Zelfde geldt voor vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag alweer voorbij, wat een matig weertje buiten
quote:UITGAANSCENTRUM BILL'S BAR IN MARKELO FAILLIET
woensdag 6 november 2013 | 15:27
De rechtbank in Almelo heeft vandaag uitgaanscentrum Bill's Bar in Markelo failliet verklaard.
Het bedrijf zat al enige tijd in betalingsmoeilijkheden. Vorige week nog verleende de rechtbank in Almelo uitstel van betaling. Vandaag viel het doek definitief voor de uitgaansgelegenheid die bezoekers uit de hele regio en daarbuiten trok.
dondersquote:
volgens de curator heeft het faillissement twee belangrijke oorzaken. "Er waren veel minder grote bedrijfsfeesten en Bill's Bar had te maken met veranderende marktomstandigheden." Het uitgaanspubliek heeft steeds vaker een voorkeur voor een festival, waar ze buiten rondlopen met een drankje.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
ik wist dat het daar niet heel erg druk was, maar dat het zo slecht ging
jup, en festivallen/feesttenten zijn denk ik ook wel meer in trek dan bill's barquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens de curator heeft het faillissement twee belangrijke oorzaken. "Er waren veel minder grote bedrijfsfeesten en Bill's Bar had te maken met veranderende marktomstandigheden." Het uitgaanspubliek heeft steeds vaker een voorkeur voor een festival, waar ze buiten rondlopen met een drankje.
en denk zelf dat jongeren toch vaker bij elkaar gaan zitten en biertje doen i.p.v. ergens heen te gaan om biertje te doen...
quote:
In ieder geval geen Bill's Barquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, geen hond die vanavond wat gaat doen
nee, en zelfs niet naar 't caféquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In ieder geval geen Bill's Bar
mooi.quote:Op maandag 11 november 2013 18:35 schreef Redbaron het volgende:
alweer op weg naar Frankrijk vit het nieuwe baasje
niet meer via uitzendbureau gelukkigquote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi.
via uitzendbureau of contract?
mooi, dat lijkt me vooruitgangquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niet meer via uitzendbureau gelukkig
idd, buitenland rijden en elk weekend gewoon thuis..quote:Op maandag 11 november 2013 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, dat lijkt me vooruitgang
quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, buitenland rijden en elk weekend gewoon thuis..
mooiquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, buitenland rijden en elk weekend gewoon thuis..
oke, dan kun je niet voetballen. of je moet zondags gaan voetballen. maar om dan je zo ongeveer enige vrije dag op te geven daarvoor.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Redbaron het volgende:
dat is wel de bedoeling, maar kan ook zo zijn dat ik zaterdags pas laat in de middag terug ben.
Dit is iig wel wat ik wil..
als ik kan ga ik voetballen, daar offer ik vrije tijd wel voor op want het is een stuk ontspanning. Het zal alleen niet meer elke week zijn, zeker niet als we vroeg moeten spelenquote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, dan kun je niet voetballen. of je moet zondags gaan voetballen. maar om dan je zo ongeveer enige vrije dag op te geven daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |