"We zijn bekend met het probleem en nemen het mee in de evaluatie."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
Morgen krijg je nog een doosje héquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat vernieuwend dat de bonuskaarten op zijn. Hoe krijg je het voor elkaar als bedrijf :S
Poeh poeh, 600 kaarten. Daar doe je 1 dag meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Morgen krijg je nog een doosje hé
op dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Morgen krijg je nog een doosje hé
De OM's hebben een conference call gehad over de leveringsproblemen. Hopelijk gaan ze daar nog iets van terugkoppelen. Nog beter zou zijn als ze die drukpersen overuren laten draaien natuurlijk.quote:
Dat lijkt me de enige oplossing.......... Waarom kan je niet gewoon 8 of 9 miljoen kaarten makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
De OM's hebben een conference call gehad over de leveringsproblemen. Hopelijk gaan ze daar nog iets van terugkoppelen. Nog beter zou zijn als ze die drukpersen overuren laten draaien natuurlijk.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de verwachte uitgifte bij mijn winkel deze week 3900 is. We 4200 geleverd krijgen. Er nog per winkel 1 doos beschikbaar is. en de verwachte uitgifte voor week 44 1200 is. Dan zit ik dus op beschikbaar. 4800. Totale uitgifte 5100. Hier zit de fout.......
Praat ik nog niet eens over de 1200 kaarten voor week 45 en 46 samen....
De laatste tijd gaat er helaas wel vaak wat misquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
Da's een goed punt. Geldt natuurlijk ook voor de MVP's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef mujentas het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de vraag hebben onderschat door geen of weinig rekening te houden dat veel gezinnen en stelletjes dezelfde bonuskaart gebruikten met hetzelfde nummer, en nu moeten ze allemaal apart een bonuskaart, dus dan gaat het extra hard.
Uit de handboeken:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef mujentas het volgende:
Ik zat net nog even te denken over dat koppelen;
Stel dat de klant de nieuwe kaart niet wil registreren/activeren, en de oude bonuskaart vroeger wel ooit een keer heeft geregistreert, worden dan de gegevens gekoppelt ofzo zodat AH stiekem toch weet wie de persoon is die de nieuwe kaart gebruikt?
Of zeg ik nu iets geks?
quote:Jo Bonuskaart leaver as kaaihinger brûke?
Knip hjir jo Bonuskaart troch en hingje it lytse part oan jo kaaibosk.
Ik zie dat niet terug hoor?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uit de handboeken:
1. Neem de oude Bonuskaart van de klant in ontvangst.
2. Scan vervolgens eerst (in de registratiefase) de oude Bonuskaart en daarna de nieuwe Bonuskaart. Je hoeft de kaart niet uit de uitdeelset te halen want de scancode zit achterop.
3. Door het scannen worden de aankoopgegevens van de oude Bonuskaart automatisch gekoppeld aan de nieuwe Bonuskaart.
4. Geef de nieuwe Bonuskaart aan de klant.
5. Deponeer de oude Bonuskaart in de bak die speciaal voor de wisselweken naast je kassa is neergezet.
Ik denk eerlijk gezegd een c&p pakket net als met die oude coupons. Het lijkt me technisch wat moeilijk om dit voor elke bonuskaart individueel te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Die persoonlijke aanbiedingen, gelden die eigenlijk voor iedereen maar worden alleen de klanten voor ze bedoeld zijn op de hoogte gebracht? Ik bedoel: Staat de aanbieding geregistreerd op de Bonuskaart of is het gewoon een actie(pakket) in C&P-artikelen en kan dus elke klant die van de aanbieding afweet profiteren van de korting?
Dan zijn de aanbiedingen dus niet persoonlijk, maar op basis van klantgroepen. Oftewel, je wordt ingedeeld in een groep klanten en op basis daarvan krijg je aanbiedingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd een c&p pakket net als met die oude coupons. Het lijkt me technisch wat moeilijk om dit voor elke bonuskaart individueel te doen.
We moeten maar even de persoonlijke aanbiedingen afwachten. Als het goed is komen deze binnen een paar dagen in de brievenbus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan zijn de aanbiedingen dus niet persoonlijk, maar op basis van klantgroepen. Oftewel, je wordt ingedeeld in een groep klanten en op basis daarvan krijg je aanbiedingen.
Dat zijn de Welkomsdeals. Je persoonlijke aanbiedingen ontvang je in je digitale brievenbusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
We moeten maar even de persoonlijke aanbiedingen afwachten. Als het goed is komen deze binnen een paar dagen in de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |