Een keer een album van geprobeerd, wat was dat verschrikkelijk zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Liever prog metal dan black metal in ieder gevalZo emo is het nog helemaal niet
Hehe, en de andere die ik vond ook. Ik heb denk ik al 5 verschillende versies langs zien komenquote:
Ik zou niet weten waarom? Ik moet zeggen dat ik persoonlijk vooral een paar jaar terug naar Dream Theater en Porcupine Tree heb geluisterd, dus voor mij gaat je opmerking misschien dan wel op, maar dat wil niet zeggen dat het in het algemeen zo is. Lijkt me ook vrij sterk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op, dit zijn bands die echt alleen door tieners leuk gevonden kan worden, toch? toch? Of heb ik het gewoon volledig mis?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom? Ik moet zeggen dat ik persoonlijk vooral een paar jaar terug naar Dream Theater en Porcupine Tree heb geluisterd, dus voor mij gaat je opmerking misschien dan wel op, maar dat wil niet zeggen dat het in het algemeen zo is. Lijkt me ook vrij sterk.
Dream Theater lijkt mij wel muziek voor een fase, maar Porcupine Tree kan je van blijven genieten. Zie niet in wat het met 'ultieme emo' te maken heeft. Ze hebben prachtige nummers gemaakt. Typische saaie progrock ofzo zou ik het ook niet willen noemen. In veel gevallen is het niet eens progrock. Je plakt er zelf een labeltje op en daardoor is het minder, da's pas een beperkt zicht hebben. Het is gewoon weer je zoveelste statement om een statement te maken. Jammer.
Your mouth should be boarded up
Talking all day
With nothing to say
Your shallow proclamations
All misinformation
Jouw meningen zijn altijd redelijk kort door de bocht. Tja, wat verwacht je dan? Dat iedereen instemmend knikt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je mag ook nergens meer een mening hebben he
Moet ik bij elke mening die ik geef een vlammend betoog geven dan (om eerlijk te zijn,onderbouw ik mijn "kort door de bocht" meningen eigenlijk veel meer dan de meeste andere users...)? Nee, ik verwacht niks van iedereen zijn reactie. Ik etaleer mijn mening, en in dit geval klopt het dat ik verwacht dat het meerendeel van het topic instemmend knikt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw meningen zijn altijd redelijk kort door de bocht. Tja, wat verwacht je dan? Dat iedereen instemmend knikt?
Welke prog metal raad je nog meer aan buiten Opeth, Porcupine Tree en Dream Theaterquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is allemaal gejat van Pink Floyd. Ok. Als we dat argument gaan hanteren kunnen we dit topic wel opdoeken. Alle nieuwe bandjes hebben zowat alles van oudere bandjes gejat.
Nou, dat is een reden waarom ik heel veel muziek niet leuk vind. Zo werkt mijn muzieksmaak. Dat is ook mijn probleem met een Jacco Gardner, of al die suffe 60s revival die de laatste tijd te kop opsteekt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor. Ik probeer niet het hele topic te bekeren ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is allemaal gejat van Pink Floyd. Ok. Als we dat argument gaan hanteren kunnen we dit topic wel opdoeken. Alle nieuwe bandjes hebben zowat alles van oudere bandjes gejat.
Link?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Norrage het volgende:
Maar laten we tot de orde van de dag overgaan: Wie heeft de nieuwe Arcade Fire allemaal nog kunnen luisteren in het korte tijdsbestek? Wát een nummer![]()
Ja, die zijn dus allemaal weer offline gegooidquote:
Sowieso alle projectjes van Steven Wilson. Dat wil zeggen, Steven Wilson zelf, Blackfield, No-Man. Verder Riverside, Anathema, Pain of Salvation. En Ayreon, om er nog een Nederlands tintje aan toe te voegen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke prog metal raad je nog meer aan buiten Opeth, Porcupine Tree en Dream Theater
Ik wacht gewoon tot hij gewoon uitgebracht is. Al dat gehypequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus allemaal weer offline gegooid
Dat nummer was toch al bekend?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
https://soundcloud.com/mystic-referee/afterlife-arcade-fire-zane
Deze is wel weer online
Ik heb er tot dit album nog nooit aan meegedaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot hij gewoon uitgebracht is. Al dat gehype
Dit is de studio-versie. Toch wel wat gelikter dan die live versies.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke prog metal raad je nog meer aan buiten Opeth, Porcupine Tree en Dream Theater
Klacht: te pas en te onpas met het woord 'hype' smijten. Hoe is nummers uitkomen als ze lekken méér hype dan ze niet luisteren? Ik denk zelfs dat het de hype eerder wat doet afzwakken. Alles is een hype, tegenwoordig. Is het een band met meer dan twee albums? Dan is de nieuwste single/album/liveshow een hype. Is het een band met minder dan twee albums? Dan is de hele band een hype!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot hij gewoon uitgebracht is. Al dat gehype
Ja, ergens heb je wel gelijk. Bijna bij elke band voor over "hype" gesproken tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klacht: te pas en te onpas met het woord 'hype' smijten. Hoe is nummers uitkomen als ze lekken méér hype dan ze niet luisteren? Ik denk zelfs dat het de hype eerder wat doet afzwakken. Alles is een hype, tegenwoordig. Is het een band met meer dan twee albums? Dan is de nieuwste single/album/liveshow een hype. Is het een band met minder dan twee albums? Dan is de hele band een hype!
Haha, maar als er een band de hype opvoert op dit moment is het wel Arcade Fire. Al die kleine dingen die in verscheidene Europese en Amerikaanse steden verschijnen en vervolgens overal gedeeld worden.. Ze doen het wel goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klacht: te pas en te onpas met het woord 'hype' smijten. Hoe is nummers uitkomen als ze lekken méér hype dan ze niet luisteren? Ik denk zelfs dat het de hype eerder wat doet afzwakken. Alles is een hype, tegenwoordig. Is het een band met meer dan twee albums? Dan is de nieuwste single/album/liveshow een hype. Is het een band met minder dan twee albums? Dan is de hele band een hype!
Precies. En vervolgens stap twee: is het super bekend? Dan is het pretentieus. Is het dat niet? Dan is het hipster.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ergens heb je wel gelijk. Bijna bij elke band voor over "hype" gesproken tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |