abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:36:59 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132393766
Kutloting.
Oh.
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 14:37:04 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_132393773
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zlatan tegen CR7, zeg het maar jongens.
Jammer dat we één niet op het WK zullen zien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 oktober 2013 @ 14:38:15 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132393837
Hup Zlatan. Mooi moment om Cr7 er direct uit te gooien.

Dus vooral hup Zweden en IJsland.
Frankrijk mag wel door, maar dat is meer anti-Oekraïne dan anti-Frankrijk.
Griekenland - Roemenië is me om het even.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:40:42 #34
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132393971
Grieken zijn altijd wel lachen op eindtoernooien. Hopelijk gaat IJsland door.
Oh.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 14:44:40 #35
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_132394203
Kroatie heeft al verloren van schotland, er is een kleine kans dat IJsland het gaat halen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:47:30 #36
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132394357
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kroatie heeft al verloren van schotland, er is een kleine kans dat IJsland het gaat halen
Kroatië heeft veel meer kwaliteit joh.
Oh.
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 14:48:53 #37
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_132394412
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kroatië heeft veel meer kwaliteit joh.
De bal is rond
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport maandag 21 oktober 2013 @ 15:00:07 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132394843
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kutloting.
Zweden - Portugal vind ik wel prima als Portugal eruit vliegt. Griekenland of Roemenië is allebei kut, en hopelijk dan maar IJsland en Oekraine.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 21 oktober 2013 @ 15:00:25 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132394860
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

De bal is rond
11 tegen 11
immers mist kansen
lens staat buitenspel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132396254
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

De bal is rond
Ja, maar als ze het afdwingen dwingen ze het af, dat is absoluut een feit.
pi_132404436
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kroatië heeft veel meer kwaliteit joh.
Kroatië was de slechtste nummer 2 joh.
pi_132404586
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met vi oranje en het wk-programma van de NOS? Aangezien all wedstrijden nu veel later worden uitgezonden. Of gaan we daarna nog midden in de nacht die programma's krijgen?
Tijden worden aangepast naar Europa op de finale na geloof ik.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 oktober 2013 @ 19:39:15 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132404885
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met vi oranje en het wk-programma van de NOS? Aangezien all wedstrijden nu veel later worden uitgezonden. Of gaan we daarna nog midden in de nacht die programma's krijgen?
Zal dan tussendoor moeten of niet.
Wedstrijden beginnen om 18u, 21u, 22u, 0u en 1x 3u
Knockoutfase 18u en 22u
Finale 21u
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132404892
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tijden worden aangepast naar Europa op de finale na geloof ik.
+5 uur.
Opening Match: 17.00
Group Stage matches: 13.00, 16.00, 19.00, 22.00
Round of 16/Quarter-finals: 13.00, 17.00
Semi-finals: 17.00
Match for Third Place: 17.00
Final: 16.00
pi_132407713
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tijden worden aangepast naar Europa op de finale na geloof ik.
Ja ok, maar dan nog is alles 's avonds. En zo'n programma tussen wedstrijden plaatsen gaat niet passen. Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
pi_132696169
SuleyOzturk twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 17:40:29 Officieel: Atlético-spits Diego Costa heeft voor de Spaanse nationale ploeg gekozen. reageer retweet
Jammer.
pi_133427933
Nog een paar wedstrijden te gaan.

De deelnemers nu..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133428107


virtuele pottenindeling
pi_133428437
Kroatië ook naar het WK en die plaatsen we in pot 4.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:10:09 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_133428584
Mooi land met alle respect voor IJsland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_133431320


pi_133431598
Zo zou ik het indelen als we niet naar het continent kijken en niet naar de ranking. maar op geschatte sterkte.

Pot 3 en 4 is moeilijk te beoordelen.

Pot 1

Nederland
Italië
Duitsland
Engeland
Spanje
Portugal
Brazilië (gastland)
Argentinië

Pot 2

België
Rusland
Frankrijk
Colombia
Chili
Japan
Zuid Korea
Uruguay

Pot 3:

Kroatië
Bosnië en Herzegovina
Griekenland
Ecuador
Nigeria
Australië
Verenigde Staten
Mexico

Pot 4 :

Zwitserland
Algerije
Kameroen
Ivoorkust
Ghana
Iran
Honduras
Costa Rica
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_133431927
Pot 4 worden de 4 landen uit Noord-Amerika en de 4 uit Azie
Pot 3 de 2 Zuid-Amerikaanse landen die geen groepshoofd zijn(Chili en Ecuador) en de 5 Afrikaanse landen + 1 europees land
Pot 2 alle europese landen die geen groepshoofd zijn
pi_133432079
Zul je zien dat we alsnog Portugal gaan loten terwijl gezegd werd dat dat niet kon. :')
pi_133432607
Is een speler als Mandzukic nu ook direct geschorst voor de eerste duels van het WK?
  Moderator woensdag 11 december 2013 @ 14:40:17 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_134150127
Run op WK-kaarten, Nederland-Spanje populair

Voetbalsupporters proberen massaal kaartjes te bemachtigen voor de wedstrijd tussen Nederland en Spanje op het wereldkampioenschap voetbal in juni. Dat meldt Viagogo, wereldwijd een van de grootste marktplaatsen voor tickets voor sportwedstrijden- en evenementen.

Nederland - Spanje, een herhaling van de WK-finale van 2010, staat op dit moment op de derde plaats van wedstrijden in de groepsfase waar de meeste vraag naar is. De wedstrijd tussen Brazilië en Mexico is voorlopig het populairst, gevolgd door Duitsland tegen Portugal.

Veel voetbalfans kochten hun kaartjes voor het WK al op de gok in augustus. Na de loting van afgelopen vrijdag is enorme ruil- en verkoophandel ontstaan op internet. Heel veel zoekopdrachten voor WK-kaartjes komen uit Nederland, dat naast Spanje ook Australië en Chili treft.

De openingswedstrijd tussen Brazilië en Kroatië is momenteel de 'duurste' wedstrijd. Voor een kaartje betaal je nu al 1195 euro. Griekenland tegen Ivoorkust is het minst in trek. Dat duel kun je momenteel voor 159 euro bezoeken.

Voor de wedstrijd Nederland - Chili betalen fans voorlopig meer dan voor de wedstrijd Nederland - Spanje: 591 om 431 euro. Volgens een woordvoerder kan dat te maken met het feit dat Chili ook in Zuid-Amerika ligt en veel Chilenen nog overwegen de relatief gezien korte reis te maken om dat duel te bezoeken.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 11 december 2013 @ 15:31:44 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134152004
Ik wil er ook wel één
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 6 januari 2014 @ 15:34:19 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_135147278
FIFA-baas Sepp Blatter kan zich geen WK voetbal herinneren waarbij de voorbereiding zo'n achterstand opliep als nu in Brazilië. Dat zei de hoogste voetbalfunctionaris vandaag in de Zwitserse krant 24 Heures.

bron

Leeft echt, dat WK, gezien de populariteit van dit topic :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:46:15 #60
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135147942
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Perrin het volgende:
FIFA-baas Sepp Blatter kan zich geen WK voetbal herinneren waarbij de voorbereiding zo'n achterstand opliep als nu in Brazilië. Dat zei de hoogste voetbalfunctionaris vandaag in de Zwitserse krant 24 Heures.

bron

Leeft echt, dat WK, gezien de populariteit van dit topic :P
Komt wel, als de competities afgelopen zijn gaat alle aandacht naar het WK.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')