Ik heb 2 van deze dingen... Rood van het doden van zombies though.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:14 schreef Socios het volgende:
Altijd alles via Hyves, Twitter of Facebook willen regelen
In hun gekleurde spijkerbroek
Baardje laten staan
Het kan ergerquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
gadverdaar blijft eten in hangen
hier op de fok is ook zo een baartaap die een grote bek tegen mij had!quote:
Wat een tjapquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:20 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hier op de fok is ook zo een baartaap die een grote bek tegen mij had!
http://i.fok.nl/userpics/56326/IMG_1718.jpg
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:14 schreef Socios het volgende:
Een bril op met een zwart montuur waar geen glazen of glazen zonder sterkte in zitten
Baardje laten staan
Altijd via een tablet op internet
Alles willen fotografen en direct 'online' willen 'delen'
Wie is dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Synthofiel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en huilen dat ik de foto niet mag zetten in de bericht![]()
![]()
FOK!kersquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:20 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hier op de fok is ook zo een baartaap die een grote bek tegen mij had!
http://i.fok.nl/userpics/56326/IMG_1718.jpg
KLB / Liegende mensen
Alsof mensen niet meer face-to-face, per mail of telefoon iets willen afspreken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:14 schreef Socios het volgende:
ow nee???quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ho niet iedereen ziet er zo uit
Wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ow nee???
Fotoboek van Blondje_93
das geen hipster, dat is een vies mannetjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een oude-heren hoedje dragen
[ afbeelding ]
En je haalt de ergste der uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ow nee???
Fotoboek van Blondje_93
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[ afbeelding ]
??quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef pussycatdoll het volgende:
Wacht gaan daar geen naaktfoto`s van rond
Ik pas dankjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
braddie heeft die. vraag aan hem als je ze wil!
Fotoboek van sinterklaaskapoentjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En je haalt de ergste der uit.
Is deze for real? Ik dacht dat ze best doenbaar zou zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ow nee???
Fotoboek van Blondje_93
triest volk iddquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb haar faceboek gezien en is niet doenbaar!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Is deze for real? Ik dacht dat ze best doenbaar zou zijn.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:34 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Fotoboek van sinterklaaskapoentje
lelijke mongols
Wel een beetje hypocriet hoor Braddie om andere mensen belachelijk te maken terwijl je zelf ook een lelijke grafbek hebt.quote:
Ik ben niet braddie!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel een beetje hypocriet hoor Braddie om andere mensen belachelijk te maken terwijl je zelf ook een lelijke grafbek hebt.
Een iphonequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
Ik voldoe aan geen van deze eigenschappen. Wat heb ik gewonnen?
een sixpack pbrquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
jij moet je klep houde met je grote bek!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
En dan ook nog aandacht gaan vragen door een link naar dit topic in mijn fobo te zetten.
of friekandelquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Nikmans het volgende:
'Stoer' een kroketje uit de muur trekken en opeten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Nikmans het volgende:
Of op een terrasje zitten en 'neerbuigend" kijken naar mensen die 'doodgewoon' een brief moeten 'posten'quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Nikmans het volgende:
Ok.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij moet je klep houde met je grote bek!!!
Dm die fb eensquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik heb haar faceboek gezien en is niet doenbaar!
aleen echte mongols doen datquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef o.us2.0 het volgende:
Persoonsmensen die in een FOK!-shirt rondlopen
Hoezo als je hem via dm aan mij geeft krijg je geen ban want niemand weet dat jij hem hebt gegeven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ga hem niet geven omdat ik dan wel de ban krijg!
jij kan het wel doorgeven aan de admin! de fotoboek van blondje is genoegquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hoezo als je hem via dm aan mij geeft krijg je geen ban want niemand weet dat jij hem hebt gegeven.
Verder kan niemand ook iets zien zelfs de mods niet.
En dan? Hoe ga ik dat bewijzen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij kan het wel doorgeven aan de admin! de fotoboek van blondje is genoeg
dit inderdaad, gewoon doorsturen braddie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En dan? Hoe ga ik dat bewijzen dan?
ik ben niet braddie! julie zijn leugenaars!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit inderdaad, gewoon doorsturen braddie.
bewijs maarquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ben niet braddie! julie zijn leugenaars!
ditquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:14 schreef Socios het volgende:
In hun gekleurde spijkerbroek
Een bril op met een zwart montuur waar geen glazen of glazen zonder sterkte in zitten
Baardje laten staan
ik hoef die nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey dat aanbod wat ik je via dm gaf kun je niet afwijzen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
O nee? Wie wil nou niet weten hoe zijn moeder er uit ziet.
ik niet. dit is een lok val om mij een ban te doen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
O nee? Wie wil nou niet weten hoe zijn moeder er uit ziet.
Godsamme de achterlijkheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:14 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik niet. dit is een lok val om mij een ban te doen!
Sowieso krijg je dan eerst een waarschuwingquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:14 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik niet. dit is een lok val om mij een ban te doen!
Niet eens want het gaat via dmquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef appelen het volgende:
[..]
Sowieso krijg je dan eerst een waarschuwing
Hij is domquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet eens want het gaat via dm!
Haha, hoe goed was die klacht ook echt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Nikmans het volgende:
ik ga mijn kop niet op een forum zettenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Stoer hoor. Zeg post jij eens een pic dan
Waarom niet? Bang voor kritiek?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:18 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ga mijn kop niet op een forum zetten
Hetzelfde geldt voor deze klachtquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Of op een terrasje zitten en 'neerbuigend" kijken naar mensen die 'doodgewoon' een brief moeten 'posten'
baartaap! is dat lekker dat eten die er in achter blijft??quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever lelijk dan achterlijk.
Baartaapquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
baartaap! is dat lekker dat eten die er in achter blijft??
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Baartje*quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]![]()
Zolang het baardje maar is bijgehouden.
Het is heerlijk. Als er oorlog uitbreekt overleef ik het tenminste. Hopelijk sterven alle debielen die niet weten hoe ze 'baard' moeten schrijven uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Katoenen veters dragen.quote:
doodwensing! ban!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Als er oorlog uitbreekt overleef ik het tenminste. Hopelijk sterven alle debielen die niet weten hoe ze 'baard' moeten schrijven uit.
hipster mongol met hippie baardquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er hipster aan een baard? Oke die gestyled battiebaardjes misschien
Ben je vroeger misbruikt ofzo? Hypocriet stuk vreten. Mensen belachelijk maken om hun uiterlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hipster mongol met hippie baard
Fotoboek van User
Een classic van het niveau "Wie heeft mijn blokje gezien"quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoe goed was die klacht ook echt.
En dan elke keer opnieuw gaan huilen als foto's van zijn eigen hoofd worden gepostquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je vroeger misbruikt ofzo? Hypocriet stuk vreten. Mensen belachelijk maken om hun uiterlijkHoe diep kun je zinken...
Andere mensen moeten daarvoor boeten natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan elke keer opnieuw gaan huilen als foto's van zijn eigen hoofd worden gepost
Oja jij hebt ook een baardje he mocro!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er hipster aan een baard? Oke die gestyled battiebaardjes misschien
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:34 schreef hoink581 het volgende:
Zeg Socios, fotografeer jij ook wel eens mensen in klederdracht?
Geen FOK!silver hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar is je FOK!Pimp-abonnement Socios? Hoe kan jij nou FOK!ken zonder FOK!silver?
Dan kan ik mijn eigen banners niet zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar is je FOK!Pimp-abonnement Socios? Hoe kan jij nou FOK!ken zonder FOK!silver?
Welke banners?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn eigen banners niet zien.
FOK! biedt banners aan die men voor 10 of 25 euro voor een dagje kan 'kopen'.quote:
wanneer gaan we treinen spotten danquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt! Je bent de eerste die gewoon zegt dat de klacht terecht is.
Je kan (vrijwel) ieder weekend mee te spotten. Steeds een ander treinstation of langs de baan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wanneer gaan we treinen spotten dan
kan het ook op een doordeweekse dag. in de weekenden heb ik andere verplichtingenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan (vrijwel) ieder weekend mee te spotten. Steeds een ander treinstation of langs de baan.
Zo 'hipster' ziet hij er niet uit. Die baard is trouwens gewoon netjes getrimd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hipster mongol met hippie baard
Fotoboek van User
je wordt raar geborenquote:
Dan ga je dood!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Wat nou hé... wat nou, als je geen honing hebt?
mijn moeder kwam klaar tijdens de bevallingquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel uit de plassert van je moeder, raar man.
Mijn moeder begon te squirten tijdens de bevalling.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
mijn moeder kwam klaar tijdens de bevalling
Goed verhaal, Braddiequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik heb haar faceboek gezien en is niet doenbaar!
Ditquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel een beetje hypocriet hoor Braddie om andere mensen belachelijk te maken terwijl je zelf ook een lelijke grafbek hebt.
Mensen die alleen blauwe spijkerbroeken dragenquote:
mijn moeder heeft de hele hondenmand ondergescheten tijdens de bevallingquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Mijn moeder begon te squirten tijdens de bevalling.
Ik draag grootendeels Joggingbroeken, niet omdat ik nou van de UNTS UNTS UNTS ben of van de WOLLAH JE KANKERMOEDER, Maar omdat ze verschrikkelijk fijn zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:34 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Mensen die alleen blauwe spijkerbroeken dragen
Kom niet haten op chinos, groene jeans en mooie blauwe en zwarte pantalons dan. In de zomer een witte broek om het flashy te houden.
En dan commentaar durven te hebben op andermans kleding.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Ik draag grootendeels Joggingbroeken, niet omdat ik nou van de UNTS UNTS UNTS ben of van de WOLLAH JE KANKERMOEDER, Maar omdat ze verschrikkelijk fijn zitten.
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
een hipster is toch gewoon ondergoed?
[ afbeelding ]
Zo zie ik dus geen kut he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
een hipster is toch gewoon ondergoed?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |