quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
Boeiend, Ronaldo is gay en die andere ken ik niet
België won ooit de play-offs van Koeman, Rijkaard, Vanenburg, Gullit en van Basten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het Zweden niet winnen van Portugal om eerlijk te zijn.
Probeert hij euzil na te doen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee man Ronaldo all the way
[ afbeelding ]
Mensen uit Geleen neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee man Ronaldo all the way
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen uit Geleen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Ik denk hetquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Probeert hij euzil na te doen?
Zul je zien dat Zweden ons er uit knikkertquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Portugal is een grote trauma voor het Nederlands elftal. Doe maar Zweden.
Dat verschilt eerlijk gezegd niet zoveelquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het Zweden niet winnen van Portugal om eerlijk te zijn.
Als je die nicht aanbidt doe het dan goed prutser.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:01 schreef Plantagehouder het volgende:
Team #cr9, geen wk zonder de beste speler
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Probeert hij euzil na te doen?
Zweden speelde wel een WK-finale. Portugal verloor een EK-finale van een klein kutlandje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef Vasion het volgende:
Heb alleen het idee dat Zweden het weer gaat verkloten. Terwijl dat Portugal weinig voorstelt eigenlijk. hm.... blijft een kutploeg dat Portugal
Inderdaad...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zweden speelde wel een WK-finale. Portugal verloor een EK-finale van een klein kutlandje.
Griekenland is groter dan Portugal in oppervlakte en inwoners, jouw feiten kloppen niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zweden speelde wel een WK-finale. Portugal verloor een EK-finale van een klein kutlandje.
Ik bedoelde klein kutvoetballand.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Griekenland is groter dan Portugal in oppervlakte en inwoners, jouw feiten kloppen niet.
Hij doelt op grootheid in de voetbalwereld uiteraard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Griekenland is groter dan Portugal in oppervlakte en inwoners, jouw feiten kloppen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |