hipster mongol met hippie baardquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er hipster aan een baard? Oke die gestyled battiebaardjes misschien
Ben je vroeger misbruikt ofzo? Hypocriet stuk vreten. Mensen belachelijk maken om hun uiterlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hipster mongol met hippie baard
Fotoboek van User
Een classic van het niveau "Wie heeft mijn blokje gezien"quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoe goed was die klacht ook echt.
En dan elke keer opnieuw gaan huilen als foto's van zijn eigen hoofd worden gepostquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je vroeger misbruikt ofzo? Hypocriet stuk vreten. Mensen belachelijk maken om hun uiterlijkHoe diep kun je zinken...
Andere mensen moeten daarvoor boeten natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan elke keer opnieuw gaan huilen als foto's van zijn eigen hoofd worden gepost
Oja jij hebt ook een baardje he mocro!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er hipster aan een baard? Oke die gestyled battiebaardjes misschien
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:34 schreef hoink581 het volgende:
Zeg Socios, fotografeer jij ook wel eens mensen in klederdracht?
Geen FOK!silver hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar is je FOK!Pimp-abonnement Socios? Hoe kan jij nou FOK!ken zonder FOK!silver?
Dan kan ik mijn eigen banners niet zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar is je FOK!Pimp-abonnement Socios? Hoe kan jij nou FOK!ken zonder FOK!silver?
Welke banners?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn eigen banners niet zien.
FOK! biedt banners aan die men voor 10 of 25 euro voor een dagje kan 'kopen'.quote:
wanneer gaan we treinen spotten danquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt! Je bent de eerste die gewoon zegt dat de klacht terecht is.
Je kan (vrijwel) ieder weekend mee te spotten. Steeds een ander treinstation of langs de baan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wanneer gaan we treinen spotten dan
kan het ook op een doordeweekse dag. in de weekenden heb ik andere verplichtingenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan (vrijwel) ieder weekend mee te spotten. Steeds een ander treinstation of langs de baan.
Zo 'hipster' ziet hij er niet uit. Die baard is trouwens gewoon netjes getrimd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hipster mongol met hippie baard
Fotoboek van User
je wordt raar geborenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |