Zonder twijfel de beste bandnaam die ik dit jaar gehoord heb.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé leuk, ik zie op luisterpaal dat The T.S. Eliot Appreciation Society zijn album eindelijk heeft uitgebracht. Ontzettend talentvolle Nederlandse songwriter.
Black Milkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
Kerfty, nog bedankt voor de Black Milk tip. Dat nieuwe album is ook superNet als Tronic
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef Z het volgende:
Ik heb enorm geen zin in de op handen zijnde Arcade Fire hype.
Als dat waar is lekt 'ie voor vandaag. Maar het is wel des Arcade Fires om een stunt met nepplaten uit te halen (aangenomen dat het bericht waar is).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Schijnt dat Ierse winkels al Reflektor in de schappen hebben liggen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:07 schreef Z het volgende:
Ik hoop op een fantastische plaat natuurlijk. Al dat gedoe erom heen.
Hopen dat de massa je band niet leert kennen is juist hipster.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik haat hypes ook. Maar laten we de hype-discussie hier niet opnieuw beginnenAls 3FM AF maar niet teveel gaat draaien nu en al die suffe gillende hipstermeisjes dan naar de concerten gaan....
Ja, hipstermeisjes was het verkeerde woord. Die stomme gillende huppelkutten zonder eigen mening, dat bedoel ik. DIe ook bij James Blake waren vorige weekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat de massa je band niet leert kennen is juist hipster.
Zal de kift geweest zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Waarom heb ik De Kift nooit eerder geluisterd?
Geen idee, briljante band iigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Waarom heb ik De Kift nooit eerder geluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ze zat ook in The Lord of the Rings OST? veelzijdige artiesten heb je IJsland toch altijd
Robert Moog died for our synths
Little Wing is zeker top 5, maar dit is echt de beste:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef Moody het volgende:
Out of the blue post ik gewoon het beste nummer van Jimi HendrixKort en krachtig, geen geneuzel
![]()
Al zijn er nog 10-15 nummers van dit niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |