Ik denk dat als jij er naar wilt luisteren ik er sowieso niet naar moet luisterenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen luistert zometeen naar radio49? www.radio49.nl
ik ben aan het draaienquote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij er naar wilt luisteren ik er sowieso niet naar moet luisteren
Oke. Zegt me niets allemaalquote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben aan het draaien
met LP's en mp3
zonet drukwerk en goede doel van LP. nu gebroeders brouwer
goede doel en drukwerk niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Zegt me niets allemaal
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Zegt me niets allemaal
Normaal ken ik welquote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede doel en drukwerk niet?
'normaal' dan?
ah, ik dacht dat dus niet alleenquote:
gelukkigquote:
Oke. Maar sorry, ik ga niet luisterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig
volgende nr wordt er 1 van normaal
is ook niet verplichtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar sorry, ik ga niet luisteren
ik dacht ook precies het zelfde.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dus niet alleen
Je leeft gelukkig nogquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond bijna een frontale aanrijding gehad omdat een mongool ging inhalen op de N36 bij Westerhaar![]()
Scheelde niet veel![]()
Lijkt wel alsof die kutweg alleen maar gevaarlijker wordtquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond bijna een frontale aanrijding gehad omdat een mongool ging inhalen op de N36 bij Westerhaar![]()
Scheelde niet veel![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Scheelde niet veel![]()
Die idioten heb je altijd. Ik snap dat dan niet?quote:Op zondag 17 november 2013 07:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En het was nog donders mistig, en als dan mensen gaan inhalenlevensgevaarlijk.
Ik moest half in de berm rijden om hem te ontwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |