Ach, er was gewoon gedoe rond de naam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo "mocht niet " ?
Van de regering niet ? Is het verboden. Daar weet ik niks van .
Je argumentatiestijl is al honderden keren voorbijgekomen in deze topicreeks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:45 schreef indiaantje89 het volgende:
BloemPOTTEN afschaffen vinde de lesbos niet leuk. Weet je wat, laten we de kleur roze ook maar afschaffenn. Is een seksistische kleur die de media alleen maar aan vrouwen en homo's koppelt. Laten we kaas maar niet verkopen. Anders worden de Nederlanders misschien wel kaashoofden genoemd. Laten we Omroep Brabant afschaffen, die laten de Limburgers altijd links liggen. Laten we Ikea maar afschaffen, die Zweedse kleuren in hun logo lunnen echt niet aldus P. Langkous. En als we toch bezig zijn die Friesen houden hun elfsteden tocht ook allern maar in hun provincie de randdebielen.
Lekker alles aanpassen ja, als we het ergens niet mee eens zijn.
Je weet niet dat het een hoax was?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ach, er was gewoon gedoe rond de naam.
Zelfde slappe geouwehoer als nu met zwarte piet zeg maar.
Ja het was een marketing-stunt maar het is exact hetzelfde discussievoer als nu met zwarte piet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je weet niet dat het een hoax was?
Vooropgezet door Buys om de politiekcorrecte samenleving op te juinen, zodat ze meer negerzoenen konden verkopen.
Die hendel waar Sjors aantrekt lijkt wel een dildo zie ik nu, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:52 schreef Tropanzia het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo'n voorbeeld:
Echt belachelijk hoe ze Sjimmie vroeger hebben gebruikt om racisme te verspreiden.
Die is toch veel te grof gebekt voor die rol.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:49 schreef Kees22 het volgende:
Anderzijds zag ik net twee films van Beverley Hills Cop. Met een duidelijke zwarte, met dikke lippen, grote witte tanden en kortgeschoren haar. En erg zwart. Hij zou zo als Zwarte Piet kunnen optreden, als hij een pruik opzet.
Het is tegenwoordig maar net hoe erg je ''discriminatie'' maakt als neger zijnde want het zweep-gebeuren is allang de deur uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:53 schreef Bluesdude het volgende:
precies... dezelfde discussievoer.. mensen schrikken zich lam en gaan kankeren en schreeuwen dat er helemaal niks aan de hand is ... en ze blijven maar vele topics lang door roepen dat discriminatie niet bestaat enzo.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef beantherio het volgende:
Ik wil trouwens wel kwijt dat ik de gemiddelde hip hop-video pas echt racistisch vind. De stereotypen die daarin worden gegeven van zwarte mensen zou ik, als ik zelf zwart was, zwaar beledigend vinden.
Inderdaad. Heb je eens een paar vriendelijke negers is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef beantherio het volgende:
Ik wil trouwens wel kwijt dat ik de gemiddelde hip hop-video pas echt racistisch vind. De stereotypen die daarin worden gegeven van zwarte mensen zou ik, als ik zelf zwart was, zwaar beledigend vinden.
ben je 14 of zo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je eens een paar vriendelijke negers is het nog niet goed.
Jij hebt moeilijkheden om vriendelijke negers te ontmoeten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je eens een paar vriendelijke negers is het nog niet goed.
Lees eens een post verder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij hebt moeilijkheden om vriendelijke negers te ontmoeten?
Klopt... zwepen doet men de laatste tijd verbaal in de media..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig maar net hoe erg je ''discriminatie'' maakt als neger zijnde want het zweep-gebeuren is allang de deur uit.
Lekker antwoord kan je er op geven zeg. Geef dan gewoon uitleg wat de discriminatie van zwarte piet is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je argumentatiestijl is al honderden keren voorbijgekomen in deze topicreeks.
Flauwekul.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind de figuur zwartepiet op zich niet racistisch. Wel soms hoe mensen die rol invulden de laatste 160 jaar . Je mag mensen die dit vinden verwijten dat ze overdrijven, maar zelf overdrijf je ook door die mensen racisme aan te wrijven
Je kent die mensen niet eens. Hooguit een enkeling van tegenkomen ergens of op de tv.
Een meerderheid van de zwarte Amsterdammers zijn niet happy met de zwartepietenrevue.
En zij worden weggehoond, belachelijk gemaakt, uitgescholden, voor racist uitgemaakt deze laatste twee weken. Overal in het land.
Er is een zenuw geraakt . Mensen doen zo hard hun best de geest van echte zwarte mensen in de doofpot te proppen.
Waarnaartoe? Naar negers of naar zwarte piet zelf?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Klopt... zwepen doet men de laatste tijd verbaal in de media..
Je hebt gelijk.... je posting kwam toen ik bezig was met schrijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Lees eens een post verder.
Serieuze anti-zwarte-piet brompotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |