Krijg ik vergoed Joodje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:57 schreef waht het volgende:
[..]
Jij betaalt niets voor je miljoen-miljard-megabyte-internetverbinding?
Daar is het PGB niet voor bedoeld.quote:
Net als de lease-step?quote:
Dat kan best wezen, maar in feite steel je gewoon een film.quote:
En de beukennootjes voor zijn Eekhoorn. Die dwergen zijn ware subsidieslurpers.quote:
Hoho, we hebben het hier wel over iemand wier salaris niet uit de algemene middelen komt, ambtenaar-meneer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de beueknootjes voor zijn Eekhoorn. Die dwergen zijn ware subsidieslurpers.
Hoeveel dvd/blus heb je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een snelle verbinding, maar geen computer om te downloaden. Want digitale shit is voor mietjes.
Dat is een dure step, brada.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn 500 euro step heb ij zelf betaald vriend.
Welk gedeelte van de zin?quote:
Wel wat. Daarnaast beetje Netflix en een beetje tv.quote:
Downloaden gaat het voor mij ook niet worden inderdaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een snelle verbinding, maar geen computer om te downloaden. Want digitale shit is voor mietjes.
U begon nota bene met vriendquote:
Bij nieuwe series ontkom je er niet aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Downloaden gaat het voor mij ook niet worden inderdaad. Veel te veel werk voor wat flims oid.
Oh jawel. Het is gewoon diefstal natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch vreemd dat niemand vindt dat iets mis is met het illegaal downloaden van films.
Ach, zoveel series kijk ik niet en degene die ik kijk komen hier vaak ook wel een keer op tv.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij nieuwe series ontkom je er niet aan.
Tegen de tijd dat hier Suits op de buis komt, ben ik bejaard.
Illegaal belasting betalen vind ik ook maar niets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch vreemd dat niemand vindt dat iets mis is met het illegaal downloaden van films.
En dan heb je er meteen een goede ondertiteling bij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, zoveel series kijk ik niet en degene die ik kijk komen hier vaak ook wel een keer op tv.
Het is wel goed voor je Engels om het zonder ondertitels te kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan heb je er meteen een goede ondertiteling bij.
Goedemorgen, inclusief zonneschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |