SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermeij vergelijken met Kluivertquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen vergelijken met Bergkamp.
Jammer dat de Aldi dicht is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de "zoveel geef ik niet om voetbal post". Hij liet al lang op zich wachten.
Winst voor PSV? Neger watquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
Zo'n mooie winst voor PSV en je komt met deze TT?
Mensen die bij de Aldi shoppenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat de Aldi dicht is.
Bij PSV ook.quote:
Altijd ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax laat altijd het beste in de tweede seizoenshelft zien.
Van origine een echte ajacieden opmerkingquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de "zoveel geef ik niet om voetbal post". Hij liet al lang op zich wachten.
Waarom zetten ze dan steeds een grote inhaalspurt neer? Wie is er het meest slagvaardig in de tweede seizoenshelft?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd ja.
Hoe lang volg je nu al voetbal Stijn?
Wut?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
Zo'n mooie winst voor PSV en je komt met deze TT?
Cambuur gaat winnen van AZ.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe wedstrijd begint, laat het getroll op PSV maar weer achterwege aub.
Dat klopt maar PSV geeft teveel ruimte wegquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij PSV ook.
[..]
Altijd ja.
Al 4 jaar op rij. Dus de koploper moet 20 punten voorstaan op ajax om kans te maken op de titel. Zijn het minder punten dan haalt ajax ze wel weer inquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij PSV ook.
[..]
Altijd ja.
huh? daar kom ik speciaal voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
De afgelopen 3 jaar, ja. Welke zekerheid heb je dat dit nu weer gaat gebeuren? Daarnaast hadden ze altijd een aardige selectie. Daar is nu niets van over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan steeds een grote inhaalspurt neer? Wie is er het meest slagvaardig in de tweede seizoenshelft?
Wat ga jij eraan doen danquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
Neuh. Cambuur scoort verreweg het minste van alle Eredivisieploegen. AZ wint met kleine cijfers.quote:
Cuenca komt er nog bijquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar, ja. Welke zekerheid heb je dat dit nu weer gaat gebeuren? Daarnaast hadden ze altijd een aardige selectie. Daar is nu niets van over.
psv topic?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kunnen we napraten over PSV, GGMM?
In het PSV-topic, het Groningen topic, de sc.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kunnen we napraten over PSV, GGMM?
Toppertje is dat ja.quote:
Hehe knoopje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar, ja. Welke zekerheid heb je dat dit nu weer gaat gebeuren? Daarnaast hadden ze altijd een aardige selectie. Daar is nu niets van over.
Het zegt veel dat Ajax nog steeds de beste selectie heeft. Elke ploeg heeft wel in moeten leveren. Dat doet Ajax overigens het meest en dat iedere seizoen. Verder lijk je gepanikeerd over te komen na het verlies van PSV. Dat er in PSV veel potentie zit, zal best kunnen. Maar de wedstrijden waarin ze die 'potentie' hebben getoond was tegen niet zo bijzondere tegenstanders helaas. De wedstrijden tegen Milan waren ze ondanks de stand eigenlijk kansloos. Lekker breien tot 16 meter en dan kom je de Italiaanse muur tegen. Per toeval een leuke intikker van Matavz. Nee, k vind het nog niet bijzonder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In het PSV-topic zijn we niet gewenst.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het PSV-topic, het Groningen topic, de sc.
Helft van die doelpunten bij 1 wedstrijdquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
Dat doelsaldo van Cambuur is echt absurd. 7 voor 8 tegen in acht wedstrijdenPas één keer gescoord buiten het eigen stadion.
Ik ben geïnfiltreerdquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het PSV-topic zijn we niet gewenst.
Goede verdediging, 3e beste van de competitie toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
Dat doelsaldo van Cambuur is echt absurd. 7 voor 8 tegen in acht wedstrijdenPas één keer gescoord buiten het eigen stadion.
Dat ook nog, inderdaadquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helft van die doelpunten bij 1 wedstrijd
Volgende week RKC thuis...10 - 0quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:33 schreef Salami3006 het volgende:
Ajax heeft al tegen iedereen uit de huidige top 10 gespeeld behalve Vitesse. Dat wordt nog wat de komende weken
4-1quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgende week RKC thuis...10 - 0
Twente 6 tegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede verdediging, 3e beste van de competitie toch?
Je reageert met je Ajax bril op. Ajax heeft een heel matige selectie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt veel dat Ajax nog steeds de beste selectie heeft. Elke ploeg heeft wel in moeten leveren. Dat doet Ajax overigens het meest en dat iedere seizoen. Verder lijk je gepanikeerd over te komen na het verlies van PSV. Dat er in PSV veel potentie zit, zal best kunnen. Maar de wedstrijden waarin ze die 'potentie' hebben getoond was tegen niet zo bijzondere tegenstanders helaas. De wedstrijden tegen Milan waren ze ondanks de stand eigenlijk kansloos. Lekker breien tot 16 meter en dan kom je de Italiaanse muur tegen. Per toeval een leuke intikker van Matavz. Nee, k vind het nog niet bijzonder.
Vermeij, de nieuwe Kluivert volgens jou, komt er ook aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen, de nieuwe Bergkamp volgens Cavaliers, is ook weer fit.
Wat PSV toen speelde was reactievoetbal tegen Ajax. Ajax heeft imo beter gespeeld die wedstrijd dan PSV. Dat je 4 tegengoals krijgt is bijzonder knullig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je reageert met je Ajax bril op. Ajax heeft een heel matige selectie.
Jij schaart Ajax ook onder de niet zo bijzondere tegenstanders? Daarnaast heeft iedere Nederlandse club weinig in te brengen tegen Milan. Dat is wel weer gebleken.
Stijn, ik kan hier helaas niet meer serieus op reageren. We proberen het morgen nog wel eens. Groetjes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat PSV toen speelde was reactievoetbal tegen Ajax. Ajax heeft imo beter gespeeld die wedstrijd dan PSV. Dat je 4 tegengoals krijgt is bijzonder knullig.
Dat Ajax een matige selectie heeft, maakt niets uit. De andere clubs zijn net zo matig. Het niveau daalt immers met het jaar.
Zeg het maar jongens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef Salami3006 het volgende:
Tot de winterstop:
Speelschema Ajax: RKC-thuis, Vitesse-thuis, NEC-uit, Heracles-thuis, ADO-uit, NAC-thuis, Cambuur-uit, Roda-uit
Speelschema PSV: Roda-uit, Zwolle-thuis, NAC-uit, Heerenveen-huis, Feyenoord-uit, Vitesse-thuis, Utrecht-uit, ADO-thuis
Speelschema Feyenoord: Heracles-thuis, Cambuur-uit, AZ-thuis, RKC-uit, PSV-thuis, Heerenveen-uit, Groningen-thuis, Zwolle-thuis
Speelschema Twente: ADO-uit, NEC-thuis, Zwolle-uit, NAC-thuis, Roda-uit, AZ-uit, Go Ahead-thuis, RKC-uit
Net of die programma's wat zeggen. Iedereen kan van iedereen verliezen in deze competitie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef Salami3006 het volgende:
Tot de winterstop:
Speelschema Ajax: RKC-thuis, Vitesse-thuis, NEC-uit, Heracles-thuis, ADO-uit, NAC-thuis, Cambuur-uit, Roda-uit
Speelschema PSV: Roda-uit, Zwolle-thuis, NAC-uit, Heerenveen-huis, Feyenoord-uit, Vitesse-thuis, Utrecht-uit, ADO-thuis
Speelschema Feyenoord: Heracles-thuis, Cambuur-uit, AZ-thuis, RKC-uit, PSV-thuis, Heerenveen-uit, Groningen-thuis, Zwolle-thuis
Speelschema Twente: ADO-uit, NEC-thuis, Zwolle-uit, NAC-thuis, Roda-uit, AZ-uit, Go Ahead-thuis, RKC-uit
Je bent Groningen vergeten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef Salami3006 het volgende:
Tot de winterstop:
Ajax is een eitje, behalve Vites. PSV heeft Feyenoord en vice versa, PSV-Vitesse is lastig, Twente ongeveer net zo zwaar als Ajax denk ik. PSV duidelijk het lastigste schema.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef Salami3006 het volgende:
Tot de winterstop:
Boeiend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef Salami3006 het volgende:
Tot de winterstop:
Dat is kut voor mijn Derksen Toto.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:43 schreef Salami3006 het volgende:
Off-topic: Juve geeft 0-2 voorsprong weg uit bij Fiorentina en staat 3-2 achter
Ik heb hem goed. Kenner.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is kut voor mijn Derksen Toto.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:46 schreef Salami3006 het volgende:
Dit blijft 0-1 na 90 minuten. Mark my words
Ajax had gewoon gewonnen van ac milan als in de laatste minuut die overtreding/niet overtreding niet was gemaakt. Hoezo niks in te brengen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je reageert met je Ajax bril op. Ajax heeft een heel matige selectie.
Jij schaart Ajax ook onder de niet zo bijzondere tegenstanders? Daarnaast heeft iedere Nederlandse club weinig in te brengen tegen Milan. Dat is wel weer gebleken.
Als als als.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax had gewoon gewonnen van ac milan als in de laatste minuut die overtreding/niet overtreding niet was gemaakt. Hoezo niks in te brengen?
Wat?quote:
Komop zeg dat kan je niet als een standaard "als" wegzetten.quote:
Leeuwin ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker verdient een transfer naar een betere club.
Juventus gaat ook lekker ja.quote:
Ze spelen beter dan Cambuur, ik denk dat ze dit nog wel rechtzetten.quote:
Inderdaad. Al moeten ze wel zorgen dat ze er niet nog een uit de kluts of zo tegen krijgen, want drie keer scoren tegen deze verdediging zie ik ze niet doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze spelen beter dan Cambuur, ik denk dat ze dit nog wel rechtzetten.
Een van de beste verdedigingen van de eredivisie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Al moeten ze wel zorgen dat ze er niet nog een uit de kluts of zo tegen krijgen, want drie keer scoren tegen deze verdediging zie ik ze niet doen.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste verdedigingen van de eredivisie.
PSV-supporters in een stadion?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten er soms alleen maar PSV-supporters in het stadion?
Volksclubs zoals Cambuur & GAE moeten erin blijven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gerechtigheid, laat Cambuur maar weer lekker degraderen.
Cambuurquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volksclubs zoals Cambuur & GAE moeten erin blijven.
quote:
Die is krachten aan het sparen. Moet de komende weken weer de daken op.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is krachten aan het sparen. Moet de komende weken weer de daken op.
Wat van die rare Friezen die zich geen Fries vinden heb ik niks mee, ik zie liever Sparta een keer terug.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volksclubs zoals Cambuur & GAE moeten erin blijven.
Sparta.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat van die rare Friezen die zich geen Fries vinden heb ik niks mee, ik zie liever Sparta een keer terug.
Niet waar. Nergens in Nederland denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee bij Heracles staan de spelers met knikkende knieën op het veld...
Feyenoord uit. Ik bedoel, wie zou er niet bang worden van 45.000 mislukte abortussen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet waar. Nergens in Nederland denk ik.
Nah, ze zijn er wel. De Kuip is een stadion waar het berucht lastig is. ArenA is volgens mij ook geen fijne plek om als tegenstander het veld op te komen. En zelfs iets als de Adelaarshorst met al die schreeuwende fans zo dicht bij het veldquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet waar. Nergens in Nederland denk ik.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nah, ze zijn er wel. De Kuip is een stadion waar het berucht lastig is. ArenA is volgens mij ook geen fijne plek om als tegenstander het veld op te komen. En zelfs iets als de Adelaarshorst met al die schreeuwende fans zo dicht bij het veld
Daarom snap ik ook zo weinig van de aanpassingsproblemen van Maher.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef Tchock het volgende:
Het is met vlagen zó stil in dat stadion dat je je afvraagt of er ook mensen zitten.
Als je elke post om moet buigen naar kritiek op PSV zit er ergens iets fout denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook zo weinig van de aanpassingsproblemen van Maher.
Kritiek?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je elke post om moet buigen naar kritiek op PSV zit er ergens iets fout denk ik.
Ik kan eerlijk zeggen dat jij de minst irritante knipper-UI hebt van alle users met knipper-UI's.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk om Dickie weer eens bij een sympathieke club te zien.
Waarom heb je die kutUI, doet echt pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg hem niet sneller.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat jij de minst irritante knipper-UI hebt van alle users met knipper-UI's.
Waarom heb jij zelfs een knipper-UIquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
Beerens kan er niks van.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
AZ heeft zo veel individuele kwaliteit bij spelers als Johansson, Beerens, MartensLeuk voetbal vaak ook.
murpquote:
Dat zal wel weer een klaaguitzending worden. Zit Co er ook?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV verliest.
Watergiant zit bij Studio Voetbal.²
Het gras is niet groen.
Omdat opmerking mij toch wel erg diep zit wil ik bij deze even m'n gelijk halen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Groningen is een parodie op voetbal.
Gefeliciteerd, ik zat er naast.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat opmerking mij toch wel erg diep zit wil ik bij deze even m'n gelijk halen.
Het blijft een parodie op voetbal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat opmerking mij toch wel erg diep zit wil ik bij deze even m'n gelijk halen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:08 schreef yvonne het volgende:
Oh hoi, zondag, iedere vervelia heeft dit topic gevonden, nog meer UI's hahahihih. Slot
Ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een klaaguitzending worden. Zit Co er ook?
Die vind ik nog wel leuk. Maar om daarvoor nu een uur Waterreus te moeten trotseren gaat wel wat ver.quote:
Dat doet niemand voor zijn plezier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel leuk. Maar om daarvoor nu een uur Waterreus te moeten trotseren gaat wel wat ver.
Laatst met Co en Dickie vond ik het een leuke uitzending, dat was me al een hele tijd niet overkomen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet niemand voor zijn plezier.
Andere gasten zijn Jan Mulder & Ronald de Boer.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:10 schreef Trebo het volgende:
Vond het wel mooi van de AZ toeschouwers vandaag, dat ze uit respect voor de grote brand in Leeuwarden 90 minuten lang stil waren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Perez: ''Ik denk dat NEC vandaag gaat winnen, maar daarvoor zullen ze wel heel veel moeten scoren.''
Voorspelling? 1-0
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Perez: ''Ik denk dat NEC vandaag gaat winnen, maar daarvoor zullen ze wel heel veel moeten scoren.''
Voorspelling? 1-0
lolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef Tranquilize het volgende:
Die Finnbogason is ook een hele overschatte speler zeg, als Heerenveen 10 miljoen voor hem krijgt mogen ze over 10 jaar nog steeds feest vieren.
Het trieste is dat als Finnbogason ze niet maakt, niemand dat doet bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Als Finnboga die twee kansen maakt heb je een heel andere wedstrijd. /tegeltje
Als hij in de winterstop weggaat...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het trieste is dat als Finnbogason ze niet maakt, niemand dat doet bij Heerenveen.
quote:
Wat wil je als je na 8 maanden nog 10 minuten moet volhouden voor 3 punten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef The_Avatar het volgende:
Nec lijkt op de Etjes. Steeds weg trappen
Nee dan hij NEC wel een vrije trap gegeven op vijf meter van het doel.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Crisisstudent het volgende:
NEC pak aub die 3 punten gewoon. aubaubaub
Ik ben voor een club.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef The_Avatar het volgende:
[..]anders ben je even voor anti voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |