Zo iets ja. En dan regelmatig nog naar andere locaties voor speciale praktijklessen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel, bij sportopleidingen moet je regelmatig van een sporthal naar een voetbalveld en die liggen dan weer op verschillende plaatsen binnen een stad.
Bij een sportopleiding zullen ze helemaal verwachten dat je fietst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel, bij sportopleidingen moet je regelmatig van een sporthal naar een voetbalveld en die liggen dan weer op verschillende plaatsen binnen een stad.
Of iets met (half) naakte vrouwen, was ook redelijk populair bij de jongens in mijn klas, vroegah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft 'ie z'n boeken uiteindelijk nog gekaft? Mooie BreakOut kaftrollen? Of Garfield?
Maar niet die tientallen kilometers om 's ochtends op school te komen, denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een sportopleiding zullen ze helemaal verwachten dat je fietst.
Geef 't kind een racefiets en die 45km wielrennen is niets meer. Zeker niet op zo'n sportschool.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar niet die tientallen kilometers om 's ochtends op school te komen, denk ik
Geen idee.. Zal de vriendin van zijn vader wel gedaan hebben denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft 'ie z'n boeken uiteindelijk nog gekaft? Mooie BreakOut kaftrollen? Of Garfield?
Heequote:
Wacht maar tot 't 17 isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
HeeJup, kom even genieten van het feit dat het mij wel gelukt is een dankbaar kind te creëren...
Ehm ja, dat heb ik je al verteld; mijn zoon ging op z'n 16de naar het mbo 50 km verderop, ik weet dus als geen ander hoe het zit met jaar(traject)kaarten een maand(traject)kaartenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb jij je er eigenlijk weleens in verdiept? Jaarkaart zegt niet meer of minder dan dat hij een jaar geldig is. Niet of hij voor een traject of voor een regio geldig is.
Nee klopt, maar die 45 km kost ongeveer ¤ 250 per maand met een maandtrajectkaart.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar niet die tientallen kilometers om 's ochtends op school te komen, denk ik
Lijkt me dan toch echt haar probleemquote:
Ik ben dan ook een waardeloze moederquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij doet er dan geen schattig Barbie kaftpapier omheen? Ontaard mens
Wordt gemaskeerd door een leuk kind. Geeft niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een waardeloze moeder
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt gemaskeerd door een leuk kind. Geeft niet.
He! Wanneer ga jij weer eens als slechte moeder met mij stadten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:39 schreef Moonah het volgende:
Ouder1, vanaf post 1 van jou in dit topic vroeg ik me af wat de relevantie was van jouw bijdrage(n).
Ik heb een vooruitziende blik!![]()
Een regiokaart en een rol kaftpapier doen het ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kan je die van Ouder1 overnemen voor een vriendenprijsje. Euro of 3500?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |