Ik denk dat als jij er naar wilt luisteren ik er sowieso niet naar moet luisterenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen luistert zometeen naar radio49? www.radio49.nl
ik ben aan het draaienquote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij er naar wilt luisteren ik er sowieso niet naar moet luisteren
Oke. Zegt me niets allemaalquote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben aan het draaien
met LP's en mp3
zonet drukwerk en goede doel van LP. nu gebroeders brouwer
goede doel en drukwerk niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Zegt me niets allemaal
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Zegt me niets allemaal
Normaal ken ik welquote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede doel en drukwerk niet?
'normaal' dan?
ah, ik dacht dat dus niet alleenquote:
gelukkigquote:
Oke. Maar sorry, ik ga niet luisterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig
volgende nr wordt er 1 van normaal
is ook niet verplichtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar sorry, ik ga niet luisteren
ik dacht ook precies het zelfde.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dus niet alleen
Je leeft gelukkig nogquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond bijna een frontale aanrijding gehad omdat een mongool ging inhalen op de N36 bij Westerhaar![]()
Scheelde niet veel![]()
Lijkt wel alsof die kutweg alleen maar gevaarlijker wordtquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond bijna een frontale aanrijding gehad omdat een mongool ging inhalen op de N36 bij Westerhaar![]()
Scheelde niet veel![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Scheelde niet veel![]()
Die idioten heb je altijd. Ik snap dat dan niet?quote:Op zondag 17 november 2013 07:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En het was nog donders mistig, en als dan mensen gaan inhalenlevensgevaarlijk.
Ik moest half in de berm rijden om hem te ontwijken.
Robinquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef AfroboerUS het volgende:
Rustig hier tegenwoordig of niet![]()
Ben Robinho trouwens
Nee joh, dat was eind april klaarquote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef Befferton het volgende:
Hoe is het nu met je Justin? Nog steeds in die kliniek?
Er zit iig een lekker vrouwtje van de afdeling arbeidquote:Op donderdag 21 november 2013 13:39 schreef Befferton het volgende:
Hebben ze wel lekkere zustertjes in het Roessingh dan?
Die mag zeker wel wat handarbeid verrichten bij jou!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zit iig een lekker vrouwtje van de afdeling arbeidHelaas moest ik daar maar 1x naartoe, en dat was nog onnodig ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:44 schreef Befferton het volgende:
[..]
Die mag zeker wel wat handarbeid verrichten bij jou!Ajoh, broek naar beneden en KONTNEUKN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, broek naar beneden en KONTNEUKN.
ja, beetje jammer welquote:
we zullen zien.quote:
Ik ken jou?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:31 schreef Befferton het volgende:
Waar zijn de tijden dat David, Justin, Wouter en Markoooooooo dit topic binnen een half uur vol hadden gespamd met allemaal van
Da's onze hooliganquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |