en allemaal logisch. Daarbij is er de migrateplugin.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:35 schreef Light het volgende:
[..]
Release notes? Ik heb de Upgrade Guide voor me. En die begint al met 5 functies die zijn verwijderd.
Het maakt niets uit. Dat zei ik ook niet? En definieer 'beter'. Dat ligt geheel aan het doel dat je wilt bereiken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat maakt t uit als je jquery gebruikt als je je doel bereikt? Ik gok dat 99% van de tools van jquery beter geschreven zijn dan jouw eigen code. Ik snap t echt niet.
Waar impliceer ik dat ik het beter kan dan de makers van Jquery?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Zoals Catch al zegt, waarom denk je dat jij het beter kan dan de makers van jQuery?
Browserverschillen zijn tegenwoordig echt nihil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
om maar te zwijgen over de browserverschillen waar jquery rekening mee houdt.
Je maakt het jezelf onnodig moeilijk als je geen lib gebruikt.
mwoah, asyncrequests zijn een bitch.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Browserverschillen zijn tegenwoordig echt nihil.
Het is gelukkig al geluktquote:Op maandag 30 december 2013 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Of je post gewoon je code, helpen we je hier en is het nog gratis ook.
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb een site in html gemaakt, hoe moet ik CSS in externe file zetten?
| 1 | <link rel="stylesheet" href="style.css" /> |
Tussen je head-tags. In style.css moet de css-code staan, die je nu gewoon in je HTML-code hebt staan, neem ik aan?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Waar moet ik dat plaatsen en wat moet er in style.css staan?
maar moet ik in style.css ook nog dingen als <head> enzo zetten of alleen wat in <script></script> staat?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tussen je head-tags. In style.css moet de css-code staan, die je nu gewoon in je HTML-code hebt staan, neem ik aan?
Nee, dat is HTML. In een CSS-bestand zet je enkel CSS-code. Wat tussen script tags staat, is Javascript en geen CSS.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:49 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
maar moet ik in style.css ook nog dingen als <head> enzo zetten of alleen wat in <script></script> staat?
Het is me gelukt thanksquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, dat is HTML. In een CSS-bestand zet je enkel CSS-code. Wat tussen script tags staat, is Javascript en geen CSS.
bedankt, het werd inderdaad steeds opnieuw gedwonload, nu heb ik gewoon een div met style="display:none;" gemaakt met daar img src's in en nu laad ie ze maar 1 keer.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef KomtTijd... het volgende:
wat zegt de netwerk-tab van je developer-tools?
kheb geen flauw idee er kwam iig iedere keer wat bij te staan bij dat netwerk gebeuren en nadat ik ze in een verborgen div voor heb geladen gebeurt dat niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Gedownload? Of uit de cache geladen?
In dat eerste geval heb je je expire headers slecht ingesteld.
Als ze de hele tijd opnieuw in dat lijstje komen te staan bij de netwerk tab van developer tools en er staat bij dat het uit de cache komt, maakt dat dan wat uit of ik ze in een verborgen div zet zodat ze daar niet steeds opnieuw in het lijstje komen? komt op hetzelfde neer zeker. 1 keer downloaden en dat was t..?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Gedownload? Of uit de cache geladen?
In dat eerste geval heb je je expire headers slecht ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |