Roerige tijden zijn maar kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel ter sprake gekomen tijdens gesprekken met de leiding, maar vanwege de roerige tijden is daar nog niks van terechtgekomen.
Dat is waar. En het moment waarop ik de arbeidsmarkt opstapte was er een oneindige vraag naar "webdevelopers", iets waar nog niet eens een studie voor bestondquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijden veranderen, rem.
Hoe meer mensen met diploma's, hoe eerder ze zullen kiezen voor iemand die er wel een heeft.
Ik heb ook kennissen van mijn ouders rond 2000 - 2005 met redelijke tot goede opleidingen en vaste banen in totaal andere richtingen de overstap zien maken naar I(C)T. Sommigen succesvol, sommigen faalden jammerlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar. En het moment waarop ik de arbeidsmarkt opstapte was er een oneindige vraag naar "webdevelopers", iets waar nog niet eens een studie voor bestond
Ik heb veel mazzel gehad wat dat betreft.
Toen IT ICT werdquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb ook kennissen van mijn ouders rond 2000 - 2005 met redelijke tot goede opleidingen en vaste banen in totaal andere richtingen de overstap zien maken naar I(C)T. Sommigen succesvol, sommigen faalden jammerlijk.
Kost dat geld?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:25 schreef waht het volgende:
Ik ben benieuwd hoe duur de integriteit van Koos is.
Vrije tijd, bijvoorbeeld.quote:
Liefde niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Alles is aan inflatie onderhevig.
Ah, een ervaringsdeskundigequote:
Daarom een maximum van 2 kinderen per ouderquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Alles wat meer wordt, wordt minder.
Dan blijven kinderen tenminste nog wat waard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom een maximum van 2 kinderen per ouder.
Inderdaad. Gereformeerde ouders waarderen kinderen nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan blijven kinderen tenminste nog wat waard.
Legitimiteit van een democratie wel.quote:
Soms willen ze wel heel veel kinderen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Gereformeerde ouders waarderen kinderen niet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom een maximum van 2 kinderen per ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |