Misschien kunnen onze hondjes samen spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel even wat zoeken en in 3fm sc posten.
[..]
Shiba inu x jack russel
Volgens mij ging die een heel ander topic maken ergens anders.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Duurde nog lang. en tong was toch ook aan het knutselen?
Hij was geschokt toen je door het slot heen ging.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken er weinig die er opgeknapt van zijn. Linda de Snol, Monique van der Ven, Jerney Kaagman etc. zijn er nou niet bepaald knapper van geworden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sowieso gelijk naalden in je kop krijg dan vraag je toch hey waaarom is dit!!!!
Die discussie is dan ook zwaar overdreven dit jaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Zwarte Piet wordt een beetje emotioneel.
Oh ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ging die een heel ander topic maken ergens anders.
je kan het bijna altijd zien aan iemandquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ken er weinig die er opgeknapt van zijn. Linda de Snol, Monique van der Ven, Jerney Kaagman etc. zijn er nou niet bepaald knapper van geworden.
Die vrouwen kunnen dat niet meerquote:
Lipjes getuit, borstjes vooruitquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vindt Marijke Helwegen hiervan?
Niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is 73, ziet er voor haar leeftijd prima uit.
Jij zou haar doen kan ik hier uit opmaken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is 73, ziet er voor haar leeftijd prima uit.
Twee verschillende vrouwenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het maakt gewoon alles wat mooi is kapot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zou haar doen kan ik hier uit opmaken?
Vrouwenquote:
Fok manager is zo gay. Niet elke week je team kunnen aanpassenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koldergod.
Ik heb hem in mijn manager.
Ik schenk nog even een glaasje drinken in, immers denk ik anders nog dat ik je omver hoek.quote:
Acountants dat zijn de helden wie wil er nou zo'n kut beroep doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wielrenners, dat zijn echte mannen!!1!
Jij hebt zeker een hekel aan Zeefuik omdat hij zwart is he xDquote:
Dat is echt een macho zanger.quote:
in 1974, toen ik nog in het stadion zat en neeskens een prachtige goal scoordequote:
Hij stinkt naar knoflook uit zijn mond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Hij praat alsof zijn waffel vol Paturain zit.
Ze kijkt of dat ze hem er in wil hebben.quote:
Zie mijn post.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |