Android. Dus ik flikker de mail maar me prullenbak in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik hou het nog even bij mijn iPhone 4
Je wou toch niet zeggen dat als je een iPhone had dat je de app wilde gebruiken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Android. Dus ik flikker de mail maar me prullenbak in.
Ik had hem wel gedownload, maar heb hem er ook alweer afgegooid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat als je een iPhone had dat je de app wilde gebruiken?
Tegenwoordig is ook echt alles discriminatie of racismequote:AH komt met de nieuwe bonuskaart. Leuk hoor. Als welkomstdeal krijg je een gratis fotokookboek-app t.w.v. ¤ 3,59.
AH discrimineert echter want die app is alleen geschikt voor die rommel van Apple.
Bedankt Appie!!
Wij androidgebruikers worden structureel achtergesteld door de hoge heren van Albert Heijn. Open je ogen mensen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig is ook echt alles discriminatie of racisme
We moeten heel Albert Heijn maar afschaffen, die is toch te duur en dat is racistisch tegenover mensen die altijd naar de Aldi moeten omdat ze Albert Heijn niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij androidgebruikers worden structureel achtergesteld door de hoge heren van Albert Heijn. Open je ogen mensen!
De site ligt er nu gewoon uit. Stormloop!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:53 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb besloten mijn bonuskaart te activeren, is de website van ah nog slomer dan plaza gewoonlijk
Er zijn momenteel problemen met de bereikbaarheid van de website van AH hierdoor werkt de webwinkel ook niet stabiel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef Zocalo het volgende:
Blijft die oude webwinkel down? Die doet het ook al twee dagen niet..
Okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er zijn momenteel problemen met de bereikbaarheid van de website van AH hierdoor werkt de webwinkel ook niet stabiel.
Veel mensen proberen hun Bonuskaart te activeren.
Ze zijn nu bezig de achterstand met e-mails in te halen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef Zocalo het volgende:
[..]
OkDuurde bij mij ook een dag voor ik mijn bevestigingsmail van de Bonuskaart kreeg
Dus niet dat hij al helemaal offline gehaald wordt? Nu lopen de oude en Appie nog naast elkaar... ook beetje dubbel
Terminal in rechter kontzak, telefoon in linker kontzak, papieren in linker broekzak, eigen mobiel rechter broekzak, prijshouders in zak AH jasje. Betekent dat prijshouders etc niet meer bij me zal hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik besef net dat de nieuwe teamleiderskleding geen zakken hebben. Waar ga ik dan mijn telefoon, terminal, planning en alle andere zooi laten
Geen zakken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik besef net dat de nieuwe teamleiderskleding geen zakken hebben. Waar ga ik dan mijn telefoon, terminal, planning en alle andere zooi laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |