Jij bent die dude helemaal links?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie maar 2x kut
[ afbeelding ]
Maar op Eurosport is de Afrika rally te volgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef Anne het volgende:
Je kunt ook Eurosport kijken, maarja.. dan zie je wel een dikke dag later pas de beelden.
Hiervan de uitzendingen:
[ afbeelding ]
gidsen hier zeggen 18.00 - 19.00.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet je ook gaan kijken als het begint? RTL kan er weinig aan doen dat jij je TV te vroeg aan zet
zie vorige reactiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Anne het volgende:
En speciaal voor stinkie het uitzendschema van RTL
[ afbeelding ]
gids? dat is toch zon papieren ding uit de oertijd? het begint een minuut te vroeg, is t eten nog niet klaar, mn enige klachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
gidsen hier zeggen 18.00 - 19.00.
hoe laat is het inmiddels?
Magnetron een standje hoger zetten en een minuutje korter dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gids? dat is toch zon papieren ding uit de oertijd? het begint een minuut te vroeg, is t eten nog niet klaar, mn enige klacht
Dat is balen, want eerder lieten ze tijdens de zware etappes live de finish bij de auto's zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef Anne het volgende:
Je kunt ook Eurosport kijken, maarja.. dan zie je wel een dikke dag later pas de beelden.
Hiervan de uitzendingen:
[ afbeelding ]
het jaar dat geannuleerd werd had ik juist digitale tv genomen voor Eurosportquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat is balen, want eerder lieten ze tijdens de zware etappes live de finish bij de auto's zien.
Misschien op eurosport 2?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
het jaar dat geannuleerd werd had ik juist digitale tv genomen voor Eurosport
Das toch gewoon zelfde als Eurosport?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Anne het volgende:
En speciaal voor stinkie het uitzendschema van RTL
[ afbeelding ]
klootzakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Magnetron een standje hoger zetten en een minuutje korter dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klootzakIn dat geval voel ik met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |