SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horenquote:
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even stoer doen met mijn middelbareschoollatijn
Lewan NIF nemen of behouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horen
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Met welke teams spelen jullie eigenlijk?
kan ik dus beter normale Lewandowski halen en dan robben halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Ik zit nu in D6 en kom er gewoon niet doorheen met bepaalde teams, moet echt gaan zoeken naar een team dat me echt goed ligt..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.
zonde van je tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Grieksquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.
quote:
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....
Te veel kaarten vooral. Als er alleen te veel coins op de markt zouden zijn, zouden de prijzen stijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
https://www.facebook.com/fappythedolphin
hahahahaha wtf
Doen ze toch nooit in het begin?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Nee daar word ik echt helemaal gestoord vanquote:
onder welke steen kom jij vandaanquote:
alleen op de hoogte van je 14 jaar lange mentale achterstandquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik loop drie weken achter met fifa dat weet je toch
hilarischquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
alleen op de hoogte van je 14 jaar lange mentale achterstand
chillquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van op wintersport gaan ?
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klotequote:
rooie dakduif op de pistequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klote
ja als ze niet goed zitten is het kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klote
quote:
wat is er nou weer mis met wintersport?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn pa wilt te winter sporten toen hij zei dat hij op vakantie wou dacht ik mooi naar een warm land.
Maar helaas
liever naar een warm landquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met wintersport?
Ik ga liever naar een warm land, omdat ik in de zomer nooit meer op vakantie ga.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met wintersport?
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een warm land, omdat ik in de zomer nooit meer op vakantie ga.
Wintersport is chillquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantie
Mee eens. Veel leuker zelfs, alleen vaak wel duurder helaas. En mijn maten vinden het allemaal niksquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantie
kost een vermogenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mee eens. Veel leuker zelfs, alleen vaak wel duurder helaas. En mijn maten vinden het allemaal niks
Het heeft wel iets, op de piste. Je ziet aan de chicks dat ze lekker zijn, maar door de skipakken blijft het een grote verrassing wat er precies onder zitquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wintersport is chillGeile meiden
![]()
Heb ik van horen zeggen dan.
Dan kun je toch ook op vakantie gaan naar Iran?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, op de piste. Je ziet aan de chicks dat ze lekker zijn, maar door de skipakken blijft het een grote verrassing wat er precies onder zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |