quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
Boeiend, Ronaldo is gay en die andere ken ik niet
België won ooit de play-offs van Koeman, Rijkaard, Vanenburg, Gullit en van Basten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het Zweden niet winnen van Portugal om eerlijk te zijn.
Probeert hij euzil na te doen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee man Ronaldo all the way
[ afbeelding ]
Mensen uit Geleen neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee man Ronaldo all the way
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen uit Geleen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Ik denk hetquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Probeert hij euzil na te doen?
Zul je zien dat Zweden ons er uit knikkertquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Portugal is een grote trauma voor het Nederlands elftal. Doe maar Zweden.
Dat verschilt eerlijk gezegd niet zoveelquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het Zweden niet winnen van Portugal om eerlijk te zijn.
Als je die nicht aanbidt doe het dan goed prutser.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:01 schreef Plantagehouder het volgende:
Team #cr9, geen wk zonder de beste speler
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Probeert hij euzil na te doen?
Zweden speelde wel een WK-finale. Portugal verloor een EK-finale van een klein kutlandje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef Vasion het volgende:
Heb alleen het idee dat Zweden het weer gaat verkloten. Terwijl dat Portugal weinig voorstelt eigenlijk. hm.... blijft een kutploeg dat Portugal
Inderdaad...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zweden speelde wel een WK-finale. Portugal verloor een EK-finale van een klein kutlandje.
Griekenland is groter dan Portugal in oppervlakte en inwoners, jouw feiten kloppen niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zweden speelde wel een WK-finale. Portugal verloor een EK-finale van een klein kutlandje.
Ik bedoelde klein kutvoetballand.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Griekenland is groter dan Portugal in oppervlakte en inwoners, jouw feiten kloppen niet.
Hij doelt op grootheid in de voetbalwereld uiteraard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Griekenland is groter dan Portugal in oppervlakte en inwoners, jouw feiten kloppen niet.
quote:
Dan moet hij dat duidelijker formuleren, zie hier het belang van goede formulering.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij doelt op grootheid in de voetbalwereld uiteraard.
Laat me eerst eens wennen op dit forum voordat je met een schoen op de tafel slaat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Dan moet hij dat duidelijker formuleren, zie hier het belang van goede formulering.
Nogsteeds het forum niet kennen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat me eerst eens wennen op dit forum voordat je met een schoen op de tafel slaat.
Jammer dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ronaldo natuurlijk. Geen WK zonder de beste speler ter wereld.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel jammer dat we geen WK krijgen dan...
quote:
Portugal heeft altijd moeite met de kleine voetbal landjes, complimentje naar Oranje dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Zlatan: 'Portugal is favoriet'.
Zlatan Ibrahimovic kijkt uit naar het tweeluik tegen Portugal, maar de Zweed weet dat zijn ploeg niet de favoriet is in de strijd om een WK-ticket. Zweden had het niet slechter kunnen treffen tijdens de loting in Zürich. De mogelijke tegenstanders waren Portugal, Griekenland, Kroatië en Oekraïne.
De Scandinaviers werden gekoppeld aan de - op papier - moeilijke tegenstander. "Portugal is de favoriet", meldt de berelange spits in zijn app Zlatan Unplugged. "Het zullen twee grote wedstrijden worden. We ontmoeten een ploeg met veel sterke spelers. De play-offs zijn eigenlijk twee finales, iets heel anders dan de wedstrijden in de groepsfase."
Op 15 november vindt het heenduel plaats in Portugal. 'Ibra' heeft er alle vertrouwen in dat bondscoach Erik Hamren de juiste keuzes maakt. "Ik denk dat Erik de juiste tactiek zal bedenken. Dat hebben we nodig om zo min mogelijk fouten te maken. Het team dat de meeste fouten maakt, mist het WK", besluit de oud-Ajacied.
Deden Duitsers al een eeuw eerder. Google eens op Friedenreich.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:01 schreef Sauslepel het volgende:
Zweden aub. Lieve Zweedse mensen gaan naar Brazilië, vermengen zich aldaar met de plaatselijke bevolking en over ongeveer 18 jaar is de wereld een aantal blonde latina dames rijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |