Het is logisch dat je een reactie zou kunnen geven, maar je -hoeft- dat natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.
Ik snap je complicate, maar vraag het me dan simpel of ik ooit verliefd ben geweest in plaats van zaken aannemen of conclusies trekken. Ik heb relaties gehad, dus obviously ben ik verliefd geweest (alhoewel ik erg moeilijk verliefd word, maar het is mogelijk). Wat vervelend voor je moeder dat ze dat heeft moeten doorstaan en wel respect voor haar dat ze kan blijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar wat iedereen je probeert te zeggen is dat je waarschijnlijk nooit verliefd bent geweest en daarom dus zo een instelling heb en dus "stoerder" overkomt/bent op vlak van relaties/mannen.
De meeste mensen die diep verliefd ("sky is the limit") zijn geweest, vonden het niet zo gemakkelijk om er een punt achter te zetten, ondanks dat de relatie niet meer goed ging, wat je wel kan.
Mensen die heel verliefd zijn hebben bijna geen grenzen, die leven in the statement van "sky is the limit".
Persoonlijk ben ik nooit verliefd geweest , maar mijn moeder was zo "verliefd"(?) op mijn vader ondanks het feit dat hij haar heel zwaar fysiek en emotioneel mishandelde, bleef zij bij hem.
En op dat vlak snap ik dan wel dat je zegt " ik laat mij niet misbruiken omdat ik lief ben"!
Maar mensen die verliefd zijn of die denken dan hun man verliefd is op hen en die daarom ( en om nog andere redenen) bij hun man willen blijven, ervaren het heel anders zoals in het voorbeeld van mijn moeder. En persoonlijk zal ik mijn moeder nooit begrijpen, ik probeer het zelfs niet meer.
En je mag het al raden: ze zijn nog altijd "samen"., maar gelukkig mijn "probleem" niet meer.
![]()
Snap je wat ik bedoel JuztMe?
Haha klopt. Laat ik het dan zo zeggen: als iemand op mijn comment reageert, dan 'wil' ik reageren, maar het hoeft natuurlijk niet. :pquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is logisch dat je een reactie zou kunnen geven, maar je -hoeft- dat natuurlijk niet he?
Daarom zei ik gewoon dat het mogelijk (waarschijnlijk) was dat je nooit verliefd bent geweest, ik ging er niet van uit dat het zo was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ik snap je complicate, maar vraag het me dan simpel of ik ooit verliefd ben geweest in plaats van zaken aannemen of conclusies trekken. Ik heb relaties gehad, dus obviously ben ik verliefd geweest (alhoewel ik erg moeilijk verliefd word, maar het is mogelijk). Wat vervelend voor je moeder dat ze dat heeft moeten doorstaan en wel respect voor haar dat ze kan blijven.
[..]
Haha klopt. Laat ik het dan zo zeggen: als iemand op mijn comment reageert, dan 'wil' ik reageren, maar het hoeft natuurlijk niet. :p
I know. Jij zegt nog netjes: mogelijk / waarschijnlijk in plaats van dingen meteen aannemen, unlike some other people.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom zei ik gewoon dat het mogelijk (waarschijnlijk) was dat je nooit verliefd bent geweest, ik ging er niet van uit dat het zo was.
Anyway, ik apprecieer je ingesteldheid.
Maar voor andere mensen die echt zo diep verliefd zijn of die te lief zijn of die echt van elkaar houden, bestaat die optie zelfs niet om uit elkaar gaan, wat bij jou wel het geval is als mannen over je grenzen gaan of je vriendelijkheid misbruiken, ...
Thanx.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:09 schreef JuztMe het volgende:
[..]
I know. Jij zegt nog netjes: mogelijk / waarschijnlijk in plaats van dingen meteen aannemen, unlike some other people.
Hahahahaha en heb je dat op FOK geleerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx.![]()
Ik heb vandaag geleerd dat de beste manier om een persoon te kennen of te verstaan is :
er nooit van uitgaan dat je de persoon kent omdat die zo en niet zo reageert. Maar wel door inderdaad rechtsreeks te vragen of onrechtsreeks via mogelijke veronderstellingen , maar nooit denken --> A zegt A dus is A=A....dit is wat ik geleerd heb vandaag.
Ik kan het zelf niet geloven , maar ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:18 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Hahahahaha en heb je dat op FOK geleerd?
Aha zo, via FOK naar officiele bronnen geleid en via die bronnen geleerd. Nou zo kan je toch nog wat opsteken hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet geloven , maar ja.![]()
Door de bronnen uit de topic over autisme, ben ik gewoon gaan beseffen dat mensen gewoon anders zijn , maar daarom niet beter of slechter. Zo iets in die genre....
Maar je zal dat wel al weten hé....ik wist het wel, maar was mij nog niet zo doorgedrongen als vandaagHet waren wel officiële bronnen hé
Yepquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Aha zo, via FOK naar officiele bronnen geleid en via die bronnen geleerd. Nou zo kan je toch nog wat opsteken hier. Keep it up!
Heujjjjquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Serieus, mensen, maak een keuze, Engels of Nederlands.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heujjjj
ENGELANDS
Kijk de combinatie
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heujjjj
ENGELANDS
Kijk de combinatie
Hahaha sorry snakelady, ik ga over een uur in de ijzeren vogel stappen en crossen door de wolken om te landen op amerikaans grond, moest even alvast in de mood komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Is goed schatquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:48 schreef JuztMe het volgende:
Sorry, ik accepteer het niet. Ook al zijn er kinderen in het spel, vergeven zal ik het nooit.
En al gebeurt het na 30 / 40 jaar goed huwelijk, een oogje toeknijpen gaat me echt te ver.
Nee het reageren niet maar ik heb het ook niet over het feit dat je reageert maar over wat je zegt en hoe je over probeert te komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.
Wat een pure aids ben jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:52 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Hahaha sorry snakelady, ik ga over een uur in de ijzeren vogel stappen en crossen door de wolken om te landen op amerikaans grond, moest even alvast in de mood komen.
Ha eindelijk gewoon een vraag die in één regel past zonder de nodige opsmuk waar je je op een avond door heen moet ploegen. Antwoord is simpel:quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef jaha het volgende:
[..]
Ha eindelijk gewoon een vraag die in één regel past zonder de nodige opsmuk waar je je op een avond door heen moet ploegen. Antwoord is simpel:
"Gewoon, omdat het kan".
Zegt slangedame snakelady.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Snakelady is een volledig Engels woord naar in weten.quote:
Daar valt een Engelse naam op een Nederlandstalig forum ook onder wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Snakelady is een volledig Engels woord naar in weten.
Ik heb niks tegen Engels, alleen Engels en Nederlands door elkaar staat gewoon zo proleterig.
Net als jouw naam bedoel je? (het symbool Gy)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar valt een Engelse naam op een Nederlandstalig forum ook onder wat mij betreft.
Ik ben me dan ook heel bewust van m'n eigen proleterigheid.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net als jouw naam bedoel je? (het symbool Gy)
Maar ja, ik heb een andere mening daarover, geen probleem toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |