Hetzelfde geldt voor deze klachtquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Of op een terrasje zitten en 'neerbuigend" kijken naar mensen die 'doodgewoon' een brief moeten 'posten'
baartaap! is dat lekker dat eten die er in achter blijft??quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever lelijk dan achterlijk.
Baartaapquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
baartaap! is dat lekker dat eten die er in achter blijft??
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Baartje*quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]![]()
Zolang het baardje maar is bijgehouden.
Het is heerlijk. Als er oorlog uitbreekt overleef ik het tenminste. Hopelijk sterven alle debielen die niet weten hoe ze 'baard' moeten schrijven uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Katoenen veters dragen.quote:
doodwensing! ban!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Als er oorlog uitbreekt overleef ik het tenminste. Hopelijk sterven alle debielen die niet weten hoe ze 'baard' moeten schrijven uit.
hipster mongol met hippie baardquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er hipster aan een baard? Oke die gestyled battiebaardjes misschien
Ben je vroeger misbruikt ofzo? Hypocriet stuk vreten. Mensen belachelijk maken om hun uiterlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hipster mongol met hippie baard
Fotoboek van User
Een classic van het niveau "Wie heeft mijn blokje gezien"quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoe goed was die klacht ook echt.
En dan elke keer opnieuw gaan huilen als foto's van zijn eigen hoofd worden gepostquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je vroeger misbruikt ofzo? Hypocriet stuk vreten. Mensen belachelijk maken om hun uiterlijkHoe diep kun je zinken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |