Ach, wij spelen 3 wedstrijdjes, dan naar huis.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik las ergens dat je niet in poule A moet komen. Dan moet je 2 keer 3000 kilometer reizen ofzo en speel je de openingswedstrijd tegen Brazilie waar je natuurlijk hard op de broek krijgt.
Van al het carnavalpubliek af en dan blijven de liefhebbers over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, wij spelen 3 wedstrijdjes, dan naar huis.
Zul je net weer zien dat we in poule A komen en Frankrijk ook nog loten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik las ergens dat je niet in poule A moet komen. Dan moet je 2 keer 3000 kilometer reizen ofzo en speel je de openingswedstrijd tegen Brazilie waar je natuurlijk hard op de broek krijgt.
Jammer dat hij niet knippert.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze facepalm moet nog in de OP.
Er komen nog 4 europese landen bij via de play-offs. Mocht Uruguay winnen dan gaat NL naar pot 4. Wat bepaald dan 'wat' het 9e Europese land is en in wélke pot gaat die dan?quote:Nederland gaat naar pot 4 als Uruguay weet te winnen in het tweeluik van Jordanië
Jammer dat we één niet op het WK zullen zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zlatan tegen CR7, zeg het maar jongens.
Kroatië heeft veel meer kwaliteit joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kroatie heeft al verloren van schotland, er is een kleine kans dat IJsland het gaat halen
De bal is rondquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië heeft veel meer kwaliteit joh.
Zweden - Portugal vind ik wel prima als Portugal eruit vliegt. Griekenland of Roemenië is allebei kut, en hopelijk dan maar IJsland en Oekraine.quote:
11 tegen 11quote:
Kroatië was de slechtste nummer 2 joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië heeft veel meer kwaliteit joh.
Tijden worden aangepast naar Europa op de finale na geloof ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met vi oranje en het wk-programma van de NOS? Aangezien all wedstrijden nu veel later worden uitgezonden. Of gaan we daarna nog midden in de nacht die programma's krijgen?
Zal dan tussendoor moeten of niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met vi oranje en het wk-programma van de NOS? Aangezien all wedstrijden nu veel later worden uitgezonden. Of gaan we daarna nog midden in de nacht die programma's krijgen?
+5 uur.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tijden worden aangepast naar Europa op de finale na geloof ik.
Ja ok, maar dan nog is alles 's avonds. En zo'n programma tussen wedstrijden plaatsen gaat niet passen. Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tijden worden aangepast naar Europa op de finale na geloof ik.
Jammer.twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 17:40:29Officieel: Atlético-spits Diego Costa heeft voor de Spaanse nationale ploeg gekozen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel, als de competities afgelopen zijn gaat alle aandacht naar het WK.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Perrin het volgende:
FIFA-baas Sepp Blatter kan zich geen WK voetbal herinneren waarbij de voorbereiding zo'n achterstand opliep als nu in Brazilië. Dat zei de hoogste voetbalfunctionaris vandaag in de Zwitserse krant 24 Heures.
bron
Leeft echt, dat WK, gezien de populariteit van dit topic
Dat inderdaad, niemand zit nog met zijn hoofd bij het WK.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Komt wel, als de competities afgelopen zijn gaat alle aandacht naar het WK.
twitter:mrjakehumphrey twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:09:03The 2014 World Cup kicks off here in just 142 days. This photo taken yesterday... http://t.co/ScU22X1h9K reageer retweet
Dat wordt doorwerken. Maar ja, is dat niet elke 2 jaar zo? Komt wel weer goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Dos37 het volgende:
twitter:mrjakehumphrey twitterde op maandag 20-01-2014 om 16:09:03The 2014 World Cup kicks off here in just 142 days. This photo taken yesterday... http://t.co/ScU22X1h9K reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |