Zocht je deze? http://foundation.zurb.com/docs/v/4.3.2/quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand of er voor Foundation 4 een volledige documentatie is?
Bedoelde Foundation 5.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zocht je deze? http://foundation.zurb.com/docs/v/4.3.2/
Dat is hetzelfde als op de fiets naar je werk gaan 50 km verderop omdat je niet weet hoe je je auto moet laten schakelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik werd het zat dat ik zo weinig verstand had van vanilla javascript. Jquery gebruik ik alleen nog maar als het van me gevraagd wordt.
Nee dat is niet waar. Het is als zijwieltjes hebben en niet kunnen fietsen zonder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als op de fiets naar je werk gaan 50 km verderop omdat je niet weet hoe je je auto moet laten schakelen.
wat maakt t uit als je jquery gebruikt als je je doel bereikt? Ik gok dat 99% van de tools van jquery beter geschreven zijn dan jouw eigen code. Ik snap t echt niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Het is als zijwieltjes hebben en niet kunnen fietsen zonder.
Dat is echt gelul. Zoals Catch al zegt, waarom denk je dat jij het beter kan dan de makers van jQuery?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Het is als zijwieltjes hebben en niet kunnen fietsen zonder.
om maar te zwijgen over de browserverschillen waar jquery rekening mee houdt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Zoals Catch al zegt, waarom denk je dat jij het beter kan dan de makers van jQuery?
Zolang je je maar wel bewust bent van het feit dat jQuery overhead heeft en dus niet altijd nuttig is. Sowieso is het voor een hoop dingen best handig om eens te bedenken hoe je het zelf zou maken. Dat wil niet zeggen dat je dan meteen je eigen code in productie moet gebruiken, want code van iets als jQuery is vast beter en in meer browsers getest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
om maar te zwijgen over de browserverschillen waar jquery rekening mee houdt.
Je maakt het jezelf onnodig moeilijk als je geen lib gebruikt.
Dat inderdaad, jQuery is echt een ideale oplossing voor de standaard / dagelijkse dingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Van 1.x naar 2.x snap ik het volledig als je ervoor kiest niet backwards compatible te zijn. Zolang je binnen de 1.x serie blijft, zou ik backwards compatibiliteit verwachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef Catch22- het volgende:
Zo gek is t niet dat er dingen veranderen toch?
de wijzigingen die er zijn zijn erg logisch. Lees je de releasenotes?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Light het volgende:
[..]
Van 1.x naar 2.x snap ik het volledig als je ervoor kiest niet backwards compatible te zijn. Zolang je binnen de 1.x serie blijft, zou ik backwards compatibiliteit verwachten.
Release notes? Ik heb de Upgrade Guide voor me. En die begint al met 5 functies die zijn verwijderd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de wijzigingen die er zijn zijn erg logisch. Lees je de releasenotes?
En zo onwijs veel is er niet aangepast. En wat er is aangepast is goed verklaarbaar.
en allemaal logisch. Daarbij is er de migrateplugin.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:35 schreef Light het volgende:
[..]
Release notes? Ik heb de Upgrade Guide voor me. En die begint al met 5 functies die zijn verwijderd.
Het maakt niets uit. Dat zei ik ook niet? En definieer 'beter'. Dat ligt geheel aan het doel dat je wilt bereiken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat maakt t uit als je jquery gebruikt als je je doel bereikt? Ik gok dat 99% van de tools van jquery beter geschreven zijn dan jouw eigen code. Ik snap t echt niet.
Waar impliceer ik dat ik het beter kan dan de makers van Jquery?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Zoals Catch al zegt, waarom denk je dat jij het beter kan dan de makers van jQuery?
Browserverschillen zijn tegenwoordig echt nihil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mwoah, asyncrequests zijn een bitch.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Browserverschillen zijn tegenwoordig echt nihil.
Het is gelukkig al geluktquote:Op maandag 30 december 2013 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Of je post gewoon je code, helpen we je hier en is het nog gratis ook.
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb een site in html gemaakt, hoe moet ik CSS in externe file zetten?
| 1 | <link rel="stylesheet" href="style.css" /> |
Tussen je head-tags. In style.css moet de css-code staan, die je nu gewoon in je HTML-code hebt staan, neem ik aan?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Waar moet ik dat plaatsen en wat moet er in style.css staan?
maar moet ik in style.css ook nog dingen als <head> enzo zetten of alleen wat in <script></script> staat?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tussen je head-tags. In style.css moet de css-code staan, die je nu gewoon in je HTML-code hebt staan, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |