abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132479722
Wat moet je met al die zooi op zak :?
pi_132479769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef mujentas het volgende:
Wat moet je met al die zooi op zak :?
Terminal, mesje. Dat laat ik niet zomaar op mn vuldolly liggen als ik even naar het magazijn loop.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 17:00:27 ]
pi_132479841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef mujentas het volgende:
Wat moet je met al die zooi op zak :?
Terminal, telefoon, planning moet je toch wel standaard bij je hebben. Een pen en een mesje gaan in de bovenste zak, dus die tel ik niet mee.
pi_132479900
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Terminal, mesje. Dat laat ik niet zomaar op mn vuldolly liggen als ik even naar het magazijn loop.
Net of dat je de hele dag een handterminal nodig hebt :')

Het kost meer tijd om een doos open te maken met mesje dan zonder. Bovendien ben je geen teamleider dus je loopt met een normaal schort.
pi_132479920
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Net of dat je de hele dag een handterminal nodig hebt :')

Het kost meer tijd om een doos open te maken met mesje dan zonder. Bovendien ben je geen teamleider dus je loopt met een normaal schort.
Maar als je hem nodig hebt is zo'n zak best handig. :6
pi_132479999
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef mujentas het volgende:
Net of dat je de hele dag een handterminal nodig hebt :')

Even snel iets tellen / schapstickertje bestellen. Kan handig zijn.
pi_132480083
Het enige wat je bij je moet hebben is een telefoon.

Tenzij je een overschot aan handterminals is er geen reden om jezelf de hele dag er eentje toe te eigenen.
pi_132480225
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef mujentas het volgende:
Het enige wat je bij je moet hebben is een telefoon.

Tenzij je een overschot aan handterminals is er geen reden om jezelf de hele dag er eentje toe te eigenen.
Ik vind het altijd fijn om eentje bij me te hebben, tenzij de mensen van andere afdelingen er eentje nodig hebben en er geen een meer in de cradle zit. :) Overigens heb je ook filialen waar alleen tl's mogen tellen en die dus tijdens een shift naast tellen en overzicht houden( :') ) weinig andere dingen doen. Dan moet je er toch wel eentje standaard bij je hebben. :D
pi_132480517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:13 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik vind het altijd fijn om eentje bij me te hebben, tenzij de mensen van andere afdelingen er eentje nodig hebben en er geen een meer in de cradle zit. :) Overigens heb je ook filialen waar alleen tl's mogen tellen en die dus tijdens een shift naast tellen en overzicht houden( :') ) weinig andere dingen doen. Dan moet je er toch wel eentje standaard bij je hebben. :D
Tijdens de vulshift heb ik er ook wel eentje bij me, maar om er nou de hele tijd mee rond te lopen gaat me iets te ver. Als ik er eentje nodig heb pak ik dat ding gewoon even uit de oplader en ik zet hem terug als ik klaar ben.
pi_132480728
Als ik er een nodig heb dan pak ik er ook een, maar zeker in het weekend is het een uitdaging om er een te vinden.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:29:47 #211
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_132480767
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de hele dag een HT mogen claimen. Het is niet dat er daar te veel van zijn, ofzo.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_132480783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef Wupgup het volgende:
Als ik er een nodig heb dan pak ik er ook een, maar zeker in het weekend is het een uitdaging om er een te vinden.
Omdat niemand hem terugzet na gebruik :')
pi_132480893
Gisteren een berichtje naar het SSC gedaan over een vleesprijs die niet klopte met de prijs op de verpakking, maar het juiste formulier was niet beschikbaar, dus maar op de ouderwetse manier een bericht gestuurd. Krijg ik vandaag een lulverhaal terug over wat ik moet doen bij een bepaalde foutmelding (Die ik niet eens kreeg, maar goed..) en dat er problemen waren met het ssc waar aan gewerkt werd etc. etc. maar mijn probleem werd dus weer eens volkomen genegeerd...
:') :') :') :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:36:12 #214
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_132480959
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Gisteren een berichtje naar het SSC gedaan over een vleesprijs die niet klopte met de prijs op de verpakking, maar het juiste formulier was niet beschikbaar, dus maar op de ouderwetse manier een bericht gestuurd. Krijg ik vandaag een lulverhaal terug over wat ik moet doen bij een bepaalde foutmelding (Die ik niet eens kreeg, maar goed..) en dat er problemen waren met het ssc waar aan gewerkt werd etc. etc. maar mijn probleem werd dus weer eens volkomen genegeerd...
:') :') :') :')
Ik heb ooit een SSC aangemaakt over sigaretten die niet de opdrukprijs scanden (via het juiste formulier ook nog!) en toen kreeg ik als antwoord een instructie voor de functie Lokale Prijs.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:38:53 #215
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_132481021
Ik loop alleen 's avonds met de terminal rond tijdens de vulshift. Ik kan hem nergens anders kwijt en het is echt een flink eind lopen naar de houder. Daar ben ik anders simpelweg te veel tijd aan kwijt.

De houder kan niet beneden staan want dan zullen er standaard terminals verdwijnen :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_132482408
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:30 schreef mujentas het volgende:

[..]

Omdat niemand hem terugzet na gebruik :')
Inderdaad en vooral de bakker is goed in het hamsteren van die dingen. Tegenwoordig gaat het wel beter moet ik zeggen aan de hand van afspraken die gemaakt zijn tussen de afdelingen :).
pi_132482510
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de hele dag een HT mogen claimen. Het is niet dat er daar te veel van zijn, ofzo.
'S ochtends/begin van de middag zijn er bij ons hoogstens twee echt in gebruikt. Dan vind ik dat ik best een derde even in me broekzak kan houden.
pi_132483110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef exelletor het volgende:

[..]

'S ochtends/begin van de middag zijn er bij ons hoogstens twee echt in gebruikt. Dan vind ik dat ik best een derde even in me broekzak kan houden.
Jullie hebben er 3?
pi_132484008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik besef net dat de nieuwe teamleiderskleding geen zakken hebben. Waar ga ik dan mijn telefoon, terminal, planning en alle andere zooi laten :(
Wat? Ik dacht dat een van de ontwerpers juist met zijn eigen ervaringen had ontworpen? Als in wat hij altijd allemaal bij zich had en er dus voldoende zakken e.d. in moesten zitten.
pi_132484081
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de hele dag een HT mogen claimen. Het is niet dat er daar te veel van zijn, ofzo.
Doe ik wel altijd. Mensen mogen hem van mij lenen als ze hem eventjes nodig hebben, maar als ze klaar zijn wil ik hem dolgraag weer terug.
pi_132484449
Onze nieuwe bonuskaarten zijn op... Hoe komt het toch dat altijd als er er iets nieuws is, het vroegtijdig op is?
pi_132484770
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jullie hebben er 3?
Wij hebben er 4 en we hebben een klein filiaal. 1 ligt in principe altijd bij de counter, de andere 3 worden vrij gebruikt. Meestal ligt er 1 op verkoop, al is dat niet meer nodig nu ze van de kantine boven naar het magazijn zijn verhuisd.

We hebben er iig wel bijna altijd genoeg :)
pi_132485072
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132485313
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef einschtein het volgende:

[..]

Doe ik wel altijd. Mensen mogen hem van mij lenen als ze hem eventjes nodig hebben, maar als ze klaar zijn wil ik hem dolgraag weer terug.
_O_
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:39:06 #225
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132485408
Joey_K zal wel geen terminalprobleem hebben in zijn filiaal :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:42:38 #226
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132485587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
"We zijn bekend met het probleem en nemen het mee in de evaluatie."
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132485631
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
Morgen krijg je nog een doosje hé :+
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:44:31 #228
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132485670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Morgen krijg je nog een doosje hé :+
Poeh poeh, 600 kaarten. Daar doe je 1 dag mee :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132485717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Morgen krijg je nog een doosje hé :+
op dus
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132485843
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

op dus
De OM's hebben een conference call gehad over de leveringsproblemen. Hopelijk gaan ze daar nog iets van terugkoppelen. Nog beter zou zijn als ze die drukpersen overuren laten draaien natuurlijk.
pi_132486212
Kan iemand mij overigens vertellen wat het functioneel nut is van de oude bonuskaart + de nieuwe scannen om deze te 'koppelen'? Wat wordt er onder koppelen verstaan dan?

In ieder geval niet de aankoophistorie van de oude kaart, want die zie ik niet terug :?
pi_132486213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

De OM's hebben een conference call gehad over de leveringsproblemen. Hopelijk gaan ze daar nog iets van terugkoppelen. Nog beter zou zijn als ze die drukpersen overuren laten draaien natuurlijk.
Dat lijkt me de enige oplossing.......... Waarom kan je niet gewoon 8 of 9 miljoen kaarten maken :(. Komen ooit wel op heb je deze ellende niet.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132486378
Kan iemand mij uitleggen hoe de verwachte uitgifte bij mijn winkel deze week 3900 is. We 4200 geleverd krijgen. Er nog per winkel 1 doos beschikbaar is. en de verwachte uitgifte voor week 44 1200 is. Dan zit ik dus op beschikbaar. 4800. Totale uitgifte 5100. Hier zit de fout.......

Praat ik nog niet eens over de 1200 kaarten voor week 45 en 46 samen....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132486622
Ik neem aan dat ze bijhouden hoeveel bonuskaarten er aktief zijn, eventueel zelfs per winkel?
Trek daar de ruim 1 miljoen verstuurde kaarten af, dan weet je toch hoeveel je er nog moet hebben?

:?

En opkomen doen ze toch wel, er komen altijd weer nieuwe klanten bij.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:02:14 #235
375927 Halldor
like a boss
pi_132486642
Er zit weer iemand op HK die niet kan rekenen of fatsoenlijk een excelsheet kan opzetten _O-
pi_132486713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de verwachte uitgifte bij mijn winkel deze week 3900 is. We 4200 geleverd krijgen. Er nog per winkel 1 doos beschikbaar is. en de verwachte uitgifte voor week 44 1200 is. Dan zit ik dus op beschikbaar. 4800. Totale uitgifte 5100. Hier zit de fout.......

Praat ik nog niet eens over de 1200 kaarten voor week 45 en 46 samen....
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:04:56 #237
375927 Halldor
like a boss
pi_132486812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
De laatste tijd gaat er helaas wel vaak wat mis -O-
pi_132486840
Ik zat net nog even te denken over dat koppelen;

Stel dat de klant de nieuwe kaart niet wil registreren/activeren, en de oude bonuskaart vroeger wel ooit een keer heeft geregistreert, worden dan de gegevens gekoppelt ofzo zodat AH stiekem toch weet wie de persoon is die de nieuwe kaart gebruikt?

Of zeg ik nu iets geks? :')
pi_132486938
Er lopen zelfs mensen te zeiken over dat ze nu minder privacy denken te hebben terwijl ze de nieuwe kaart thuisgestuurd hebben gekregen........... :')
pi_132487001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef mujentas het volgende:

Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
Da's een goed punt. Geldt natuurlijk ook voor de MVP's.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:30:53 #241
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132488210
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef mujentas het volgende:
Ik zat net nog even te denken over dat koppelen;

Stel dat de klant de nieuwe kaart niet wil registreren/activeren, en de oude bonuskaart vroeger wel ooit een keer heeft geregistreert, worden dan de gegevens gekoppelt ofzo zodat AH stiekem toch weet wie de persoon is die de nieuwe kaart gebruikt?

Of zeg ik nu iets geks? :')
Uit de handboeken:
1. Neem de oude Bonuskaart van de klant in ontvangst.
2. Scan vervolgens eerst (in de registratiefase) de oude Bonuskaart en daarna de nieuwe Bonuskaart. Je hoeft de kaart niet uit de uitdeelset te halen want de scancode zit achterop.
3. Door het scannen worden de aankoopgegevens van de oude Bonuskaart automatisch gekoppeld aan de nieuwe Bonuskaart.

4. Geef de nieuwe Bonuskaart aan de klant.
5. Deponeer de oude Bonuskaart in de bak die speciaal voor de wisselweken naast je kassa is neergezet.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:32:22 #242
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132488299
Zit even op Plaza te kijken er zijn vertalingen van de uitdeelset in het Pools, Arabisch, Engels, Turks, Duits en Fries beschikbaar :')

quote:
Jo Bonuskaart leaver as kaaihinger brûke?
Knip hjir jo Bonuskaart troch en hingje it lytse part oan jo kaaibosk.
_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132488383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Uit de handboeken:
1. Neem de oude Bonuskaart van de klant in ontvangst.
2. Scan vervolgens eerst (in de registratiefase) de oude Bonuskaart en daarna de nieuwe Bonuskaart. Je hoeft de kaart niet uit de uitdeelset te halen want de scancode zit achterop.
3. Door het scannen worden de aankoopgegevens van de oude Bonuskaart automatisch gekoppeld aan de nieuwe Bonuskaart.

4. Geef de nieuwe Bonuskaart aan de klant.
5. Deponeer de oude Bonuskaart in de bak die speciaal voor de wisselweken naast je kassa is neergezet.
Ik zie dat niet terug hoor?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:38:07 #244
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132488606
Die persoonlijke aanbiedingen, gelden die eigenlijk voor iedereen maar worden alleen de klanten voor ze bedoeld zijn op de hoogte gebracht? Ik bedoel: Staat de aanbieding geregistreerd op de Bonuskaart of is het gewoon een actie(pakket) in C&P-artikelen en kan dus elke klant die van de aanbieding afweet profiteren van de korting?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132488998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Die persoonlijke aanbiedingen, gelden die eigenlijk voor iedereen maar worden alleen de klanten voor ze bedoeld zijn op de hoogte gebracht? Ik bedoel: Staat de aanbieding geregistreerd op de Bonuskaart of is het gewoon een actie(pakket) in C&P-artikelen en kan dus elke klant die van de aanbieding afweet profiteren van de korting?
Ik denk eerlijk gezegd een c&p pakket net als met die oude coupons. Het lijkt me technisch wat moeilijk om dit voor elke bonuskaart individueel te doen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:48:35 #246
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132489182
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd een c&p pakket net als met die oude coupons. Het lijkt me technisch wat moeilijk om dit voor elke bonuskaart individueel te doen.
Dan zijn de aanbiedingen dus niet persoonlijk, maar op basis van klantgroepen. Oftewel, je wordt ingedeeld in een groep klanten en op basis daarvan krijg je aanbiedingen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132489416
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dan zijn de aanbiedingen dus niet persoonlijk, maar op basis van klantgroepen. Oftewel, je wordt ingedeeld in een groep klanten en op basis daarvan krijg je aanbiedingen.
We moeten maar even de persoonlijke aanbiedingen afwachten. Als het goed is komen deze binnen een paar dagen in de brievenbus.

Dan kunnen we kijken hoe het staat opgebouwd in het systeem.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:52:47 #248
375927 Halldor
like a boss
pi_132489430
Bij Mijn Bonus was het zo dat je de coupon ook kon gebruiken als je zelf niet ingedeeld was in die 'groep'. Ik ben benieuwd of dat nu ook nog kan.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:54:45 #249
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132489531
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:

[..]

We moeten maar even de persoonlijke aanbiedingen afwachten. Als het goed is komen deze binnen een paar dagen in de brievenbus.
Dat zijn de Welkomsdeals. Je persoonlijke aanbiedingen ontvang je in je digitale brievenbus :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132489583
Kan iemand mij wat info geven mbt tot het doorgroeien naar TLVK?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')