nog interessant.
Jij had me gevraagd voor de slaapbank in je caravan, het was toch gezellig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes had de drilboor in stelling gezet Adriaantje. Bidibibidibidi.
Oh ik heb alleen het item van Boskamp even opgezocht, wat was er nog meer dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De scene daarna was voor mannen ook nog interessant.
Uhm. Ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh laat me raden, naakte wijven zeker?
Kamp Holland. Gelukkig Kim Holland zelf niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ik heb alleen het item van Boskamp even opgezocht, wat was er nog meer dan?
Discussie over racisme in Nederland en discussie over cosmetische artsen (na aanleiding van UiN). Topshow is overdreven maar het keek lekker weg.quote:
Kamp Holland?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kamp Holland. Gelukkig Kim Holland zelf niet.
Niet te geloven, Alberto heeft een discussie losgemaakt! Dat wil ik dus ook wel zien ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Discussie over racisme in Nederland en discussie over cosmetische artsen (na aanleiding van UiN). Topshow is overdreven maar het keek lekker weg.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een soort survival reality show maar dan met meiden die naakt gaan.
Alleen vrouwen die naakt gaan, wat saaiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een soort survival reality show maar dan met meiden die naakt gaan.
Lazer op vieze stinkende tering badmuts!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had me gevraagd voor de slaapbank in je caravan, het was toch gezellig?
Oh kut dus DWDD moet ik eigenlijk ook terugkijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Plastic surgery is opeens een hot item, want het was ook al bij DWDD.
Of het allemaal door Alberto komt weet ik niet.
Tom Staal was er ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die naakt gaan, wat saai
Nee, dat was een flopshow.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut dus DWDD moet ik eigenlijk ook terugkijken
En ook nog allemaal verlepte greppelheksen zeker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die naakt gaan, wat saai
Dan kijk ik alleen even het stukje van de cosmetische chirurgie dat lijkt me dan wel interessant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat was een flopshow.
Tja leuke knappe vrouwen zullen er niet aan meedoen gok ik zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal verlepte greppelheksen zeker.
Hardwell was wel tof.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat was een flopshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |