Coolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Barcaconia het volgende:
Hans Stacey zit dit jaar zelf ook op Facebook om zijn verhaaltje te doen:
http://www.facebook.com/HansStacey
Da's vandaagquote:
Daarom vind ik het jammer dat er aan Dakar niet meer van dit soort Amerikaanse Baja trucks meedoen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
. Die Hummer valt qua bad-assheid toch lastig te evenaren.
Que?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daarom vind ik het jammer dat er aan Dakar niet meer van dit soort Amerikaanse Baja trucks meedoen.
De daklijn heeft wel wat weg van een Evoque! De rest van de auto overigens nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef theclansman het volgende:
Die nieuwe auto van Gordon is wel prachtig trouwens. Lets kick some mini's ass
Da's BJ Baldwin ja, voormalig nummer 2 van Team Robby. Ben benieuwd naar wat hij gaat doen - Dakar is wel even wat anders dan Baja.quote:
daar hebben we nummer 3 alquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is er eentje, met meer bedoel ik toch minimaal 3 of 4.
Ligt dat aan RTL? Het is toch bekend wanneer het op TV isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef stinkie het volgende:
Ik ben nu al klaar met RTL
Zit al 20 minuten een 6 en 4 jarige aan te horen "wanneer begint het nou"
dan moet je ook gaan kijken als het begint? RTL kan er weinig aan doen dat jij je TV te vroeg aan zetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef stinkie het volgende:
Ik ben nu al klaar met RTL
Zit al 20 minuten een 6 en 4 jarige aan te horen "wanneer begint het nou"
ik zie maar 2x kutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
RTL en dakar.... is gewoon 3x kut.
Minder gelul en meer beelden graag!
Ik zie geen 1 kut.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie maar 2x kut
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |