Maar mijn grap eindigde toch ook in een anti-climax? Waarom is die van mij dan niet slecht genoeg?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Het is belangrijk dat de clou bij een slechte zelfbedachte grap, zeker bij een lange, slechte zelfbedachte grap, een anti-climax is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dit filmpje nu net pas. Maar WTF?!!! Dit mens moet zich echt niet gaan voorplanten!!!quote:Op maandag 21 september 2015 14:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
paar dagen geleden een filmpje gezien en vond het eigenlijk ook wel een ontzettend slechte grap.
meisje van een jaar of 13/ 14 uit Amerika tegen een jongen uit Engeland:
meisje: how much does (name of a game) cost at your place? because i want to buy it.
jongen uit engeland: here it cost around the 40 pound.
meisje: i think there is some kind of language Barrier, because i asked how much it cost and not how much it weight.![]()
![]()
![]()
voor volledige versie:
Dat is juist de grap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:44 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik zie dit filmpje nu net pas. Maar WTF?!!! Dit mens moet zich echt niet gaan voorplanten!!!
Hoe kan je nou proberen een verschil in prijs wetenschappelijk te doorgronden en uit te komen op de zwaartekracht van Jupiter op Engeland.![]()
![]()
Ik zou de laatste zin weglatenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Vroeger was een topic als dit binnen een paar weken vol. Nu is het al twee jaar(!) bezig. Maar het eind is in zicht. Dit deel zal wel snel vol zijn en dan post ik het volgende deel.
Trap ik dus gewoon in de valkuil waar ik zelf altijd op wijs.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik belde laatst mijn loodgieter op omdat ik problemen had met mijn loden dakgoot.
Dus hij kwam de volgende dag even langs om te kijken en misschien een upgrade uit te voeren.
nadat hij klaar was vroeg ik hem nog, wat moet u toch een zwaar beroep hebben als lood gieter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:11 schreef JochemP het volgende:
Hans is een vrachtwagenchauffeur die na een zware dienst thuiskomt bij zijn vrouw Gerda. Nadat ze samen lekker getafeld hebben en bijgepraat over wat er de afgelopen dagen is gebeurd (het was een dienst naar het buitenland en Hans was dus een aantal dagen weg) besluit Hans om even boven te gaan kijken bij zijn zoontje Ben. Als hij zijn slaapkamertje binnenloopt krijgt hij de schrik van zijn leven want het kind is verdwenen!
De politie wordt erbij gehaald en een vriendelijke agent vertelt Hans en Gerda onder het genot van een kop koffie dat er pas iets gedaan kan worden na 24 uur omdat Ben ook weggelopen zou kunnen zijn. Hij is immers al 3 en dan gaan kinderen vaak alleen op pad, zegt de agent. Hans heeft begrip voor het standpunt van de politie maar laat het er niet bij zitten. Hij springt in zijn truck en gaat op zoek.
Al gauw vindt hij een zwerver op de hoek van de straat, en die geeft aan dat hij een man met een klein kind achterop zag fietsen in de buurt en de zwerver wijst hem de weg waar de fietser heen ging. Even later stuit hij op een groot netwerk van kinderhandelaars en hij grijpt de eerste beste kinderhandelaar bij zijn kladden en schudt hem door elkaar, maar steeds wijzen de handelaren naar elkaar en weten ze zich van geen kwaad bewust.
Na voor de 5e keer van het kastje naar de muur te zijn gestuurd rijdt hij met zijn truck naar de baas van het gezelschap. Hij draait zijn raampje open en roept "VERDOMME, IK WIL BEN ZIEN!". Waarop de andere man zegt: "Ja even verderop is een tankstation maar rijdt dat ding geen diesel dan?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |