SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horenquote:
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even stoer doen met mijn middelbareschoollatijn
Lewan NIF nemen of behouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horen
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Met welke teams spelen jullie eigenlijk?
kan ik dus beter normale Lewandowski halen en dan robben halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Ik zit nu in D6 en kom er gewoon niet doorheen met bepaalde teams, moet echt gaan zoeken naar een team dat me echt goed ligt..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.
zonde van je tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Grieksquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.
quote:
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....
Te veel kaarten vooral. Als er alleen te veel coins op de markt zouden zijn, zouden de prijzen stijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
https://www.facebook.com/fappythedolphin
hahahahaha wtf
Doen ze toch nooit in het begin?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Nee daar word ik echt helemaal gestoord vanquote:
onder welke steen kom jij vandaanquote:
alleen op de hoogte van je 14 jaar lange mentale achterstandquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik loop drie weken achter met fifa dat weet je toch
hilarischquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
alleen op de hoogte van je 14 jaar lange mentale achterstand
chillquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van op wintersport gaan ?
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klotequote:
rooie dakduif op de pistequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klote
ja als ze niet goed zitten is het kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klote
quote:
wat is er nou weer mis met wintersport?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn pa wilt te winter sporten toen hij zei dat hij op vakantie wou dacht ik mooi naar een warm land.
Maar helaas
liever naar een warm landquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met wintersport?
Ik ga liever naar een warm land, omdat ik in de zomer nooit meer op vakantie ga.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met wintersport?
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een warm land, omdat ik in de zomer nooit meer op vakantie ga.
Wintersport is chillquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantie
Mee eens. Veel leuker zelfs, alleen vaak wel duurder helaas. En mijn maten vinden het allemaal niksquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantie
kost een vermogenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mee eens. Veel leuker zelfs, alleen vaak wel duurder helaas. En mijn maten vinden het allemaal niks
Het heeft wel iets, op de piste. Je ziet aan de chicks dat ze lekker zijn, maar door de skipakken blijft het een grote verrassing wat er precies onder zitquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wintersport is chillGeile meiden
![]()
Heb ik van horen zeggen dan.
Dan kun je toch ook op vakantie gaan naar Iran?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, op de piste. Je ziet aan de chicks dat ze lekker zijn, maar door de skipakken blijft het een grote verrassing wat er precies onder zit
wat een kutgoalquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Blistering het volgende:
In de 90ste minuut de 3-3 maken tegen Shakhtar op legendary niveauGod wat haat ik dat niveau trouwens.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/174639489
Waarom zo'n goal uploaden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Blistering het volgende:
In de 90ste minuut de 3-3 maken tegen Shakhtar op legendary niveauGod wat haat ik dat niveau trouwens.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/174639489
omdat het kan?quote:
Ga online spelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
omdat het kan?
En omdat ik nooit weet te scoren tegen legendary tegenstanders en nu opeens 3xRaar spel.
Wat ben je toch een verstandige jongen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben geen idee![]()
Ik denk dat ik serieus maar een ander account ga aanmaken (xbox)
Ja, maar je moet dus ook weer live kopen voor extra accountquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verstandige jongen.
na 5 weken doen wat we hier aldoor al zeggen
Nee, want daar zie je geen knappe gezichtjes en blonde paardenstaartjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook op vakantie gaan naar Iran?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
in de zomer word je bruin ja oh wacht
Ik neuk je de moederquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
in de zomer word je bruin ja oh wacht
ik denk dat je genoeg tegenstanders gaat vinden in single matches iigquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.easports.com/u(...)Id=f18CQ7sqnKlOQ:ps3
kijken hoe dit speelt. (vreselijke kut chem dus zal wel goed spelen)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)2918.html?langId=-11
Goed gekeurd ?
GAM / Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3quote:
Ik hoef geen TV hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GAM / Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
lees dit topic en wees overtuigd
Ik snap dat nog steeds niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]____________!
Je moet de Techwood IF22883 hebben man
gewoon een running gag hierquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet.Wat is er nou zo grappig aan die tv op FOK!?
Er staat IF in de naam hihahoquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet.Wat is er nou zo grappig aan die tv op FOK!?
Naja, ik heb mn eigen uitrusting en last-minute zijn er wel goeie dealtjes te vinden, maar dan nog vaak duurder dan een zomervakantie.quote:
Heb trouwens ook geen geld voor dat dingquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, totdat ik de TECHWOOD IF22883 kocht, wat een geweldig stukje techniek
ik ook, maar de aanschaf daarvan is duur, skipas is duur, appartement hoeft niet per se duur te zijn. Moet je daar ook nog eten maar daar kan je ook nog op bezuinigen natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Naja, ik heb mn eigen uitrusting en last-minute zijn er wel goeie dealtjes te vinden, maar dan nog vaak duurder dan een zomervakantie.
vast wel maar die weet ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar moet toch wel een geschiedenis achter zitten?
ben je me nou aan het terugtrollenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb trouwens ook geen geld voor dat ding
En heb al een 108 en 81 cm TV
Neuh, klaar met pacehoeren en mongolen. Eerst leren verdedigen tegen cpu, dan probeer ik het wel weer eens.quote:
Ja want de cpu speelt wel als pacehoerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Neuh, klaar met pacehoeren en mongolen. Eerst leren verdedigen tegen cpu, dan probeer ik het wel weer eens.
Boeie, stuk meer plezier aan momenteel dan online.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want de cpu speelt wel als pacehoeren
Je leert niks van offline spelen
Dus je gaat leren verdedigen tegen de CPU daar zal je best veel aan hebben onlinequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Neuh, klaar met pacehoeren en mongolen. Eerst leren verdedigen tegen cpu, dan probeer ik het wel weer eens.
Snap ze ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Laat die jongen lekker offline spelen als hij dat leuker vindt, stelletje zeiksnollen.
men probeert hem op hardhandige wijze duidelijk te maken dat als hij nog online ambities heeft, hij beter online kan spelen om zodoende het verdedigen te leren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Laat die jongen lekker offline spelen als hij dat leuker vindt, stelletje zeiksnollen.
En als hij die niet heeft ook prima toch? Laat hem gewoon spelen zoals hij dat wil.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
men probeert hem op hardhandige wijze duidelijk te maken dat als hij nog online ambities heeft, hij beter online kan spelen om zodoende het verdedigen te leren.
Als hij die niet heeft is dat zeker geen probleem, maar ik herinner mij dat hij wel online wil spelen en dit ook heeft geprobeerd, maar dat het niet lukte omdat hij het verdedigen nog niet voldoende onder de knie had. Daarom ging ik er vanuit dat hij nog wel online aspiraties heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als hij die niet heeft ook prima toch? Laat hem gewoon spelen zoals hij dat wil.
Maar hij geeft aan dat hij in offline meer plezier heeft, dus blijft hij gewoon offline spelen. Niks mis mee toch? Het is het zeker niet waard om daar zo over te bitchen als een wijf.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als hij die niet heeft is dat zeker geen probleem, maar ik herinner mij dat hij wel online wil spelen en dit ook heeft geprobeerd, maar dat het niet lukte omdat hij het verdedigen nog niet voldoende onder de knie had. Daarom ging ik er vanuit dat hij nog wel online aspiraties heeft.
Aanpassen of verkassen. Één rijk, één volk, één mening.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als hij die niet heeft ook prima toch? Laat hem gewoon spelen zoals hij dat wil.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanpassen of verkassen. Één rijk, één volk, één mening. leider
sorry sorry egt sorry was me broertjequote:
Dat zal het niet zijn, maar leren verdedigen doe je niet tegen de computerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
movember komt er aan. heb al zo'n idee wat voor snorretje tim neemtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry sorry egt sorry was me broertje
Ik word gewoon gefrustreerd van LB+Y balletjes die tegengoals opleveren. Daarnaast heb ik ook veel te vaak online dat ik met 2 verdedigers druk zet, eentje de bal verovert, 'm tegen de andere verdediger aantikt waardoor m'n tegenstander alsnog door kan lopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
men probeert hem op hardhandige wijze duidelijk te maken dat als hij nog online ambities heeft, hij beter online kan spelen om zodoende het verdedigen te leren.
Zo'n Turks vlassnorretjequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
movember komt er aan. heb al zo'n idee wat voor snorretje tim neemt
Hij doet het toch om de boel wat beter onder de knie te krijgen zegt hij..dan kan hij beter lekker even coins binnenharken en het zo leren.quote:
Nou, die van Volkan Demirel is toch niet echt vlassig te noemen.quote:
tsja als jij liever offline wil oefenen dan moet je het zelf weten, ik hou je niet tegenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik word gewoon gefrustreerd van LB+Y balletjes die tegengoals opleveren. Daarnaast heb ik ook veel te vaak online dat ik met 2 verdedigers druk zet, eentje de bal verovert, 'm tegen de andere verdediger aantikt waardoor m'n tegenstander alsnog door kan lopen![]()
Al met al irriteer ik me online meer dan dat ik plezier heb, en dat heb ik offline minder. En aangezien ik Fifa 13 nooit gedaan heb en dus een grote achterstand heb qua alles zo'n beetje, is tegen legendary cpu spelen een goeie manier voor mij om het verdedigen wat beter onder de knie te krijgen aangezien ik continu onder druk sta.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/squad/2604
Dit team![]()
Depay![]()
433(5)
Ook totaal geen last al die kleine mensen op het middeveld
Ik ga voor een basisschoolturks vlassnorretje denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, die van Volkan Demirel is toch niet echt vlassig te noemen.
Hihahoquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
De computer is ook een LB+Y en cross abuser
Laat Rene van der Thorb het maar niet zien met al die kleine spelers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/squad/2604
Dit team![]()
Depay![]()
433(5)
Ook totaal geen last al die kleine mensen op het middeveld
Ik weet het, al zegt het weinig wat deze man wil natuurlijk. Probleem is dat die pauper Destorme er 3 maakte..2 Juup spelers zal wel niet gebeuren.quote:
Je kan echt beter 4-1-2-1-2 doen en dan LM/RM naar voren schuivenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga 433(5) eens proberen met Reus - Lewa - Aubamepingpong
gr gr Pace86
Opgelost thanks.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tenk joe
Marquinho's chem klopt niet
op wie hadden jullie gehoopt dan ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet het, al zegt het weinig wat deze man wil natuurlijk. Probleem is dat die pauper Destorme er 3 maakte..2 Juup spelers zal wel niet gebeuren.
Heb nu paar keer tegen een CF gespeeld en hij werkt dan wel echt als een soort targetman.die terugzakt voor de kaats en korte pass (en evt de kopbal erna).met Reus en Aube heb je perfecte wingers.spitsen daarvoor..en Lewa heeft hele goede passingquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan echt beter 4-1-2-1-2 doen en dan LM/RM naar voren schuiven
gr gr CrossKiid
Tshimanga of Koulibaly. Allebei goal en clean sheet voor Genk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op wie hadden jullie gehoopt dan ?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opgelost thanks.(team ff opnieuw opslaan voor de juiste afbeelding)
Skere tvquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef Anonymous61 het volgende:
1ste pakket @psncard
GIBSON![]()
[ afbeelding ]
bewaren bijna st patricksdayquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef Anonymous61 het volgende:
1ste pakket @psncard
GIBSON![]()
[ afbeelding ]
Maart pas johquote:
Skere kleine kamer danquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
er past zowiezo geen grotere tv in mn kamer
Ja dat wel. Had al een stuk van de volgende EP's gezien. Ben wel benieuwd hoe alles gaat uitpakkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij was goed hehoop dat het een goed seizoen gaat worden.
Je merkt wel dat ze bespaard hebben op special effects trouwens
Die werden nooit wat waard, maar misschien dat je er nu 200c voor krijgt omdat mensen dan de max chem pas kunnen pakken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maart pas joh
Ook Ierse coaches zullen wel wat waard worden dan.
voor dat ene chem puntje ? lijkt mij niet maar hoop het welquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maart pas joh
Ook Ierse coaches zullen wel wat waard worden dan.
Paas nog eens link zal ik wel abonneren. Dan ben je het enige Fifa kanaal waar ik op geabonneerd benquote:
In 433(3) aan de linkerkant ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef rolls-reus het volgende:
In 433(2) kloppen de cm - cb lijntjes niet op wefut
http://www.youtube.com/user/TheDjeetje?view_as=publicquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Paas nog eens link zal ik wel abonneren. Dan ben je het enige Fifa kanaal waar ik op geabonneerd ben
futhead geen idee. UTT welquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Roypsv het volgende:
Zijn de prijzen op Futhead en ultimatetrading beetje actueel ?
Diego? Of Götze?quote:
futhead heeft zoveel te doen prijzen kloppen niet en daalt alleen maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Roypsv het volgende:
Kan je beter UTT gebruiken ja..daar staat ook bij hoe actueel hij is op dat moment (Update: 38 minutes ago oid staat er steeds bij )quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Roypsv het volgende:
Veel te doen? Jij denkt dat die prijzen handmatig worden ingeklopt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
futhead heeft zoveel te doen prijzen kloppen niet en daalt alleen maar
hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel te doen? Jij denkt dat die prijzen handmatig worden ingeklopt?
geen idee het faalt zowiezo www.wefut.com is mijn favoriet nuquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel te doen? Jij denkt dat die prijzen handmatig worden ingeklopt?
mensen zeggen lewandowskiquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Welke spitsen zijn echt aanraders dit jaar ?
Heb al Mandzukic, Giovinco, Gomez, Ibarbo, Benteke, Jovetic, Vucinic, Pato en Sturridge geprobeerd
Ik kreeg 450 gouden paketen dankzij wefut.com. Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
geen idee het faalt zowiezo www.wefut.com is mijn favoriet nu
Bright Dike.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Heb al Mandzukic, Giovinco, Gomez, Ibarbo, Benteke, Jovetic, Vucinic, Pato en Sturridge geprobeerd
Demba Ba, maar wellicht niet in die formatie van jou.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Dan kan je waarschijnlijk niet verder.. wat ik nu ook heb na de halve finale.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
WTF ik win de semi final krijg gewoon coins word er daarna afgekickt en moet de semi final opnieuw spelen
Moet elke keer lachen om die naanm..zou niks worden als hij in mijn team zatquote:
Geabonneerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/TheDjeetje?view_as=public
Heb ik ook al geprobeerd speelde wel degelijk, maar moest al gauw ruimte maken voor Bentekequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Demba Ba, maar wellicht niet in die formatie van jou.
Jij hebt ook jouw inloggegevens naar Reemi en Pascal gestuurd?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 gouden paketen dankzij wefut.com. Dat was echt fantastisch.
Mooie naam tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet elke keer lachen om die naanm..zou niks worden als hij in mijn team zat
Blijven proberen. Dat zijn de beste spitsen van het spelquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Benteke > Mandzukic > Gomezquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijven proberen. Dat zijn de beste spitsen van het spel
Ja, hun stuurde mij zon mail met dak de prijs vraag had gewonnen en dat ze de paketen nog op mijn account moeste zetten met mijn geheime vraag en wachtwoordquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt ook jouw inloggegevens naar Reemi en Pascal gestuurd?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hun stuurde mij zon mail met dak de prijs vraag had gewonnen en dat ze de paketen nog op mijn account moeste zetten met mijn geheime vraag en wachtwoord
hoop niet dat ze hem ook gebruike bij me email en hyves haha is dezelfde :$
Ik zat te wachten op een piemel xdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke > Mandzukic > Gomez![]()
Ook al heb ik Gomez na de patch amper gebruikt, omdat hij in de 5 wedstrijden daarna kut was
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent beter geworden dus dan verdien jij mijn steun.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
En dat als invaller.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier nou nee tegen zeggen Dree? Dat kan toch niet!!!
Hoe jij consumebles uitspreekt is wel mooiquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/TheDjeetje?view_as=public
Zulke dingen vergeet ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Je bent beter geworden dus dan verdien jij mijn steun.
Cupsquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier nou nee tegen zeggen Dree? Dat kan toch niet!!!
Grote praatjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cups![]()
Ik win daar ook alles met 4 doelpunten verschil
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou als je zo gaat doen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik wil graag nr. 100 zijn dus ik wacht even.quote:
Fake shot en je linker joystick naar de kant toe doen waar je heen rentquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Roypsv het volgende:
[url=http://puu.sh/4VWd7.png]
Hoe doe je die laatste move met sturridge?
Dat werkt toch alleen maar als je tegen debielen speelt. Kom op zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fake shot en je linker joystick naar de kant toe doen waar je heen rent
Milito natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Ja tuurlijk. Ik had de PPV gekochtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Omfg Chase heb je Gil Melendez Sanchez gezien?
dat word een grote fail voor mij, want fake shot kan ik niet eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fake shot en je linker joystick naar de kant toe doen waar je heen rent
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen maar als je tegen debielen speelt. Kom op zeg
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Hoe Dreetje denk dat buitenlanders zijn naam uitspreken:
[ afbeelding ]
Hoe buitenlanders het daadwerkelijk uitspreken:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat word een grote fail voor mij, want fake shot kan ik niet eens
grote eelt vingertquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Bij mij gaat hij heel af en toe nog wel eens fout, omdat ik de knoppen bijna tegelijk indruk met een vinger
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat word een grote fail voor mij, want fake shot kan ik niet eens
Ik had zaterdag een verjaardag anders had ik hem ook gekocht. Diego zijn post fight interviewquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik had de PPV gekocht. Wat een war he!
Dja Djédjéquote:
Müllerquote:
Eind dit jaar heb je een IF versie van Dirkie Müller op LW, ST, RW en CAMquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Müller
Jammer dat hij LM is, want dat betekent dat ik hem niet gewoon kan vervangen in mijn team...
Sowieso was het echt een topevent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een verjaardag anders had ik hem ook gekocht. Diego zijn post fight interview
Jammer dat die niet in 1 team kunnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eind dit jaar heb je een IF versie van Dirkie Müller op LW, ST, RW en CAM
Dan zou ik toch iemand anders op links zetten want met zoveel übermoffen zal er wel extreem veel over rechts gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in 1 team kunnen
Shit, sonquote:Konzoemabeles
quote:
Dat kan helemaal niet vanaf daar. Dat is from impossible angle.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet ik je even door je beeldscherm heen beuken ?
Ex van een vriend van mij zat daar ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Hardwell![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/302388
Als fan of gewoon random in het publiek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ex van een vriend van mij zat daar ook.
Jup, ging welquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier al eens Mandzukic geprobeerd ?
Echt een baas
Fan. Maar haar verhaal was niet interessant genoeg om aan tafel te mogen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als fan of gewoon random in het publiek?
Die andere verhalen waren ook niet zo boeiend haha..eentje kwam hem tegen toen hij stond te pissen en een ander had een tattoo van hemquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Fan. Maar haar verhaal was niet interessant genoeg om aan tafel te mogen.
Ja niet echt bijzondere verhalen. Had zij waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die andere verhalen waren ook niet zo boeiend haha..eentje kwam hem tegen toen hij stond te pissen en een ander had een tattoo van hem
die kwam me zo bekend voor dat ik denk dat hij ook al op de radio was, zon aandachtsgeil mannekequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die andere verhalen waren ook niet zo boeiend haha..eentje kwam hem tegen toen hij stond te pissen en een ander had een tattoo van hem
<-----------quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Pino0 het volgende:
Ik vind Di Natale een beetje tegen vallen
hoe kan je nou zo'n filmpje maken...quote:
dan zou jij dus ook zulke filmpjes moeten makenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe kan je nou zo'n filmpje maken...
dan ben je toch ook niet goed
samen met jullie mamquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zou jij dus ook zulke filmpjes moeten maken
kom eruit dan met je rotsmoelquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik neuk je de moeder
ik stamp op je kop
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet ik je even door je beeldscherm heen beuken ?
Leuk voor je ga nu maar weer wegquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die filmpjes van Djeetje kunnen echt niet mensen.
Op Futhead wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Roypsv het volgende:
Als ik een squad maak op Wefut of futhead dan kan ik nergens de totale kosten zien ofwel ?
Futhead is hier verboden dikkopquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat heeft hier natuurlijk ook veel mee te maken, triest persoon.
Futhead en Futwiz zijn wel 20x beter imoquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Futhead is hier verboden dikkop
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat lul je nou man mongool. stamp je de moeder
Vast wel probeer het eens te zoeken zou ik zeggenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Pino0 het volgende:
Is er ergens een lijst met alle spelers met finesse shot trait?
echte he wat een kneusquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat heeft hier natuurlijk ook veel mee te maken, triest persoon.
wefut vind ik op alle fronten beter. duidelijker etc. alleen vind het jammer dat je de totale prijs van je gemaakte team niet zietquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Futhead en Futwiz zijn wel 20x beter imo
Help me isquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vast wel probeer het eens te zoeken zou ik zeggen
Oke ga nu maar weer naar xbox world.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Futhead en Futwiz zijn wel 20x beter imo
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
staat het hier niet bij ?
http://wefut.com/en/player-database
Klikquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Pino0 het volgende:
nopequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Pino0 het volgende:
En uitprinten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wowowow nog nooit gezien deze site ff scannen
Die goldcup is zo easy die win ik echt 7 van de 10 keerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Djeetje het volgende:
Het verschil tussen divisies en cups is echt te groot.
Divisies brengt ook alleen maar frustraties
Divisies is elke wedstrijd kantje boord en hopen dat het meezit. Slechts 3/10 wedstrijden heb ik echt het gevoel dat ik beter ben. Maakt het wel spannendquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Djeetje het volgende:
Het verschil tussen divisies en cups is echt te groot.
Divisies brengt ook alleen maar frustraties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Dit zijn alle spelers met finessequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Bedankt maar daar kan ik niet specifiek finesse shot eruit filteren
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
nou was leuk zo'n dagje denken te besteden aan leren voor de aankomende tentamenshet zit ook niet mee heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Filter zit er al he..dit is de lijst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Bedankt maar daar kan ik niet specifiek finesse shot eruit filteren
waarom staat benzema er niet in dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Filter zit er al he..dit is de lijst.
Die staat blijkbaar niet goed in de futwiz database.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
waarom staat benzema er niet in dan?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
nou was leuk zo'n dagje denken te besteden aan leren voor de aankomende tentamensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook aan de bak want ook tentamens volgende week en heb nog zoveel in te halen
FUT en GTA maken het lastig
hahah gl ik week later maar 0.0 dit blokg edaan dus moet zo'n 40 hoofdstukken inhalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik moet ook aan de bak want ook tentamens volgende week en heb nog zoveel in te halen
die Chermiti was wel goed toch vorig jaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil echt een team met Chikhaoui maken eigenlijk, maar die kerel is echt onmogelijk te hybridden zonder er (veel) kneuzen bij te gebruiken.
Misschien is Sio dit jaar wat fijner..dan kan je nog wel een aardig Raffeisen team maken.
Chermiti en je hebt maar 1 kneus ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil echt een team met Chikhaoui maken eigenlijk, maar die kerel is echt onmogelijk te hybridden zonder er (veel) kneuzen bij te gebruiken.
Misschien is Sio dit jaar wat fijner..dan kan je nog wel een aardig Raffeisen team maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |