SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horenquote:
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even stoer doen met mijn middelbareschoollatijn
Lewan NIF nemen of behouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lewan~ RvP te veel nadelen zo te horen
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Met welke teams spelen jullie eigenlijk?
kan ik dus beter normale Lewandowski halen en dan robben halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Ik zit nu in D6 en kom er gewoon niet doorheen met bepaalde teams, moet echt gaan zoeken naar een team dat me echt goed ligt..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb 6 teams: 2 bronzen, 2 zilveren en 2 gouden.
zonde van je tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewan NIF nemen of behouden.
IF was niet heel goed vond ik.
Grieksquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb Grieks gekozen dus ik herkende het niet.
quote:
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leuk, dalen de prijzen nog sneller. De prijzen van alles is zo laag. Er klopt iets niet. Sterker nog: Er is iets niet pluis.....
Te veel kaarten vooral. Als er alleen te veel coins op de markt zouden zijn, zouden de prijzen stijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel kaarten en veel te veel coins op de markt en gold > alles.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
https://www.facebook.com/fappythedolphin
hahahahaha wtf
Doen ze toch nooit in het begin?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
Zal EA dit jaar trouwens geen HH's doen
Nee daar word ik echt helemaal gestoord vanquote:
onder welke steen kom jij vandaanquote:
alleen op de hoogte van je 14 jaar lange mentale achterstandquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik loop drie weken achter met fifa dat weet je toch
hilarischquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
alleen op de hoogte van je 14 jaar lange mentale achterstand
chillquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van op wintersport gaan ?
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klotequote:
rooie dakduif op de pistequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klote
ja als ze niet goed zitten is het kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan is al tijd terug die schoenen zijn echt klote
quote:
wat is er nou weer mis met wintersport?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn pa wilt te winter sporten toen hij zei dat hij op vakantie wou dacht ik mooi naar een warm land.
Maar helaas
liever naar een warm landquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met wintersport?
Ik ga liever naar een warm land, omdat ik in de zomer nooit meer op vakantie ga.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met wintersport?
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een warm land, omdat ik in de zomer nooit meer op vakantie ga.
Wintersport is chillquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantie
Mee eens. Veel leuker zelfs, alleen vaak wel duurder helaas. En mijn maten vinden het allemaal niksquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, ik niet. Vind wintersport leuker dan zomervakantie
kost een vermogenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mee eens. Veel leuker zelfs, alleen vaak wel duurder helaas. En mijn maten vinden het allemaal niks
Het heeft wel iets, op de piste. Je ziet aan de chicks dat ze lekker zijn, maar door de skipakken blijft het een grote verrassing wat er precies onder zitquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wintersport is chillGeile meiden
![]()
Heb ik van horen zeggen dan.
Dan kun je toch ook op vakantie gaan naar Iran?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, op de piste. Je ziet aan de chicks dat ze lekker zijn, maar door de skipakken blijft het een grote verrassing wat er precies onder zit
wat een kutgoalquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Blistering het volgende:
In de 90ste minuut de 3-3 maken tegen Shakhtar op legendary niveauGod wat haat ik dat niveau trouwens.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/174639489
Waarom zo'n goal uploaden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Blistering het volgende:
In de 90ste minuut de 3-3 maken tegen Shakhtar op legendary niveauGod wat haat ik dat niveau trouwens.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/174639489
omdat het kan?quote:
Ga online spelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
omdat het kan?
En omdat ik nooit weet te scoren tegen legendary tegenstanders en nu opeens 3xRaar spel.
Wat ben je toch een verstandige jongen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben geen idee![]()
Ik denk dat ik serieus maar een ander account ga aanmaken (xbox)
Ja, maar je moet dus ook weer live kopen voor extra accountquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verstandige jongen.
na 5 weken doen wat we hier aldoor al zeggen
Nee, want daar zie je geen knappe gezichtjes en blonde paardenstaartjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook op vakantie gaan naar Iran?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
in de zomer word je bruin ja oh wacht
Ik neuk je de moederquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
in de zomer word je bruin ja oh wacht
ik denk dat je genoeg tegenstanders gaat vinden in single matches iigquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.easports.com/u(...)Id=f18CQ7sqnKlOQ:ps3
kijken hoe dit speelt. (vreselijke kut chem dus zal wel goed spelen)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)2918.html?langId=-11
Goed gekeurd ?
GAM / Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3quote:
Ik hoef geen TV hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GAM / Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
lees dit topic en wees overtuigd
Ik snap dat nog steeds niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]____________!
Je moet de Techwood IF22883 hebben man
gewoon een running gag hierquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet.Wat is er nou zo grappig aan die tv op FOK!?
Er staat IF in de naam hihahoquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet.Wat is er nou zo grappig aan die tv op FOK!?
Naja, ik heb mn eigen uitrusting en last-minute zijn er wel goeie dealtjes te vinden, maar dan nog vaak duurder dan een zomervakantie.quote:
Heb trouwens ook geen geld voor dat dingquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, totdat ik de TECHWOOD IF22883 kocht, wat een geweldig stukje techniek
ik ook, maar de aanschaf daarvan is duur, skipas is duur, appartement hoeft niet per se duur te zijn. Moet je daar ook nog eten maar daar kan je ook nog op bezuinigen natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Naja, ik heb mn eigen uitrusting en last-minute zijn er wel goeie dealtjes te vinden, maar dan nog vaak duurder dan een zomervakantie.
vast wel maar die weet ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar moet toch wel een geschiedenis achter zitten?
ben je me nou aan het terugtrollenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb trouwens ook geen geld voor dat ding
En heb al een 108 en 81 cm TV
Neuh, klaar met pacehoeren en mongolen. Eerst leren verdedigen tegen cpu, dan probeer ik het wel weer eens.quote:
Ja want de cpu speelt wel als pacehoerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Neuh, klaar met pacehoeren en mongolen. Eerst leren verdedigen tegen cpu, dan probeer ik het wel weer eens.
Boeie, stuk meer plezier aan momenteel dan online.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want de cpu speelt wel als pacehoeren
Je leert niks van offline spelen
Dus je gaat leren verdedigen tegen de CPU daar zal je best veel aan hebben onlinequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Neuh, klaar met pacehoeren en mongolen. Eerst leren verdedigen tegen cpu, dan probeer ik het wel weer eens.
Snap ze ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Laat die jongen lekker offline spelen als hij dat leuker vindt, stelletje zeiksnollen.
men probeert hem op hardhandige wijze duidelijk te maken dat als hij nog online ambities heeft, hij beter online kan spelen om zodoende het verdedigen te leren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Laat die jongen lekker offline spelen als hij dat leuker vindt, stelletje zeiksnollen.
En als hij die niet heeft ook prima toch? Laat hem gewoon spelen zoals hij dat wil.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
men probeert hem op hardhandige wijze duidelijk te maken dat als hij nog online ambities heeft, hij beter online kan spelen om zodoende het verdedigen te leren.
Als hij die niet heeft is dat zeker geen probleem, maar ik herinner mij dat hij wel online wil spelen en dit ook heeft geprobeerd, maar dat het niet lukte omdat hij het verdedigen nog niet voldoende onder de knie had. Daarom ging ik er vanuit dat hij nog wel online aspiraties heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als hij die niet heeft ook prima toch? Laat hem gewoon spelen zoals hij dat wil.
Maar hij geeft aan dat hij in offline meer plezier heeft, dus blijft hij gewoon offline spelen. Niks mis mee toch? Het is het zeker niet waard om daar zo over te bitchen als een wijf.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als hij die niet heeft is dat zeker geen probleem, maar ik herinner mij dat hij wel online wil spelen en dit ook heeft geprobeerd, maar dat het niet lukte omdat hij het verdedigen nog niet voldoende onder de knie had. Daarom ging ik er vanuit dat hij nog wel online aspiraties heeft.
Aanpassen of verkassen. Één rijk, één volk, één mening.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En als hij die niet heeft ook prima toch? Laat hem gewoon spelen zoals hij dat wil.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanpassen of verkassen. Één rijk, één volk, één mening. leider
sorry sorry egt sorry was me broertjequote:
Dat zal het niet zijn, maar leren verdedigen doe je niet tegen de computerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
movember komt er aan. heb al zo'n idee wat voor snorretje tim neemtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry sorry egt sorry was me broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |