Staat ook een beetje raar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
Ja, dat kan wel, maar geen huismerk producten van andere supermarkten. Simpelweg omdat wij het recht niet hebben om deze te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Staat ook een beetje raar.Verder kun je over het algemeen alles gewoon verkopen. Je kunt ze als lokaal artikel invullen en op die manier worden ze scanbaar op de kassa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een beetje recalcitrant vandaag?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef OudeBok het volgende:
Haha, jezus ik las net die reacties van dat achtergestelde stuk vreten wolfrolf of zo. Wat een figuur. Het is hier geen supermarkt, we kunnen 'm hier flikken wat we willen binnen de FOK! huisregels. Of denken sommige mensen dat de persoon in de supermarkt precies dezelfde persoon thuis is?
Hier klikkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Hoi allemaal,
Even een vraagje; Ik heb maar 1 bonuskaart ontvangen. Wat nu?
gr gr
Ik zie het nu, hij is tijdelijk gratis.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:11 schreef donald500 het volgende:
[..]
Naja in die mail staat dat ik hem binnen een paar dagen in huis heb en heb geen rekeningnummers oid hoeven door te geven.
Wie weet staat er wel in die brief met pas dat ik nog die ¤2,50 moet betalen om hem te activeren...
quote:Aanmelden voor Air Miles
Tijdens het activeren van je nieuwe Bonuskaart kun je nu gratis een Air Miles kaart aanvragen! Ga snel naar ah.nl/bonuskaart. Op de Air Miles website kun je ook een Air Miles kaart aanvragen. Je betaalt dan eenmalig 2.50 euro. Het sparen is gratis.
Kijk voor de voorwaarden op www.airmiles.nl.
Waar wil je heen met je reactie? Ik zie mezelf niet tegenstrevend, dwars, of whatever er nog meer in de definitie van recalcitrant past doen o.Oquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ben je een beetje recalcitrant vandaag?
Ondanks dat we op FOK zitten, kunnen we nog wel enigszins beschaafd blijven en niet iemand voor achtergesteld stuk vreten uitmaken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Waar wil je heen met je reactie? Ik zie mezelf niet tegenstrevend, dwars, of whatever er nog meer in de definitie van recalcitrant past doen o.O
Centrumpassage 27-29 2903 HA Capelle aan den IJsselquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben ook even weg hoor. Alweer een nieuw topic.
Maar goed: zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Centrumpassage 27-29 2903 HA Capelle aan den IJssel
Nope.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Je zit er een 150 km naast, zo even op de gok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oh, aangenaam!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ondanks dat we op FOK zitten, kunnen we nog wel enigszins beschaafd blijven en niet iemand voor achtergesteld stuk vreten uitmaken.
Jammur, had een record geweest denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zit er een 150 km naast, zo even op de gok.
Vorige topic was anders ook binnen 5 minuten geraden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:01 schreef OudeBok het volgende:
Jammur, had een record geweest denk ik.
Is dit in tegelen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben ook even weg hoor. Alweer een nieuw topic.
Maar goed: zoekplaatje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |