doen ze ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles thuis winnen is een goede basis.
Tadic en Guiterrez zijn leuk, maar zo;n Eghan moet het ook nog maar allemaal bewijzen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
minste tegengoals, wat altijd een goede graadmeter voor het kampioenschap blijkt te zijn en behoorlijk wat leuke spelers er in. Ik zie daar meer creativiteit dan bij PSV of Ajax.
twente topic is ergens anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tadic en Guiterrez zijn leuk, maar zo;n Eghan moet het ook nog maar allemaal bewijzen.
gemiddelde leeftijd PSV is 22, gemiddelde leeftijd Twente 23. En dan hebben ze bij Twente nog een opa in de selectie van 40.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mwah dat valt nog wel mee, PSV is als een peuterklas, bij Twente zitten ze al in de brugklas.
Dat weet ik jongen. Zeg je het ook even tegen alle anderen die het over Twente hebben, jij wereldverbeteraar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
twente topic is ergens anders.
Bedankt.
Je vergeet bijna dat in het PSV topic alle clubs worden besproken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
twente topic is ergens anders.
Bedankt.
Telt niet, want de gemiddelde leeftijd van de inwoners van tukland tel ik er nog bij op. Kom je al gauw op 40+quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd PSV is 22, gemiddelde leeftijd Twente 23. En dan hebben ze bij Twente nog een opa in de selectie van 40.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je vergeet bijna dat in het PSV topic alle clubs worden besproken.
okquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Telt niet, want de gemiddelde leeftijd van de inwoners van tukland tel ik er nog bij op. Kom je al gauw op 40+
Alles, hij gaf niet alleen geen enkele groninger een rode kaart (waar minimaal 5 rode kaarten terecht waren), hij vergat ons ook ff 10 strafschoppen te geven. Belachelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat deed de scheidsrechter vandaag verkeerd?
Prima elftal, alleen te jong vrees ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar als je met dit elftal geen kampioen wordt in de EREDIVISIE faal je gewoon collectief.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat deed de scheidsrechter vandaag verkeerd?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
Verder weer hetzelfde liedje als de rest van het seizoen. Hele tijd de betere, veel kansen gehad, maar toch weer niet winnen.
Volgende week zal ik weer dezelfde vraag stellen. Het lijkt erop dat PSV iedere wedstrijd ernstig wordt benadeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alles, hij gaf niet alleen geen enkele groninger een rode kaart (waar minimaal 5 rode kaarten terecht waren), hij vergat ons ook ff 10 strafschoppen te geven. Belachelijk.
nee, de telegraaf zal dat wel doen. Die krant is echt objectief.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week zal ik weer dezelfde vraag stellen. Het lijkt erop dat PSV iedere wedstrijd ernstig wordt benadeeld.
Zal de NRC er een onafhankelijk onderzoekje naar laten doen.
We kunnen het ook het Eindhovens Dagblad laten doen als je dat wiltquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, de telegraaf zal dat wel doen. Die krant is echt objectief.![]()
zo 20 okt 2013, 17:06quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, de telegraaf zal dat wel doen. Die krant is echt objectief.![]()
quote:Phillip Cocu verloor met PSV op bezoek bij FC Groningen (1-0), maar de trainer klaagde niet over zijn elftal. "Ik kan alleen maar heel erg tevreden zijn over hoe we vandaag hebben gespeeld", liet Cocu weten.
"We waren veruit de betere ploeg", vervolgde Cocu bij FOX Sports. "We hebben de hele wedstrijd gedomineerd en ontzettend veel kansen gecreërd, maar niet gescoord. Uit één van de weinige spaarzame momenten voor Groningen scoren zij. Overigens vanuit een situatie dat er een belachelijke vrije trap gegeven wordt. Wij staan daar niet goed te verdedigen, en dat zorgt voor de 1-0."
Cocu maakte een gefrustreerde indruk na de nederlaag in de Euroborg. "Dit is heel erg zuur. Als je 10 à 12 goede kansen krijgt, maar er geen één maakt, dan kun je tegen een nederlaag aanlopen", concudeerde de oefenmeester.
Lijkt wel Frank de Boerquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo 20 okt 2013, 17:06
Cocu: 'We waren veel beter'
Van onze Telesportredactie
[..]
Niet voor niets allebei adepten vanquote:
Dat scheelt al heel veel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Twente heeft ook een jong ploegje, die hebben alleen Tadic die er boven uitsteekt.
En Lowietje die alles recht praat wat krom isquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet voor niets allebei adepten vanBert v Marwijk
.
PSV-Ajax gezien?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet zó goed?
Ik zie werkelijk niet waarom de selectie van PSV beter zou zijn dan die van Ajax of FCT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |