Terminal, mesje. Dat laat ik niet zomaar op mn vuldolly liggen als ik even naar het magazijn loop.quote:
Terminal, telefoon, planning moet je toch wel standaard bij je hebben. Een pen en een mesje gaan in de bovenste zak, dus die tel ik niet mee.quote:
Net of dat je de hele dag een handterminal nodig hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terminal, mesje. Dat laat ik niet zomaar op mn vuldolly liggen als ik even naar het magazijn loop.
Maar als je hem nodig hebt is zo'n zak best handig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Net of dat je de hele dag een handterminal nodig hebt
Het kost meer tijd om een doos open te maken met mesje dan zonder. Bovendien ben je geen teamleider dus je loopt met een normaal schort.
Even snel iets tellen / schapstickertje bestellen. Kan handig zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef mujentas het volgende:
Net of dat je de hele dag een handterminal nodig hebt
Ik vind het altijd fijn om eentje bij me te hebben, tenzij de mensen van andere afdelingen er eentje nodig hebben en er geen een meer in de cradle zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef mujentas het volgende:
Het enige wat je bij je moet hebben is een telefoon.
Tenzij je een overschot aan handterminals is er geen reden om jezelf de hele dag er eentje toe te eigenen.
Tijdens de vulshift heb ik er ook wel eentje bij me, maar om er nou de hele tijd mee rond te lopen gaat me iets te ver. Als ik er eentje nodig heb pak ik dat ding gewoon even uit de oplader en ik zet hem terug als ik klaar ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om eentje bij me te hebben, tenzij de mensen van andere afdelingen er eentje nodig hebben en er geen een meer in de cradle zit.Overigens heb je ook filialen waar alleen tl's mogen tellen en die dus tijdens een shift naast tellen en overzicht houden(
) weinig andere dingen doen. Dan moet je er toch wel eentje standaard bij je hebben.
Omdat niemand hem terugzet na gebruikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef Wupgup het volgende:
Als ik er een nodig heb dan pak ik er ook een, maar zeker in het weekend is het een uitdaging om er een te vinden.
Ik heb ooit een SSC aangemaakt over sigaretten die niet de opdrukprijs scanden (via het juiste formulier ook nog!) en toen kreeg ik als antwoord een instructie voor de functie Lokale Prijs.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Gisteren een berichtje naar het SSC gedaan over een vleesprijs die niet klopte met de prijs op de verpakking, maar het juiste formulier was niet beschikbaar, dus maar op de ouderwetse manier een bericht gestuurd. Krijg ik vandaag een lulverhaal terug over wat ik moet doen bij een bepaalde foutmelding (Die ik niet eens kreeg, maar goed..) en dat er problemen waren met het ssc waar aan gewerkt werd etc. etc. maar mijn probleem werd dus weer eens volkomen genegeerd...
![]()
![]()
![]()
Inderdaad en vooral de bakker is goed in het hamsteren van die dingen. Tegenwoordig gaat het wel beter moet ik zeggen aan de hand van afspraken die gemaakt zijn tussen de afdelingenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat niemand hem terugzet na gebruik
'S ochtends/begin van de middag zijn er bij ons hoogstens twee echt in gebruikt. Dan vind ik dat ik best een derde even in me broekzak kan houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de hele dag een HT mogen claimen. Het is niet dat er daar te veel van zijn, ofzo.
Jullie hebben er 3?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
'S ochtends/begin van de middag zijn er bij ons hoogstens twee echt in gebruikt. Dan vind ik dat ik best een derde even in me broekzak kan houden.
Wat? Ik dacht dat een van de ontwerpers juist met zijn eigen ervaringen had ontworpen? Als in wat hij altijd allemaal bij zich had en er dus voldoende zakken e.d. in moesten zitten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik besef net dat de nieuwe teamleiderskleding geen zakken hebben. Waar ga ik dan mijn telefoon, terminal, planning en alle andere zooi laten
Doe ik wel altijd. Mensen mogen hem van mij lenen als ze hem eventjes nodig hebben, maar als ze klaar zijn wil ik hem dolgraag weer terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de hele dag een HT mogen claimen. Het is niet dat er daar te veel van zijn, ofzo.
Wij hebben er 4 en we hebben een klein filiaal. 1 ligt in principe altijd bij de counter, de andere 3 worden vrij gebruikt. Meestal ligt er 1 op verkoop, al is dat niet meer nodig nu ze van de kantine boven naar het magazijn zijn verhuisd.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Doe ik wel altijd. Mensen mogen hem van mij lenen als ze hem eventjes nodig hebben, maar als ze klaar zijn wil ik hem dolgraag weer terug.
"We zijn bekend met het probleem en nemen het mee in de evaluatie."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
Morgen krijg je nog een doosje héquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
Poeh poeh, 600 kaarten. Daar doe je 1 dag meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Morgen krijg je nog een doosje hé
op dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Morgen krijg je nog een doosje hé
De OM's hebben een conference call gehad over de leveringsproblemen. Hopelijk gaan ze daar nog iets van terugkoppelen. Nog beter zou zijn als ze die drukpersen overuren laten draaien natuurlijk.quote:
Dat lijkt me de enige oplossing.......... Waarom kan je niet gewoon 8 of 9 miljoen kaarten makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
De OM's hebben een conference call gehad over de leveringsproblemen. Hopelijk gaan ze daar nog iets van terugkoppelen. Nog beter zou zijn als ze die drukpersen overuren laten draaien natuurlijk.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de verwachte uitgifte bij mijn winkel deze week 3900 is. We 4200 geleverd krijgen. Er nog per winkel 1 doos beschikbaar is. en de verwachte uitgifte voor week 44 1200 is. Dan zit ik dus op beschikbaar. 4800. Totale uitgifte 5100. Hier zit de fout.......
Praat ik nog niet eens over de 1200 kaarten voor week 45 en 46 samen....
De laatste tijd gaat er helaas wel vaak wat misquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
Da's een goed punt. Geldt natuurlijk ook voor de MVP's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef mujentas het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
Uit de handboeken:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef mujentas het volgende:
Ik zat net nog even te denken over dat koppelen;
Stel dat de klant de nieuwe kaart niet wil registreren/activeren, en de oude bonuskaart vroeger wel ooit een keer heeft geregistreert, worden dan de gegevens gekoppelt ofzo zodat AH stiekem toch weet wie de persoon is die de nieuwe kaart gebruikt?
Of zeg ik nu iets geks?
quote:Jo Bonuskaart leaver as kaaihinger brûke?
Knip hjir jo Bonuskaart troch en hingje it lytse part oan jo kaaibosk.
Ik zie dat niet terug hoor?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uit de handboeken:
1. Neem de oude Bonuskaart van de klant in ontvangst.
2. Scan vervolgens eerst (in de registratiefase) de oude Bonuskaart en daarna de nieuwe Bonuskaart. Je hoeft de kaart niet uit de uitdeelset te halen want de scancode zit achterop.
3. Door het scannen worden de aankoopgegevens van de oude Bonuskaart automatisch gekoppeld aan de nieuwe Bonuskaart.
4. Geef de nieuwe Bonuskaart aan de klant.
5. Deponeer de oude Bonuskaart in de bak die speciaal voor de wisselweken naast je kassa is neergezet.
Ik denk eerlijk gezegd een c&p pakket net als met die oude coupons. Het lijkt me technisch wat moeilijk om dit voor elke bonuskaart individueel te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Die persoonlijke aanbiedingen, gelden die eigenlijk voor iedereen maar worden alleen de klanten voor ze bedoeld zijn op de hoogte gebracht? Ik bedoel: Staat de aanbieding geregistreerd op de Bonuskaart of is het gewoon een actie(pakket) in C&P-artikelen en kan dus elke klant die van de aanbieding afweet profiteren van de korting?
Dan zijn de aanbiedingen dus niet persoonlijk, maar op basis van klantgroepen. Oftewel, je wordt ingedeeld in een groep klanten en op basis daarvan krijg je aanbiedingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd een c&p pakket net als met die oude coupons. Het lijkt me technisch wat moeilijk om dit voor elke bonuskaart individueel te doen.
We moeten maar even de persoonlijke aanbiedingen afwachten. Als het goed is komen deze binnen een paar dagen in de brievenbus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan zijn de aanbiedingen dus niet persoonlijk, maar op basis van klantgroepen. Oftewel, je wordt ingedeeld in een groep klanten en op basis daarvan krijg je aanbiedingen.
Dat zijn de Welkomsdeals. Je persoonlijke aanbiedingen ontvang je in je digitale brievenbusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
We moeten maar even de persoonlijke aanbiedingen afwachten. Als het goed is komen deze binnen een paar dagen in de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |