Dat is mooi op tijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:40 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, Rotterdam weer uit en nu op naar centrum Utrecht
Gewoon KONTNEUKN.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoi
scheelt je ook weer tampongebruik ofniet?
ja, dat is wel fijn met dit mooie weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeg dat wel, al om 3:45 begonnen vanmorgen. Maar betekent ook op tijd klaar
quote:
Ik niet, maar Justinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Henrike nu al in de overgang? Beetje vroeg lieverd
Hoe is het met Henrike?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, zometeen in totaal een uur in de taxi voor een half uurtje Roessingh![]()
Hoi Markoooquote:
quote:
nee, die is morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Wel levendig hier zeg! Hoe is het hier dan?
De meet inmiddels al geweest?
ah, oke.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt van verder nog helemaal niemand gehoord of ze daadwerkelijk wel komen of niet. Dus als alleen jij komt Wouter, weet ik nog niet of ik het door laat gaan. Dan heb ik er weinig zin in, met mijn tentamens volgende week.
Zou fijn zijn als de rest dus even laat weten of ze komen.
L en ik kunnen nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt van verder nog helemaal niemand gehoord of ze daadwerkelijk wel komen of niet. Dus als alleen jij komt Wouter, weet ik nog niet of ik het door laat gaan. Dan heb ik er weinig zin in, met mijn tentamens volgende week.
Zou fijn zijn als de rest dus even laat weten of ze komen.
Dat had ik inderdaad al gezien in de meetingmanager. Anders hadden jullie ook wel een PM ontvangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
L en ik kunnen niet
Andere keer vast wel
Aan D voeren, die eet dat met gemak op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wat moet ik nou met die 100 miljoen miljard hamburgers die ik heb ingekocht?
True story.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aan D voeren, die eet dat met gemak op.
Vetbekquote:
dat zou morgen zijn. maar dat ligt aan de opkomstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Wanneer is die meet nou?
OOHH, AAH, ik komquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Graag hoor ik voor 4 uur wie er wel en niet komen.
of was dat te veel van het goede?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo te zien wordt 't niet wat voor vanavond.
Zondequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
jammerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vroegâh ging er een deeltje dicht per 30 minutenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hopelijk komt er ooit weer leven in dit topic. Vind het niets meer aan zo.
Die goede oude tijd...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vroegâh ging er een deeltje dicht per 30 minuten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vroegâh ging er een deeltje dicht per 30 minuten
True, true...quote:
Niet zo pessimistisch...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, nu is het een deeltje per 30 dagen.
als we dat al halen
No offence naar Wouter, dat weet 'ie ook wel, maar dan kan ik vanavond mijn tijd beter besteden aan mijn tentamens volgende week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je dan niet gewoon met z'n tweeën of drieën ergens gaan hangen?
Ik heb je gePM't en het stond in het vorige topic, waar je nog vlak na hebt gepost.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Ik lees net pas dat de meet vanavond zou zijn dus logisch dat je niks van me hebt gehoord.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb je gePM't en het stond in het vorige topic, waar je nog vlak na hebt gepost.
Maar geeft niet.
Andere initiatiefnemer dan. Ik heb het geprobeerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Helemaal vergeten/langs me heen gegaan en ik hield dat ding in de OP in de gaten ivm een datum dat iedereen kon.
Andere datum plannen?
same herequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Andere initiatiefnemer dan. Ik heb het geprobeerd
laat dat trotse maar weg, zo goed was het spel niet. doordat de rest ook punten liet liggen staan we nog bovenaanquote:
vroegâh...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
hele dag hier nog niks gepost![]()
![]()
volgens mij war das einmal, dat er elke dag wel een topic dicht ging van de tukkers.
inderdaadquote:
vroeger, toen we nog een vjenne topic haddenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
hele dag hier nog niks gepost![]()
![]()
volgens mij war das einmal, dat er elke dag wel een topic dicht ging van de tukkers.
Henrikequote:
mooi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:52 schreef norich het volgende:
[..]
Goed hoor! Ga zo lekker slapen
Hoe ist met jou?
is er volgens mij nog steeds ik zal hem eens zoeken en een kick gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vroeger, toen we nog een vjenne topic hadden
Jazeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi.
met mij is het ook wel goed.
morgen een stevig ritje op de motor voor de boeg
zit je nog in Limburg?
ik zit nu in luxemburg, een eindje verderquote:
Ben nou weer in Nijverdalquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zit nu in luxemburg, een eindje verder
ik ga morgen weer naar het mooie twentequote:
Zelfde geldt voor vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag alweer voorbij, wat een matig weertje buiten
quote:UITGAANSCENTRUM BILL'S BAR IN MARKELO FAILLIET
woensdag 6 november 2013 | 15:27
De rechtbank in Almelo heeft vandaag uitgaanscentrum Bill's Bar in Markelo failliet verklaard.
Het bedrijf zat al enige tijd in betalingsmoeilijkheden. Vorige week nog verleende de rechtbank in Almelo uitstel van betaling. Vandaag viel het doek definitief voor de uitgaansgelegenheid die bezoekers uit de hele regio en daarbuiten trok.
dondersquote:
volgens de curator heeft het faillissement twee belangrijke oorzaken. "Er waren veel minder grote bedrijfsfeesten en Bill's Bar had te maken met veranderende marktomstandigheden." Het uitgaanspubliek heeft steeds vaker een voorkeur voor een festival, waar ze buiten rondlopen met een drankje.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
ik wist dat het daar niet heel erg druk was, maar dat het zo slecht ging
jup, en festivallen/feesttenten zijn denk ik ook wel meer in trek dan bill's barquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens de curator heeft het faillissement twee belangrijke oorzaken. "Er waren veel minder grote bedrijfsfeesten en Bill's Bar had te maken met veranderende marktomstandigheden." Het uitgaanspubliek heeft steeds vaker een voorkeur voor een festival, waar ze buiten rondlopen met een drankje.
en denk zelf dat jongeren toch vaker bij elkaar gaan zitten en biertje doen i.p.v. ergens heen te gaan om biertje te doen...
quote:
In ieder geval geen Bill's Barquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, geen hond die vanavond wat gaat doen
nee, en zelfs niet naar 't caféquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In ieder geval geen Bill's Bar
mooi.quote:Op maandag 11 november 2013 18:35 schreef Redbaron het volgende:
alweer op weg naar Frankrijk vit het nieuwe baasje
niet meer via uitzendbureau gelukkigquote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi.
via uitzendbureau of contract?
mooi, dat lijkt me vooruitgangquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niet meer via uitzendbureau gelukkig
idd, buitenland rijden en elk weekend gewoon thuis..quote:Op maandag 11 november 2013 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, dat lijkt me vooruitgang
quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, buitenland rijden en elk weekend gewoon thuis..
mooiquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, buitenland rijden en elk weekend gewoon thuis..
oke, dan kun je niet voetballen. of je moet zondags gaan voetballen. maar om dan je zo ongeveer enige vrije dag op te geven daarvoor.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Redbaron het volgende:
dat is wel de bedoeling, maar kan ook zo zijn dat ik zaterdags pas laat in de middag terug ben.
Dit is iig wel wat ik wil..
als ik kan ga ik voetballen, daar offer ik vrije tijd wel voor op want het is een stuk ontspanning. Het zal alleen niet meer elke week zijn, zeker niet als we vroeg moeten spelenquote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, dan kun je niet voetballen. of je moet zondags gaan voetballen. maar om dan je zo ongeveer enige vrije dag op te geven daarvoor.
Ik denk dat als jij er naar wilt luisteren ik er sowieso niet naar moet luisterenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen luistert zometeen naar radio49? www.radio49.nl
ik ben aan het draaienquote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij er naar wilt luisteren ik er sowieso niet naar moet luisteren
Oke. Zegt me niets allemaalquote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben aan het draaien
met LP's en mp3
zonet drukwerk en goede doel van LP. nu gebroeders brouwer
goede doel en drukwerk niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Zegt me niets allemaal
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Zegt me niets allemaal
Normaal ken ik welquote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede doel en drukwerk niet?
'normaal' dan?
ah, ik dacht dat dus niet alleenquote:
gelukkigquote:
Oke. Maar sorry, ik ga niet luisterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig
volgende nr wordt er 1 van normaal
is ook niet verplichtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar sorry, ik ga niet luisteren
ik dacht ook precies het zelfde.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dus niet alleen
Je leeft gelukkig nogquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond bijna een frontale aanrijding gehad omdat een mongool ging inhalen op de N36 bij Westerhaar![]()
Scheelde niet veel![]()
Lijkt wel alsof die kutweg alleen maar gevaarlijker wordtquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond bijna een frontale aanrijding gehad omdat een mongool ging inhalen op de N36 bij Westerhaar![]()
Scheelde niet veel![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Scheelde niet veel![]()
Die idioten heb je altijd. Ik snap dat dan niet?quote:Op zondag 17 november 2013 07:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En het was nog donders mistig, en als dan mensen gaan inhalenlevensgevaarlijk.
Ik moest half in de berm rijden om hem te ontwijken.
Robinquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef AfroboerUS het volgende:
Rustig hier tegenwoordig of niet![]()
Ben Robinho trouwens
Nee joh, dat was eind april klaarquote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef Befferton het volgende:
Hoe is het nu met je Justin? Nog steeds in die kliniek?
Er zit iig een lekker vrouwtje van de afdeling arbeidquote:Op donderdag 21 november 2013 13:39 schreef Befferton het volgende:
Hebben ze wel lekkere zustertjes in het Roessingh dan?
Die mag zeker wel wat handarbeid verrichten bij jou!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zit iig een lekker vrouwtje van de afdeling arbeidHelaas moest ik daar maar 1x naartoe, en dat was nog onnodig ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:44 schreef Befferton het volgende:
[..]
Die mag zeker wel wat handarbeid verrichten bij jou!Ajoh, broek naar beneden en KONTNEUKN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, broek naar beneden en KONTNEUKN.
ja, beetje jammer welquote:
we zullen zien.quote:
Ik ken jou?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:31 schreef Befferton het volgende:
Waar zijn de tijden dat David, Justin, Wouter en Markoooooooo dit topic binnen een half uur vol hadden gespamd met allemaal van
Da's onze hooliganquote:
hooooooowwwww hoooooooowwwwwwquote:
Waaquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hooooooowwwww hoooooooowwwwww
* sjoemie1985 doet spook na
Ik was er in 2009, in Arnhem.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Befferton het volgende:
Iemand die hier van The Eagles muziek houdt? Ze komen naar nederland in 2014!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
als dit zo door gaat hebben we vandaag wel weer een topic vol denk ik.
Daar zit bruine idd, maar ik ga eten bij Beatrice t molenven. Werkt een kameraadquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
nice, bij bruins?
of zit bruins daar niet?
Da's best een eindjequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Redbaron het volgende:
pff bijna weekend, nog maar 900km naar huis
Dit kun je heel makkelijk controleren.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar hij zegt dat hij nog +/- 900 KM van huis is dus dat is of ergens in frankrijk denk ik.
of ergens richting tsjechië ofzo denk ik.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:39 schreef Befferton het volgende:
[..]Kut.. Ik dacht dat je Bas was. Niet goed gekeken, sorry.
Ik vond het al raar dat hij zelf niet wist waar hij was.
Nee. Bijna 100 euro voor ene kaartjequote:Op vrijdag 22 november 2013 11:50 schreef Befferton het volgende:
[..]
Ga je nu weer dan?
Wel duur trouwens... bijna ¤100 voor 1 kaartje
Ja, ik twijfelde ook of ik dat er wel voor over had, maar ik heb ze nog nooit live zien spelen dus vandaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Bijna 100 euro voor ene kaartje![]()
Was toen ook al. 1x is leuk. Ik ga al naar genoeg concerten.
Voor een keer is het wel leuk. Tenminste, ik vond het voor een keer wel de moeite waard, The Eagles live zien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef Befferton het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook of ik dat er wel voor over had, maar ik heb ze nog nooit live zien spelen dus vandaar
vanmiddag iets ten zuiden van Angers, nu uren maken vlak voor Chartres. Zie fbquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's best een eindjeWaar hang je nu weer uit?
Kruiptquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit topic loopt al meer dan een maandOf nouja, loopt
Tja, wat doe je eraan hequote:
Tetten posten was altijd wel een goeie, maar dat mag niet meerquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weinig, heb ik al gemerkt
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
J, ik zie ineens dat ik een note hebKan jij zien waarom?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tetten posten was altijd wel een goeie, maar dat mag niet meer
Ik denk, omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
J, ik zie ineens dat ik een note hebKan jij zien waarom?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:31 schreef Befferton het volgende:
Waar zijn de tijden dat David, Justin, Wouter en Markoooooooo dit topic binnen een half uur vol hadden gespamd met allemaal van
Banaanvraag!quote:
Mensen die zo dik zijn als jij zouden geen internetverbinding mogen hebben zodat ze hun kadaver eens wat vaker bewogen en kilo's verlorenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Banaanvraag!
Tevens dik zijn!
Als je zo dik bent als ik weet je dat het nooit meer goed komt. Mijn zweterige vetklontlijf van 450 kilo (echt fantastisch) ligt de hele dag op bed te stinken, ik kan me niet eens opzijrollen op een scheet te laten, dus die geur blijft ook nog eens aan me klevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die zo dik zijn als jij zouden geen internetverbinding mogen hebben zodat ze hun kadaver eens wat vaker bewogen en kilo's verloren
Wel een goede beschrijving. Die therapie doet je goed, je ziet jouw problemen nu goed onder ogen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je zo dik bent als ik weet je dat het nooit meer goed komt. Mijn zweterige vetklontlijf van 450 kilo (echt fantastisch) ligt de hele dag op bed te stinken, ik kan me niet eens opzirollen op een scheet te laten, dus die geur blijft ook nog eens aan me klevenAls je dan ook nog een micropikkie hebt ziet het leven er niet echt rooskleurig uit
Gelukkig kom jij me af en toe wassen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een goede beschrijving. Die therapie doet je goed, je ziet jouw problemen nu goed onder ogen.
Natuurlijk, bros 4 life jonge.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij me af en toe wassen.
En meer doen![]()
![]()
Oneluv, alles.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk, bros 4 life jonge.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat waren wel weer genoeg posts voor een maand.
edit: pafipo!
[ afbeelding ]
Dan liever vagina's.quote:
Da's zo mooi aan jou, we kunnen gewoon samen naar geile wijven kijkenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's zo mooi aan jou, we kunnen gewoon samen naar geile wijven kijken
"Kijk Johnny, geile wijfuh!"
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's zo mooi aan jou, we kunnen gewoon samen naar geile wijven kijken
"Kijk Johnny, geile wijfuh!"
Ben je geland?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net op t heli platform geweest van t medisch spectrum Twente! Tof om te zien.
heb je ze nog zien vliegen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net op t heli platform geweest van t medisch spectrum Twente! Tof om te zien.
Gefeliciteerd sjoemielaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh![]()
Ik heb er weer een jaartje bij gekregen.
congratz!!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh![]()
Oale zak!quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoerekak, bedenk me net dat ik over 12 dagen (minus 1 uur) 30 jaar word
Voor je aftakeling maar snel even neuken danquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2013 09:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh![]()
ie wordt al 'n oale graftakquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
damn!quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kerstmuziek?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan post ik ook even twee toppertjes:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |