Misschien kunnen onze hondjes samen spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel even wat zoeken en in 3fm sc posten.
[..]
Shiba inu x jack russel
Volgens mij ging die een heel ander topic maken ergens anders.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Duurde nog lang. en tong was toch ook aan het knutselen?
Hij was geschokt toen je door het slot heen ging.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken er weinig die er opgeknapt van zijn. Linda de Snol, Monique van der Ven, Jerney Kaagman etc. zijn er nou niet bepaald knapper van geworden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sowieso gelijk naalden in je kop krijg dan vraag je toch hey waaarom is dit!!!!
Die discussie is dan ook zwaar overdreven dit jaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Zwarte Piet wordt een beetje emotioneel.
Oh ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ging die een heel ander topic maken ergens anders.
je kan het bijna altijd zien aan iemandquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ken er weinig die er opgeknapt van zijn. Linda de Snol, Monique van der Ven, Jerney Kaagman etc. zijn er nou niet bepaald knapper van geworden.
Die vrouwen kunnen dat niet meerquote:
Lipjes getuit, borstjes vooruitquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vindt Marijke Helwegen hiervan?
Niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is 73, ziet er voor haar leeftijd prima uit.
Jij zou haar doen kan ik hier uit opmaken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is 73, ziet er voor haar leeftijd prima uit.
Twee verschillende vrouwenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het maakt gewoon alles wat mooi is kapot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zou haar doen kan ik hier uit opmaken?
Vrouwenquote:
Fok manager is zo gay. Niet elke week je team kunnen aanpassenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koldergod.
Ik heb hem in mijn manager.
Ik schenk nog even een glaasje drinken in, immers denk ik anders nog dat ik je omver hoek.quote:
Acountants dat zijn de helden wie wil er nou zo'n kut beroep doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wielrenners, dat zijn echte mannen!!1!
Jij hebt zeker een hekel aan Zeefuik omdat hij zwart is he xDquote:
Dat is echt een macho zanger.quote:
in 1974, toen ik nog in het stadion zat en neeskens een prachtige goal scoordequote:
Hij stinkt naar knoflook uit zijn mond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Hij praat alsof zijn waffel vol Paturain zit.
Ze kijkt of dat ze hem er in wil hebben.quote:
Zie mijn post.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Briljant.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, FOK! is te groot geworden. Ga maar weg.
Het is geen auto!quote:
Als ik Sylvana zie klapt ie bij mij naar binnen.quote:
Tongs posts zorgen wel bij mij voor tranen, en niet van vreugde of ontroering.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb tranen in mijn ogen, niet van dat topic van Tong, maar omdat ik een ui snijd.
Nee hoor. Zal me verder aan m'n reet roesten maar na een minuut al zeggen dat iemand te laat is.quote:
De Espace is wel een merk van Renaultquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:52 schreef Saekerhett het volgende:
Matthijs, het merk is Renault, het type is Espace.
Ik zou er een topic over maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zal me verder aan m'n reet roesten maar na een minuut al zeggen dat iemand te laat is.
Die man heeft drie wedstrijden op rij punten gered voor Groningenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een hekel aan Zeefuik omdat hij zwart is he xD
Ik neem de Littlerabbit rol op mij.
Encyclopedie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wanneer komt er een boek waarin al je posts gebundeld wordt?
Ik ben trouwens ook voor Groningen, ik ben gisteren ontmaskerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die man heeft drie wedstrijden op rij punten gered voor Groningen
Claudia de Breijquote:
Je bent de Harry Vermeegen van FOK!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zal me verder aan m'n reet roesten maar na een minuut al zeggen dat iemand te laat is.
Ik wist wel dat je een baas wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook voor Groningen, ik ben gisteren ontmaskerd.
Hup Fc Grunn!
George Best kon best wel goed voetballen.quote:
quote:
Rechts van je kladden.quote:
Meer zwarten om te verdelgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Rickazio waarom ben je overgestapt naar PSV?
Dit is heel verschillig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef jcdragon het volgende:
Heeft de Vara geld nodig ofzo? Reclame item voor Renault.
Je kunt ook kiezen voor de plattegrond van Lutjebroek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Wat moet ik met een plattegrond van Parijs?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Aardige job. Inspireren.
Lijkt me ook wel wat.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sara Kroos is nog leuker leukere man
nou nou nouquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer zwarten om te verdelgen.
Of van Stadskanoal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor de plattegrond van Lutjebroek.
4 uur kuppesoep.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Aardige job. Inspireren.
Lijkt me ook wel wat.
Oh dan neem ik die.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor de plattegrond van Lutjebroek.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer zwarten om te verdelgen.
twitter:arnovermeulen twitterde op maandag 21-10-2013 om 19:52:17Slachtoffer van plastische chirurgie met bulten in gezicht in #DWDD. Minister Schippers reageert :Iedereen denkt eigen schuld, dikke bult . reageer retweet
Gedaan. Past eigenlijk niet bij m'n uiterlijk.quote:
wtfquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op maandag 21-10-2013 om 19:52:17Slachtoffer van plastische chirurgie met bulten in gezicht in #DWDD. Minister Schippers reageert :Iedereen denkt eigen schuld, dikke bult . reageer retweet
Mis je niks aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit van die Hardwell gehoord heEn ik noem mezelf muziekkenner
Dan ben ik gelukkig niet de enige.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit van die Hardwell gehoord heEn ik noem mezelf muziekkenner
Arno kan ook wel wat gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Wijze woordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Dick Beek, aangenaam.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit je met mijn kloten te spelen?
Ze had een dure chirurgquote:
Het was 1940, maar ik begrijp de verwarring.quote:
Typo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was 1940, maar ik begrijp de verwarring.
quote:
Die schaatser?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit de tijd van Henk Angenent?
Ik vind dit op zich wel ok hoor.quote:
Mwah, vind hem meer op die andere lijken.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit klink als coldplay voordat ze massaal agezeken werden.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Ken heul die gozer niet. En het lijkt me het beste om dat zo te houden.
Hardwell = trance?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom winnen die trance jongens altijd???
Nee laten we David Guetta die prijs gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij maakt geen trance.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ze net lieten horen was zo'n typisch trance synthje.quote:
En toch kende ik Armin, Tiesto e.d. al voordat ze nr. 1 DJ werden.quote:
Omdat ze commercieel aantrekkelijke deuntjes maken voor een groot publiek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Denken dat Bosbeetle Guetta wél geweldig vindtquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee laten we David Guetta die prijs geven
Armin >
Dat lijkt mij geen slecht idee ouwe pik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco moet nodig eens subscriben op TranceSuperWave
Tis geen trance, maar het is wel aanverwant mi ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat ze net lieten horen was zo'n typisch trance synthje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |