Wil jij mijn boeken kaften? Ik heb er geen zin inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en 'gij zult uw boeken kaften'.
Uiteraard.
Vraag maar aan Ouder1, die doet dat met liefde voor je als je daarna wel netjes 'dankjewel' zegt, op je knietjes, haar voeten kussend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil jij mijn boeken kaften? Ik heb er geen zin in
Ik kan niet zo goed communiceren met MBO tokkies. Ik sla even over.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ouder1, die doet dat met liefde voor je als je daarna wel netjes 'dankjewel' zegt, op je knietjes, haar voeten kussend.
Ik zei het al ergens eerder, de manier waarop je in het leven staat is al veelbepalend. Of je nou kinderen hebt of ziet. Gevalletje glas half leeg, half vol.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, ik ben sowieso vrij geduldig en van nature een positief en gelukkig mens.
Relatileren......quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zei het al ergens eerder, de manier waarop je in het leven staat is al veelbepalend. Of je nou kinderen hebt of ziet. Gevalletje glas half leeg, half vol.
Relativeren is blijkbaar niet aan iedereen besteed. Maar valt wél te leren!
Die posten minder in OUD?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Apekoek het volgende:
Volgens mij allemaal reacties van moeders, waar blijven de vaders en hun meningen?
Zal ik hem even roepen voor jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Apekoek het volgende:
Volgens mij allemaal reacties van moeders, waar blijven de vaders en hun meningen?
kinderenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Apekoek het volgende:
Wat verwacht je nou? Je post je topic in OUD, waar 90% van de users vrouw is....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Apekoek het volgende:
Nouja serieus, dit is alleen maar vanuit de vrouw geredeneerd. Maar ik heb mijn vraag gesteld vanuit het perspectief van de man.
Probeer het anders in VBLquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Apekoek het volgende:
Nouja serieus, dit is alleen maar vanuit de vrouw geredeneerd. Maar ik heb mijn vraag gesteld vanuit het perspectief van de man.
Tja, ik kan wel voor mijn man spreken als ik zeg dat hij net zo graag kinderen wilde als ik. Ik weet dat die 2 gek op elkaar zijn, ze delen een hobby, maken veel pret samen, voor mijn man is mijn zoon deel van zijn geluksgevoel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Apekoek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |