Nou dat kan wel wat aardigerquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef BrandX het volgende:
eh... als je al niet weet of je lampen etc nodig gaat hebben, zou ik beginnen met een basiscursusje fotografie....
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef BrandX het volgende:
eh... als je al niet weet of je lampen etc nodig gaat hebben, zou ik beginnen met een basiscursusje fotografie....
quote:
quote:
het was niet rot bedoeldquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Ja, dat kan wel kloppen, maar alles wordt hier altijd zo snoeihard gebracht.
Zeker waar, maar als je dit al snoeihard vindt....quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Ja, dat kan wel kloppen, maar alles wordt hier altijd zo snoeihard gebracht.
Dat zeg ik niet. Maar het is wel typisch dat er in een ander topic nog gehuild wordt over dat er te weinig nieuwe mensen op FOT af komen om vervolgens vragen van nieuwe users op deze manier te beantwoorden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zeker waar, maar als je dit al snoeihard vindt....
Je hebt de Canon SX 50 HS toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:00 schreef jennifer1402 het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik wil foto's op locatie gaan maken bij mensen thuis. Nu zit ik te denken aan een opvouwbaare achtergrond, omdat deze niet zo groot is. Hebben jullie hier adviezen over. welke kleur ik het beste kan nemen, of ik lampen erbij nodig heb zoja welke en hoeveel?
Alvast bedankt
Ja prima, maar je hebt een doek, een bouwlamp en een paraplu bij je Canon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:40 schreef jennifer1402 het volgende:
ik dacht dat ik hier een beetje hulp zal krijgen, maar helaas zijn er mensen die hun oordeel al klaar hebben.
Ik begin net ben alles nog aan het uitproberen, heb de budget niet om van alles aan te schaffen en probeer nu gwn op een wat goedkopere manier te oefenen. En ik had gehoopt dat ik van jullie wat kon leren en niet afgezeken zal worden. Ik kan wel van alles duurs aanschaffen, maar ten eerste heb ik het budget niet ten tweede wil ik eerst weten of dit echt iets voor mij is.
Ik wil gewoon portret fotografie doen. Van mensen, zwangerschappen, baby's enz.
Okeequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:56 schreef jennifer1402 het volgende:
nee want wil het voor mijn hobby doen, vind het gewoon heel erg leuk om te doen
Heb je inmiddels niet alle fora gehad?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef jennifer1402 het volgende:
maar van mij mag deze topic gesloten worden ga naar een ander forum
Op verzoek gesloten en omdat het eigenlijk ook wel in 1 topic kan allemaal. Dus als TS zich bedenkt en toch verder wil vragen/praten dan graag in het andere topicquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef jennifer1402 het volgende:
maar van mij mag deze topic gesloten worden ga naar een ander forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |