Jaar van Kozelek weerquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Z het volgende:
Sun - Kil Moon Micheline
http://www.stereogum.com/(...)eogum-premiere/mp3s/
Link doet het nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Arcade Fire - Afterlife. Veel plezier.
https://soundcloud.com/arcadefiretube/arcade-fire-afterlife-radio
Ik ga daar eens snel aan beginnen. Heb gewoon het gevoel dat het mij moet liggen. Waar vind jij het op lijken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Begin verslaafd te raken aan Tool ook.
Hmm ja is echt nergens mee te vergelijken. Ik vond Porcupine Tree op sommige punten een beetje een softere versie van Tool, maar Tool lijkt dan weer niet op Porcupine Tree. Is ook wat lastig om in te komen. De eerste keer Aenima vond ik maar matig en nu vind ik het een erg fijn album. Een van de beste bands dusver in de zoektocht naar goede metal zonder kutvocalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga daar eens snel aan beginnen. Heb gewoon het gevoel dat het mij moet liggen. Waar vind jij het op lijken?
Ik zit aan de Opeth, Porcupine Tree en Dream Theater buiten de Indiequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm ja is echt nergens mee te vergelijken. Ik vond Porcupine Tree op sommige punten een beetje een softere versie van Tool, maar Tool lijkt dan weer niet op Porcupine Tree. Is ook wat lastig om in te komen. De eerste keer Aenima vond ik maar matig en nu vind ik het een erg fijn album. Een van de beste bands dusver in de zoektocht naar goede metal zonder kutvocalen.
Zit al 2 dagen lang allerlei nummers van Aenima en Lateralus af te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, Norrage die het heeft over mensen die niet verder kijken als hij met een enorm bekrompen reactie komt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
Zoooo...Porcupine Tree en Dream Theater...veel erger kan het nietVan die ultieme emo voor mensen met lange haren, zwarte shirts en die niet verder kijken dan progrock. Tsja, als je dit soort muziek wilt luisteren, ga dan gewoon aan Pink Floyd, Yes, Genesis etc
No offence aan de fansLiever prog metal dan black metal in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo emo is het nog helemaal niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |