Dat is mooi op tijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:40 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, Rotterdam weer uit en nu op naar centrum Utrecht
Gewoon KONTNEUKN.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoi
scheelt je ook weer tampongebruik ofniet?
ja, dat is wel fijn met dit mooie weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeg dat wel, al om 3:45 begonnen vanmorgen. Maar betekent ook op tijd klaar
quote:
Ik niet, maar Justinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Henrike nu al in de overgang? Beetje vroeg lieverd
Hoe is het met Henrike?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, zometeen in totaal een uur in de taxi voor een half uurtje Roessingh![]()
Hoi Markoooquote:
quote:
nee, die is morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Wel levendig hier zeg! Hoe is het hier dan?
De meet inmiddels al geweest?
ah, oke.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt van verder nog helemaal niemand gehoord of ze daadwerkelijk wel komen of niet. Dus als alleen jij komt Wouter, weet ik nog niet of ik het door laat gaan. Dan heb ik er weinig zin in, met mijn tentamens volgende week.
Zou fijn zijn als de rest dus even laat weten of ze komen.
L en ik kunnen nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt van verder nog helemaal niemand gehoord of ze daadwerkelijk wel komen of niet. Dus als alleen jij komt Wouter, weet ik nog niet of ik het door laat gaan. Dan heb ik er weinig zin in, met mijn tentamens volgende week.
Zou fijn zijn als de rest dus even laat weten of ze komen.
Dat had ik inderdaad al gezien in de meetingmanager. Anders hadden jullie ook wel een PM ontvangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
L en ik kunnen niet
Andere keer vast wel
Aan D voeren, die eet dat met gemak op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wat moet ik nou met die 100 miljoen miljard hamburgers die ik heb ingekocht?
True story.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aan D voeren, die eet dat met gemak op.
Vetbekquote:
dat zou morgen zijn. maar dat ligt aan de opkomstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Wanneer is die meet nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |