soms staat een nieuwe streepjescode niet in het systeem. Dat kan je via beheer en onbekende scannummer dan vaak wel aan het betreffende nasanummer hangen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan staat het wel in, maar moet er dus een t-correctie gedaan worden om het scanbaar te maken. Dit kan via een terminal of via de pc.
Soms heb je dingen die niet in de systemen staat (bijv. als je dingen van de plus/jumbo etc. krijgt geleverd) en daar kun je als niet-franchiser weinig mee.
Als de Air Miles kaart gekoppeld is gaat het automatisch. Anders even de Air Miles kaart scannen met de handscanner of bij de betaalautomaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:11 schreef donald500 het volgende:
Kreeg gisteren de vraag of je bij de zelfscan ook je airmiles pas kon scannen?
Of moet je bonuskaart daarvoor gekoppeld zijn?
Ik wist het niet, maar gelukkig had die klant gewoon afgerekend bij de kassa.
Wij hebben ook sinds zaterdag 1 defecte kassa, de lade gaat niet meer open en dicht.
Hopelijk gaat dat snel gemaakt worden, want de rijen worden op deze manier erg lang.
Met 1 defecte kassa al lange rijen.... Dan zouden jullie een prio winkel (zo'n 100 winkels die hoge druk draaien op hun kassapark hebben bij hollander/ncr prioriteit) moeten zijn en zou hij als hij is aangemeld binnen 24 uur gemaakt worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:11 schreef donald500 het volgende:
Wij hebben ook sinds zaterdag 1 defecte kassa, de lade gaat niet meer open en dicht.
Hopelijk gaat dat snel gemaakt worden, want de rijen worden op deze manier erg lang.
Kunnen jullie bij wwm ook lokale artikelen toevoegen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:02 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
soms staat een nieuwe streepjescode niet in het systeem. Dat kan je via beheer en onbekende scannummer dan vaak wel aan het betreffende nasanummer hangen.
Nope.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kunnen jullie bij wwm ook lokale artikelen toevoegen?
Op die manier verkopen wij altijd zakken strooizout (die eigenlijk voor intern gebruik bedoeld zijn). Op de kassabontekst staat wel mooi "strooier". Maar volgens mij zijn ze afgelopen jaar begonnen met de reguliere verkoop van strooizout.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nope.
De workaround is een streepjescode toevoegen aan een artikel dat je niet voert met dezelfde prijs, en er dan een B-correctie op maken. Je krijgt alleen niet zo'n mooie naam op de kassabon.
Nee, dat zijn wij niet, kassa is nog steeds kapot, maar ik bedoelde het eigenlijk gewoon in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Met 1 defecte kassa al lange rijen.... Dan zouden jullie een prio winkel (zo'n 100 winkels die hoge druk draaien op hun kassapark hebben bij hollander/ncr prioriteit) moeten zijn en zou hij als hij is aangemeld binnen 24 uur gemaakt worden.
Hoe kunnen de rijen zo lang zijn als de 6e kassa alleen op vrijdag en in het weekend open isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:11 schreef donald500 het volgende:
Je winkel krijgt er flink wat uren voor om extra bezetting en gastvrouwen/heren te regelen. Raar dat de uren niet ingezet zijn..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef exelletor het volgende:
Ik heb vandaag trouwens tientallen bonuskaarten uitgedeeld, maar geen een ingenomen/weggegooid.Zaten op een gegeven moment met drie bijdraaiers achter de kassa's - ons MT had uiteraard niemand extra ingeroosterd.
Sorry, ook elke dag tussen 16.00 - 19.00.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe kunnen de rijen zo lang zijn als de 6e kassa alleen op vrijdag en in het weekend open is
6 januari, maar de bijbehorende kortingen ontvang je ook met je nieuwe bonuskaart.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Zal misschien al zijn langs geweest, sorry dan. Tot wanneer kun je je oude AH bonuskaart gebruiken en bijbehorende kortingen?
6 januari 2014. De kortingen die voorheen bestonden bestaan nog steeds en zijn ook te verzilveren met je nieuwe bonuskaartquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Zal misschien al zijn langs geweest, sorry dan. Tot wanneer kun je je oude AH bonuskaart gebruiken en bijbehorende kortingen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
6 januari 2014. De kortingen die voorheen bestonden bestaan nog steeds en zijn ook te verzilveren met je nieuwe bonuskaart
gr gr
Edit: Donald was mij voor
gvd. Mensen, leer nou gewoon eens lezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Ik stem voor, ik kan het woord eigenlijk niet meer horen sinds gisteren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gvd. Mensen, leer nou gewoon eens lezen
Ik stem voor om het woord "bonuskaart" tot 6 januari uit dit topic te verbannen_
Ja?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:03 schreef d4v1d het volgende:
Mujentas? Kan jij nog in de OP wijzigingen doen?
Misschien een idee om even een link naar de veelgestelde vragen over de bonuskaart neer te zetten.quote:
Wordt toch niet gelezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien een idee om even een link naar de veelgestelde vragen over de bonuskaart neer te zetten.
Als ze dat wel lezen
Ik heb een klachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:04 schreef mujentas het volgende:
Ik krijg net de eerste welkomstdeal in de mail, een gratis fotokookboek app.
Wat is deze onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |